גנן מומלץ הראשון בגינון

יש לכם עסק שנפרש על פני שטח גדול? הכירו את פתרונות ההצללה שישדרגו אותו

הקיץ מתקרב, וזה בדיוק הזמן שלכם בתור בעלי עסקים לדאוג שהעסק שלכם יהיה עם צל במהלך ימות הקיץ. כיום ישנם לא מעט סוגים של פתרונות הצללה, כאשר לכל אחד מהם יש את היתרונות שלו. בחירת פתרון הצללה צריכה להיעשות מתוך היכרות עם המגוון הקיים בשוק וכמובן בחינת התנאים בסביבה של העסק. אנחנו כאן כדי לעזור לכם למצוא פתרון מתאים.

 

מפרשי צל

הפתרון הראשון שעליו נדבר אלו מפרשי צל. מדובר על רשת צל שבניגוד לפתרונות הצללה אחרים לא בהכרח פרושה בצורה אופקית מעל המקום אותו היא אמורה להצליל. הסיבה שהשם של הפתרון הזה הוא מפרשי צל נובעת מכך שהוא פרוש בצורה של מפרש של ספינה. היתרון בפתרון ההצללה הזה הוא שהוא לא מונע מאור ואוויר להיכנס, דבר שעלול לקרות בפתרונות הצללה אחרים.

 

יריעות הצללה קלאסיות

במקרים רבים, הצללה למוסדות ועסקים כוללת פרישה של יריעות הצללה קלאסיות. היתרון בפתרון הזה הוא הבנייה המהירה שלה, והעובדה שהוא כנראה הזול ביותר מבין כל פתרונות ההצללה האחרים. היריעה נפרשת מעל השטח שאותו אנחנו רוצים להצליל, והיא בדרך כלל תספק לכם צל די טוב. חשוב לבחור ביריעה איכותית, ולוודא שהיא מותקנת בצורה בטיחותית מעל פני השטח.

הצללה עסקית

פרגולות

פרגולה היא כנראה פתרון ההצללה המוכר ביותר, אם כי היא לא בהכרח מתאימה בכל מקום. פרגולה היא מבנה של ממש, ובניגוד לפתרונות הצללה אחרים לעיתים יש צורך לקבל היתר בנייה עבורה. היתרון של פרגולה הוא ביציבות שלה, ובכך שמדובר על פתרון ההצללה העמיד ביותר שאפשר להעלות על הדעת.

 

פתרון נפתח נסגר

עוד סוג של פתרון הצללה שחשוב להכיר בעיקר אם מדובר על עסק הוא פתרון הצללה נפתח נסגר. התקנה של פתרון הצללה הופכת את השטח שבו הפתרון נמצא לסגור במידה מסוימת, ויש מי שרוצים להימנע מכך. הפתרון למקרים הללו הוא להתקין פתרון הצללה שניתן לפתיחה וסגירה בצורה מהירה. פתרון כזה יאפשר לכם להנות מכל העולמות ולא יסגור הרמטית את השטח.

 

מחיר מול איכות

אחרי שהכרתם את מגוון פתרונות ההצללה שעומדים לרשותכם, חשוב לבחון את המחיר שאתם משלמים על הפתרון אל מול האיכות שלו. לכל אחד יש את התקציב אותו הוא יכול להקצות עבור פתרון הצללה כזה או אחר. גם אם אתם לא רוצים להשקיע יותר מידי כסף בפתרון הצללה, נסו למצוא בתקציב שעומד לרשותכם פתרון הצללה שיחזיק מעמד לכמה שיותר זמן.

 

לסיכום

לקראת הקיץ, חשוב לדאוג לפתרון הצללה מתאים עבור העסק שלכם. פתרון הצללה יאפשר לכם להפוך שטח לא מנוצל לכזה שניתן להשתמש בו, גם כאשר מדובר על ימים שטופי שמש. בחירת פתרון הצללה מתאים צריכה להיעשות רק לאחר בחינה של התנאים שיש בשטח ההצללה.

הצללה מתאימה

תוכן עניינים
לקוחות ממליצים
מאמרים נוספים
מה עושה הנדסאי אדריכלות נוף?

לאחרונה אפשר לשמוע יותר ויותר אנשים מדברים על  ״אדריכלות נוף״ ובצדק. מדובר באחד התחומים המעניינים ביותר בתחום הבנייה והתכנון העירוני. אדריכלות נוף משלבת חשיבה יצירתית, יכולת מקצועית נרחבת,

קרא עוד »

[search_professionals_city category="gardners"]