גנן מומלץ הראשון בגינון

רוצים להתקין סורגים שלא יהיו בולטים על החלונות? הכירו את הסורגים השקופים!

מצד אחד מתחשק לכם לשמור על נוי ואסתטיקה בכל רחבי הבית, מצד שני – בטיחות הילדים היא במקום ראשון אצלכם. מהיום, כבר לא צריך לוותר על שום דבר! הסורגים השקופים, הם הפתרון הכי מוצלח שתמצאו, כדי לשלב בין בטיחות לאסתטיקה ולאפשר לכם בית יפיפייה ובטוח.

 

איפה מחפשים סורגים?

סורגים, בשונה מאביזרים אחרים בבית, חייבים להיות בטיחותיים וכאלה העומדים בתקנים מחמירים, כיוון שהם אמורים להחליף את ההשגחה על הילדים מול כל נושא החלונות. איפה מוצאים סורגים עם ביטחון? חברת https://www.reshethagana.com גאה להציג: סורגי איכות שמחזיקים לאורך זמן, והכי חשוב – מבטיחים לחלוטין את בטיחות הילדים.

להתקין סורגים

שומרים על האסתטיקה בבית

כל כך הרבה השקעתם בבית, ואתם לא רוצים להרוס את העיצוב המושלם, עם סורגים שישברו את העיצוב האלגנטי וישוו לבית מראה כבד ועתיק. הבשורה הטובה היא, שכיום, בעזרת הסורגים השקופים – לא רק שומרים על העיצוב היוקרתי של הבית, אלא אף משדרגים אותו, כי הסורגים הם עוד כלי עיצובי מלא נוי ואסתטיקה שמוסיף לנראות הבית שלכם.

 

רשתות הגנה לבית

בנוסף לסורג השקוף, ניתן למצוא גם מוצרים משלימים, בסגנון הייטקיסטי מרהיב. בין המוצרים תוכלו למצוא רשתות הגנה, רשתות נגד יתושים, הגבהות מעקים ועוד, כאשר המשותף לכל האביזרים, הוא רמת הבטיחות שלהם והעיצוב החדשני הבלתי מתפשר. כי חברת רשת הגנה, מוכיחה, כי גם וגם זה אפשרי, וכי לבית שלכם מגיע את ההכי איכותי שאפשר.

 

סורגים שקופים – הגנה מפני פורצים

כאשר אנו מתקינים סורגים לבית, חוץ מהפן הבטיחותי והפן האסתטי, יש עוד פן חשוב שאסור שהילדים ישמעו 😊 הגנבים! בדיוק לשם כך, הסורגים השקופים מיוצרים ברמת עמידות גבוהה שמתחרה בקלות עם סורגי ברזל, וכך אתם יכולים להמשיך להיות בטוחים בביתכם, וגם להרגיע את הילדים – שבאמת אין מה לפחד מגנבים! הרי עם הסורגים השקופים מבית רשת הגנה – הם לא יכולים להיכנס!

להתקין סורגים

נתונים לשמש להיכנס!

סורגים שקופים, משיגים אפקט נוסף -של קרני השמש. בשונה מהסורגים האחרים אשר שוברים את קרן השמש הבריאה ומונעים ממנה להיכנס אל הבית, הסורגים השקופים מאפשרים לקרני השמש להיכנס ישירות אל הבית מבלי להישבר, וכך בעת שהחלון פתוח, נהנית המשפחה מחומה הנעים של השמש, ללא חסימות ואמצעים מונעים.

בנוסף, בימות החורף ניתן להביט בחלון ולראות את הגשם או הברד ואפילו השלג, מבלי שיד קטנה או אף סקרן יציצו מבעד לחלון הפתוח ויתקררו חלילה.

 

לסיכום

סורגים שקופים מבית רשת הגנה, הם הפתרון האולטימטיבי לכל מי שרוצה לשלב בין בטיחות, יופי ואסתטיקה ולשדרג את הבית עם סורגים אלגנטיים ובוהקים. בנוסף, הסורגים השקופים עמידים לאורך זמן ואינם ניתנים לפריצה, וכן הם מאפשרים לקרני השמש להיכנס ישירות אל תוך הבית ללא מחסומים.

גם לבית שלכם מגיע סורגים שקופים!

להתקין סורגים

תוכן עניינים
לקוחות ממליצים
מאמרים נוספים
מה עושה הנדסאי אדריכלות נוף?

לאחרונה אפשר לשמוע יותר ויותר אנשים מדברים על  ״אדריכלות נוף״ ובצדק. מדובר באחד התחומים המעניינים ביותר בתחום הבנייה והתכנון העירוני. אדריכלות נוף משלבת חשיבה יצירתית, יכולת מקצועית נרחבת,

קרא עוד »

[search_professionals_city category="gardners"]