גנן מומלץ הראשון בגינון

איך להקים קיר ירוק מלאכותי בעצמך – כל השלבים

קיר ירוק הוא חלומו של כל אדם. שכן, זה מספק מראה צבעוני, טבעי ותחושת רוגע נעימה. עובדה זו שמוכרת לרבים מאתנו הובילה אותנו לבדוק איך אפשר להקים את הקיר שיעשה לנו טוב בבית ובלב. הישארו כאן ותגלו את כל השלבים שצריך ליישם, כדי להגיע לתוצאה הסופית.

 

מה זה בכלל קיר ירוק מלאכותי?

אם זו הפעם הראשונה שאתם שומעים על המושג (שהפך להיות נפוץ ביותר בשנים האחרונות), כדאי שתדעו שמדובר בקיר גדול שניתן לגדל עליו כל מיני צמחים מלאכותיים בצורה אנכית. בפסקת הפתיחה שלעיל הצגנו כמה יתרונות בולטים שנוגעים לנוכחות של הקיר וזו ההזדמנות להוסיף יתרון חשוב נוסף. מדובר על האפשרות ליהנות מכל היופי הזה מבלי להתאמץ כלל. שכן, צמחים מלאכותיים אינם דורשים הצללה והשקיה. כך שהם יכולים להתקיים בפשטות ולעשות טוב לכל הסובבים אותם.

מה זה בכלל קיר ירוק מלאכותי

 

השלב ה – 1: תבצעו מדידה של הקיר הקיים

אי אפשר לכתוב על הקמת קיר ירוק מלאכותי מבלי לבקש מכם למדוד את הקיר במדויק. שכן, הדבר יאפשר לכם להבין מהו הגודל של הקיר שקיים ברשותכם ולהבין האם אתם רוצים למלא את כולו או רק חלק ממנו. נדגיש שזהו שלב חיוני שיקל עליכם בהמשך הדרך, משום שמדידת הקיר תאפשר לכם להתאים את המשטחים שנמכרים בחנויות לגודל הנבחר.

 

השלב ה – 2: תבדקו את סוג הקיר

זה הזמן לבדוק מהו סוג הקיר שברשותכם, כדי שתוכלו לדעת איך יתאפשר לכם לחבר את המשטח (הקיר הירוק) לקיר שלכם. נציין שיש 2 סוגים של קירות שניתן ליישם עליהם את ההדבקה של קיר ירוק מלאכותי עשה זאת בעצמך:

  1. קיר בטון
  2. קיר גבס

 

מי שיש ברשותם קיר בטון, יצטרכו תחילה לחפות אותו בדיקט עץ. אחרים שיש ברשותם קיר גבס, יוכלו להניח את המשטח הירוק על גבי הקיר באופן ישיר, תוך שימוש באקדח סיכות.

 

השלב ה – 3: תרכשו את הקיר הירוק מחנות מומלצת

הגעתם לשלב היצירתי והחוויתי בהליך. זה הזמן למצוא חנות מומלצת שתספק לכם קיר ירוק איכותי שיישמר לטווח רחוק. הכוונה לקיר שעשוי מחומרים איכותיים ועמידים. כך שאם תחליטו למשל להציב את הקיר בחצר, תוכלו להיות בטוחים בכך שהוא יהיה עמיד בפני נזקי מזג אוויר שונים.

 

השלב ה – 4: תצמידו את המשטח לקיר הנבחר

הזמנתם את הקיר הירוק האיכותי שתפס לכם את העין? מצוין! זה הזמן להצמיד את המשטח הנבחר לקיר הקיים. שימו לב שאתם נועצים סיכות בודדות תחילה ורק לאחר מכן מחזקים עם סיכות נוספות. שכן, כך יתאפשר לחבר את המשטח הירוק באופן מיטבי לקיר הקיים.

 

לסיום

הקמה של קיר ירוק מלאכותי באופן עצמאי יכולה להתבצע על ידי כל אחד מכם. כעת אתם יודעים מה צריך לעשות כדי שזה יקרה, כך שתוכלו ליישם את השלבים ולצאת לדרך.

השלב ה – 4 תצמידו את המשטח לקיר הנבחר

תוכן עניינים
לקוחות ממליצים
מאמרים נוספים

[search_professionals_city category="gardners"]