גנן מומלץ הראשון בגינון

שלושה טיפים לעיצוב הגינה

יש לכם גינה בבית? נהדר! עיצוב חכם, יפה ויעיל לגינה יהפוך אותה למקום מהנה ויגרום לכם לבלות שם זמן רב. גינה היא דבר מאד חשוב והיא יכולה בקלות להפוך להיות הלב של הבית. לשהייה בחוץ יש הרבה יתרונות, היא תורמת לבריאות ועוזרת לנו להיות יותר רגועים.

מה יותר כיף מאשר לשתות כוס קפה בגינה המקסימה שלכם? או לשחק עם הילדים בגינה? או לארח בכיף בערב עם מזג אוויר נהדר ורוח נעימה? אז שנסו מותניים וצאו להרפתקה כיפית – עיצוב הגינה שלכם. הכנו לכם מדריך יעיל וכיפי עם שלושת הטיפים הכי חשובים כדי לעצב לעצמכם את גינת החלומות שלכם!

 

טיפ ראשון – תצרו פינת ישיבה כיפית

אחד הדברים הכי חשובים הוא עיצוב פינת ישיבה שעושה חשק לרבוץ בה, לארח בה או סתם לשבת לארוחת הערב. פינת ישיבה בגינה צריכה להיות מזמינה, נוחה ומתאימה לתנאי חוץ גם לקיץ הישראלי גם לגשמים שעלולים להיות בחורף. לכן חשוב שפינת הישיבה תהיה עשויה מחומרים מתאימים כגון פלסטיק איכותי. חשוב לבחור בדברים יפים שיעשו חשק.

טיפ קטן וחשוב: מצאו פינת לערסל שכיבה או ערסל ישיבה. ערסלים הם ממש כיפיים ומאד נוחים ויכולים לשדרג כל גינה, אז פנקו את עצמכם בערסל מעולה.

טיפ ראשון – תצרו פינת ישיבה כיפית

טיפ שני – חשבו על הפרטים הקטנים

עיצוב גינה חמודה דורש חשיבה גם על כל הפרטים הקטנים. רכשו חפצים מקסימים ואיכותיים שיהפכו את הגינה למקום נעים וכיפי. חשבו על דברים שתצטרכו לאירוח כגון מפות מקסימות, ראנרים יפים כלי אירוח שונים ועוד. בחרו בחנות מקסימה עם מבחר פריטים עיצוביים מהממים. תוכלו למצוא כאן חנות הכל לבית, פריטים מקסימים שיהפכו את הגינה שלכם לחלומית.

טיפ שני – חשבו על הפרטים הקטנים

טיפ שלישי – צמחייה!

תכננו את הגינה כך שתהיה בה שפע צמחייה יפיפה וקלה לגידול. שבצו בצמחים שאתם בוחרים לשתול גם צמחים שתוכלו להשתמש בהם לאפייה או לתה. תמיד כיף לטפח שתילים וצמחים שמשתלבים בחיי היומיום בבית. תוכלו ללכת על האופציות הקלות יותר כגון נענע וצמחים אחרים המתאימים לתה. הם גדלים בקלות ולא זקוקה להרבה טיפול. תוכלו גם ללכת על אופציות מורכבות יותר כגון לגדל שתילי עגבניות, חסה, חצילים או תותים בעונה.

תוכלו ממש להכין לכם גינת ירק, או אפילו לגדל עץ לימונים. אם בחרתם ללכת על משהו בסגנון אנחנו ממליצים על מערכת השקייה חכמה או על טפטפות שיעזרו לכם לשימור על הגידולים שלכם. לצד השתילים האלה אל תשכחו לשתול גם פרחים יפים, או צמחים מעניינים. נסו לבחור בפרחים שמגיבים טוב למזג האוויר הישראלי והגידול שלהם יהיה קליל וכיפי.

גינה יפה תשדרג את החיים ואת החיים שלכם בצורה ניכרת. תוכלו להתחיל את עיצוב הגינה שלכם כבר יום. עשו זאת לאט אך בהשקעה וחשיבה וקבעו לעצמכם דד ליין ריאלי ונכון בו תוכלו לעמוד, כדי שלא תתעכבו יותר מדי זמן. אז קדימה להכנות! בהצלחה!

שלושה טיפים לעיצוב הגינה

תוכן עניינים
לקוחות ממליצים
מאמרים נוספים

[search_professionals_city category="gardners"]