גנן מומלץ הראשון בגינון

שלומית בונה סוכה ואתם בונים סוכך! הכל על הסוככים לגינה

כמעט בכל בית יש מרפסת שמש, חצר או גינה גדולה. לכן, הביקוש לסוככים הולך ועולה מדי שנה. שוק הסוככים בישראל הוא רחב, ומציע מגוון פתרונות הצללה. נוסף על היותם פתרון הצללה איכותי, הסוככים הם גם מוצר עיצובי, אשר מוסיף רבות לנראות המרפסת, החלונות או החצר.

 

מהם סוגי הסוככים?

ישנם מגוון מספר סוככים, ולכל אחד מהם יש מאפיינים מיוחדים משלו:

  • סוכך זרועות – סוכן מתקפל שמותקן באמצעות זרועות מיוחדות. סוכך זה מתאים במיוחד לעונות הקיץ. יש לשים לב כי בעת גשמים או רוחות חזקות מומלץ לסגור את הסוכך, על מנת להימנע מפגיעה בסכך.
  • סוכך חלון – סוכך פשוט ויעיל, אשר מתאים בעיקר לחלונות ולמפתחים צרים. סוכך זה נפתח ונסגר על ציר. הסוכך מצליל את האזור הפנימי, ואף נותן מענה במקרה שבו חסר תריס.
  • סוכך מרקיזה – סוכך מתקפל בצורת רבע עיגול. הוא מהווה פתרון אפקטיבי להצללה, לקירוי ולקבלת פרטיות במרפסות.
  • סוכך קבוע – סוכך שעשוי בעיקר ממתכת, אשר לא ניתן לפתוח אותו או לשנות את זוויתו. בשל היותו קבוע, הוא מותאם לכל עונות השנה.
  • סוכך סנטק – סוכך יוקרתי, אשר עמיד לכל מזג אוויר. סוכך זה נחשב למסוגנן ומעוצב – מגיע עם תאורת לדים מובנת ואפילו מערכת הפעלה.

מהם סוגי הסוככים

 

סוכך קבוע או מתקפל?

ניתן לחלק את הסוככים לשני סוגים עיקריים: סוככים קבועים וסוככים מתקפלים. היתרונות המרכזיים של סוככים קבועים הם בין השאר:

  • לא דורשים רישיון מהעירייה
  • הצבתם מהירה במיוחד
  • הם לא דורשים להציב עמודים תומכים

 

סוככים מתקפלים

היתרון המרכזי של סוככים מתקפלים היא העובדה שניתן לחבר להם תוספות שונות ושימושיות, כמו למשל חיישן רוח, שלט חשמלי וקסטה (גליל לאחסון הסוכך).

סוכך קבוע או מתקפל

 

כמה עולה להתקין סוכך?

המחיר של התקנת סוכך תלוי כמובן במגוון פרמטרים כמו סוג הסוכך, שטח הסוכך, מערכות ההפעלה, איכות הסוכך ועוד. עם זאת, באופן כללי ניתן להגיד כי עלות של סוכך יכולה להתחיל ממאות שקלים, ולהגיע עד ל- 5000 ₪.

כמה עולה להתקין סוכך

 

סוככים בהתאמה אישית

עם התרחבות שוק הסוככים בישראל, ניתן להזמין סוככים בצפון, בדרום או במרכז – בהתאמה אישית. כלומר, תוכלו להיעזר בשירותיה של חברת התקנה, ולעצב את הסוכך המתאים ביותר לצרכים שלכם.

סוככים בהתאמה אישית

 

האם מומלץ להתקין סוכך באופן עצמאי?

התקנת סוככים זוהי פעולה מורכבת, ולכן על מנת לקבל תוצאה איכותית ובטיחותית – מומלץ לבחור בחברה מקצועית, אשר מתמחה בהתקנת סוככים.

 

האם מומלץ להתקין סוכך באופן עצמאי

 

לסיכום

סוכך הוא פתרון הצללה שנועד להצל מהשמש, וגם לספק מחסה מפני הגשם בחורף. הם הפכו בשנים האחרונות לפתרון מקובל ונפוץ, בעיקר בבתים פרטיים אבל גם בבתי עסק. יש עשרות סוגי סוככים, ולכן יש לבחון את הצרכים של המרפסת, או של בית העסק, ולפיהם לבחור את הסוכך המתאים.

תוכן עניינים
לקוחות ממליצים
מאמרים נוספים
מה עושה הנדסאי אדריכלות נוף?

לאחרונה אפשר לשמוע יותר ויותר אנשים מדברים על  ״אדריכלות נוף״ ובצדק. מדובר באחד התחומים המעניינים ביותר בתחום הבנייה והתכנון העירוני. אדריכלות נוף משלבת חשיבה יצירתית, יכולת מקצועית נרחבת,

קרא עוד »

[search_professionals_city category="gardners"]