גנן מומלץ הראשון בגינון

פסלונים לגינה שישרדו את כל עונות השנה!

כדי להפוך את הגינה שלכם ליפה יותר, לא מספיק לשתול בה דשא בלבד. יותר ויותר בעלי גינות מבינים את הצורך בהכנסה של פריטים שוברי שגרה אל הגינה, כאלו שיאפשרו לה להיות שונה מכל הגינות שאנחנו מכירים. אחד הדברים שיכולים לעשות את העבודה עבורכם אלו פסלונים לגינה שמגיעים במגוון צורות. אנחנו כאן כדי לספר לכם את כל מה שחשוב לדעת.

 

פסלונים לגינה

כאשר אנחנו חושבים על פסלונים לגינה, כדאי לדעת שלא מדובר על סתם אקססוריז לבית. גינה שבה אין את הפסלונים הללו, גם אם היא תהיה יפה, לא תוכל לקבל מראה ייחודי שיבדיל אותה מגינות אחרות. הפסלונים הללו יכולים להפוך את הגינה שלנו ליפה יותר בצורה משמעותית, ולכן כדאי להשקיע בהם.

פסלונים לגינה

פונקציונליות

אם אתם לא רוצים להציב פסלונים בגינה שלכם כדי לא לתפוס מקום או כי אתם לא אוהבים את המראה שלהם, ניתן להפוך חלק מהפריטים שגם ככה נמצאים בגינה שלכם למעוצבים בצורה של פסל. לרשותכם עומדים מגוון רחב של אגרטלים מעוצבים, שמאפשרים לכם לקנות פריט שבכל מקרה צריך שיהיה בגינה שלכם, אבל עם תוספת משמעותית של עיצוב שהופכת אותו ליפה יותר.

פונקציונליות

 

גודל

בבחירה של פסלונים, אחד הדברים הכי חשובים הוא הגודל שלהם. לגינה גדולה מתאימים פסלונים גדולים, כדי לא להגיע למצב שבו הפסלון פשוט נבלע בנוף הכללי של הגינה. מנגד, אם הגינה שלכם קטנה מידי או שכבר יש בה הרבה מאוד פריטים שקשורים לעיצוב שלה, נסו להיות מינימליים בבחירה של הפסלונים כדי לא להגיע למצב של עומס מיותר בגינה שלכם.

גודל

איכות החומר

פסלונים שעומדים בגינה נמצאים בדרך כלל תחת כיפת השמיים מה שאומר שהם הולכים לפגוש הרבה מאוד חום, שמש, קור וגשם. חשוב להיות מודעים לעובדה הזו עוד לפני שקונים את הפסלונים כדי לא להגיע למצב שבו הפסלונים שקנינו לא שורדים את החורף או הקיץ הקרובים. האיכות של החומר שמהם הפסלונים עשויים היא זו שתקבע את השרידות שלהם לאורך זמן.

איכות החומר

 

הקפידו על ניקיון

אחרי שבחרתם את הפסלונים המתאימים לגינה שלכם, הקפידו על הניקיון שלהם באופן קבוע. עם הזמן עם עלולים לבצור לכלוך, במיוחד אם מדובר על פסלונים שמכילים בתוכם צמחים ומים. הניקיון יעזור לכם לשמור על הגינה שלכם, וייתן לפסלונים את המראה שהיה להם בהתחלה, זה שגרם לכם לרצות להציב אותם בגינה הפרטית שלכם.

הקפידו על ניקיון

 

לסיכום

פסלונים לגינה יכולים להיות דרך נהדרת לשבור קצת את המראה הגנרי של הגינה שלנו. את הפסלונים יש לבחור בהתאם לגודל של הגינה, ולהקפיד על מוצרים איכותיים שיחזיקו מעמד הרבה זמן. קיימים גם פסלונים שיכולים להחליף פריטים שגם ככה נמצאים אצלנו בגינה כמו אגרטלים. יש להקפיד על ניקוי הפסלונים באופן קבוע על מנת לשמור על המראה שלהם לאורך זמן.

תוכן עניינים
לקוחות ממליצים
מאמרים נוספים
מה עושה הנדסאי אדריכלות נוף?

לאחרונה אפשר לשמוע יותר ויותר אנשים מדברים על  ״אדריכלות נוף״ ובצדק. מדובר באחד התחומים המעניינים ביותר בתחום הבנייה והתכנון העירוני. אדריכלות נוף משלבת חשיבה יצירתית, יכולת מקצועית נרחבת,

קרא עוד »

[search_professionals_city category="gardners"]