גנן מומלץ הראשון בגינון

האם כדאי לעשות חידוש לרהיטי גן?

יש לכם ספת עור שדהה לה הצבע ואתם מאוד אוהבים אותה ולא מוכנים להחליף באחרת? מזנון או פינת אוכל מתקלפת שאתם רוצים לתקן? רוב הסיכויים שתזמינו אדם מקצועי שמתקן ומחדש את הריהוט. אך האם כדאי לחדש גם את רהיטי הגן? על כך במאמר הבא.

 

מה כוללים שירותי תיקון וחידוש רהיטים?

חידוש ותיקון רהיטים כולל מגוון עבודות כמו: ניקוי הריהוט והסרת כתמים סוררים, צבע חדש, שיפוץ ותיקון ריהוט של תפירת בד קרוע, מריחת לקה, התקנת מדפים, מילוי חורים וכד'. למרות שאת חלק מהתיקונים ניתן לבצע לבד, עדיף להזמין אדם מקצועי שיבצע את העבודה בצורה מדויקת ופרקטית וכך לחסוך בזבוז אנרגיות וזמן מיותר.

מה כוללים שירותי תיקון וחידוש רהיטים

האם כדאי לעשות חידוש לרהיטי גן?

רהיטי גן כוללים שולחנות, כסאות, ערסל, נדנדות ישיבה, מטבח חוץ ועוד. ישנם רהיטים הכוללים ריפוד שיש לתקן או לחדש, עבודות בעץ כמו סתימת חורים למניעת כניסת תולעים, עבודות בריהוט מאלומיניום או ברזל, שיוף, צבע וכד'. כאשר מזמינים אדם מקצועי גם לחידוש רהיטי גן חוסכים בעלויות כיוון שריהוט חדש יעלה הרבה יותר מתיקון. מעבר לכך, ישנם רהיטים שמפתחים אליהם סנטימנטים או שנמצאים בבית שנים ארוכות או כירושה ולא רוצים לזרוק אותם.

 

איזה איש מקצוע צריך לבחור לחידוש ריהוט הגן?

בחירת איש מקצוע לתיקון או חידוש ריהוט גן צריכה להיות מותאמת לעבודה. אם מדובר על עבודות עץ מומלץ להזמין נגר מקצועי, אם רוצים לחדש פינת ישיבה שהריפוד שלה בלוי יש להזמין רפד, עבודות צבע מחייבות צבעי מקצועי וכן הלאה. יחד עם זאת, ישנם בעלי מקצוע שמבצעים עבודות מגוונות ויכולים לתקן ולחדש את כל הריהוט, בין אם מדובר על ריפוד ובין אם על שיוף עץ. כלומר, ניתן לקבל את כל השירותים תחת קורת גג אחת.

איזה איש מקצוע צריך לבחור לחידוש ריהוט הגן

הפרמטרים לבחירת בעל מקצוע לחידוש ריהוט גן

בראש ובראשונה בחירת איש מקצוע לחידוש ריהוט גן נבחר על ידי המלצות. את ההמלצות מקבלים מגלישה ברשתות החברתיות, באתרי אינטרנט של בעלי מקצוע ומפה לאוזן. יש לבדוק גם זמינות, תודעת שירות ורמת מקצועיות.

שנית, בדקו אם לבעל המקצוע יש ניסיון בחידוש ריהוט גן ובקשו לראות הוכחות לחידוש שעשה בעבר.

ישנה גם חשיבות לציוד שמחזיק בעל המקצוע. הוא צריך להיות מצויד בהתאם לעבודה הנדרשת.

לבסוף, בקשו מספר הצעות מחיר והשוו ביניהן. בדקו אם המחיר כולל גם את החומרים ולא רק את העבודה והאם יכולות להיות הוצאות נוספות במהלך העבודה. רצוי לקבוע תקציב לחידוש ריהוט הגן ולהקפיד שלא סוטים ממנו כדי לא להיכנס להוצאות מיותרות.

 

לסיכום

חידוש או תיקון ריהוט גן הוא רעיון מוצלח כשלא רוצים להיכנס להוצאות גדולות של ריהוט חדש. ככל שתקפידו גם לתחזק את הריהוט בקביעות ותמנעו ממנו מפגעי מזג אוויר, כך תשמרו עליו לאורך זמן.

האם כדאי לעשות חידוש לרהיטי גן

תוכן עניינים
לקוחות ממליצים
מאמרים נוספים

[search_professionals_city category="gardners"]