גנן מומלץ הראשון בגינון

עשה זאת בעצמך – בניית אדנית

מחפשים בניית אדנית? ריכזנו עבורכם את הגננים ובעלי המקצוע הטובים ביותר בתחום, המשלבים עבודה איכותית ומקצועית עם שירות יוצא דופן ובעלי ותק רב שנים. כולם עומדים בתו האיכות הנוקשה של ה"מקצוענים",
הזמינו עכשיו:

[search_professionals_city category="gardners"]

אדניות הן תוספת נהדרת לכל גינה או חלל חיצוני. הם מאפשרים לך לגדל צמחים בסביבה מבוקרת ולהוסיף נופך של סגנון לגינה שלך. בניית אדנית משלך היא פרויקט מתגמל וידידותי לתקציב שניתן להשלים עם כמה כלים וחומרים. במאמר זה, אנו נספק מדריך שלב אחר שלב כיצד לבנות אדנית משלך ונציע כמה טיפים שיעזרו לך להפיק את המירב מהפרויקט הזה.

 

מהי אדנית?

אז טרם שנבין איך בונים בעצמנו אדנית חשוב לעשות רגע אחד סדר ולהבין מה היא אדנית בכלל. כולנו מכירים, ראינו ושמענו אדניות בחיים אבל האם אנחנו באמת מבינים מה זה? אז אדנית היא בעצם מכל טיפוח של צמחים. האדנית ברוב המקרים היא מיועדת לשם גידול הצמחים ונרצה להציב אותה על אדן החלון של הבית שלנו. לאדניות גם ניתן להשתמש בייצור בחומרים רבים כגון עץ, פלסטיק וכמובן עוד הרבה מאוד חומרים אחרים שאתם יכולים להעלות על דעתכם.

עשה זאת בעצמך - בניית אדנית
עשה זאת בעצמך – בניית אדנית

 

טיפים לבניית אדנית בבית

אז אם החלטתם שאתם מעוניינים לבנות אדנית בעצמכם ובעצם לייצר לעצמכם אפילו מעין תחביב חדש ישנם מספר דברים שכדאי לכם לשים לב אליהם לפני שאתם מתחילים לבנות את האדנית שלכם. אז הדבר הראשון שכדאי לשים לב אליו הוא מה העץ שאתם בוחרים להשתמש בו. ישנם סוגים רבים של עצים ולכן חשוב לבחור את העץ שנוח לכם לעבוד איתו וכמובן שיהיה עמיד וטוב לשימוש. בנוסף חשוב לעבור על העצים עצמם עם שמן מגן לעץ וזאת על מנת למנוע מהלחות לפגוע בעץ בטווח הארוך. אל תשכחו גם כמובן לחורר את העצים התחתונים מלמטה על מנת לתת למים לטפטף החוצה לאחר ההשקיה אחרת תהיה הצפה בפנים וגם העץ יפגם וגם כמובן הצמחים שלכם יפסיקו לגדול כמו שצריך.

טיפים לבניית אדנית בבית

 

החומרים הדרושים לבניית אדנית

לפני שתתחיל לבנות את האדנית שלך, תצטרך לאסוף לעצמך מספר דברים הכרחיים על מנת להשלים את המשימה. לכן הכנו לכם רשימה מסודרת של הפריטים תוך כמובן הוספה של תיאור קצר על מנת להבין את החשיבות והשימוש בכל אחד ואחד מן הפריטים הללו:

לוחות עץ – קשה להגיד את הגודל והמספר של לוחות העץ שתצטרכו להביא אבל ישנה חשיבות מכרעת ללוחות הללו. ללא הלוחות הללו לא תוכלו לבנות בעצמכם את האדנית שאתם רוצים. את הגודל ומספר הלוחות תבחרו בהתאם לגודל שאתם צריכים.

ברגים – על מנת לחבר את לוחות העץ יהיה צורך בשימוש בברגים. ניתן להשתמש בברגי עץ וכמובן גם בברגים אחרים בין אם הם עשויים מחומרים אחרים.

מקדחה – גם למקדחה ישנה חשיבות מכרעת בכל מה שקשור להכנת האדנית עצמה. אנחנו מאוד ממליצים להשתמש במקדחה איכותית במיוחד וזאת על מנת למנוע בעיות עם הליך הקדיחה עצמו.

מסור – על מנת לחסוך בעלויות ניתן להשתמש במסור על לוחות העץ ולנסר אותם בעצמנו לגודל שאנחנו מעוניינים בו.

החומרים הדרושים לבניית אדנית

 

עשה זאת בעצמך – בניית אדנית – שלבי בנייה:

כעת נעבור לשלב הטכני ובוא בעצם נתחיל בביצוע בניית האדנית שלנו לאחר שאספתם את כל החומרים הדרושים, תוכלו להתחיל לבנות את האדנית שלכם. להלן השלבים שעליכם לבצע לשם הרכבת האדנית המושלמת עבורכם:

שלב ראשון – חיתוך קורות העץ לגודל האדנית: ניקח את לוחות העץ שרכשנו ונחתוך אותם עם המסור שלנו לגודל הרצוי. לאחר שסיימנו ועשינו את הקורות בגודל הרצוי לאחר שסיימנו להתאים את הגודל של הקורות לגודל הרצוי נעבור על הקצוות עם נייר זכוכית ונשייף אותן שיתאימו לנו.

שלב שני- קדיחה: בשלב זה אנחנו בעצם נשתמש במקדחה שלנו. אנחנו נקדח חורים במקומות החיבור של הקרשים עצמם ולאחר מכן נוכל להמשיך לשלב הבא והוא שלב החיבור.

שלב שלישי – שלב החיבור: כעת אנחנו נחבר את הקרשים שלנו בעזרת הברגים שבחרנו להשתמש בהם בין אם מדובר בברגי עץ או בברגים אחרים.

שלב רביעי – חוזרים על אותה הפעולה עוד הפעם עד שאדנית שלנו מושלמת.

עשה זאת בעצמך - בניית אדנית – שלבי בנייה:

 

היתרונות של בניית אדנית לבד

ישנם מספר רב של יתרונות אם בוחרים בשיטת בניית אדנית באופן עצמאי. חשוב להבין שמדובר ביתרונות רבים ורק על זה אפשר להכין מאמר שלם אבל אספנו עבורכם מספר יתרונות משמעותיים במיוחד. היתרון הראשון ואולי החשוב ביותר הוא באמת העניין של העיצוב, אתם בוחרים את העיצוב וזה ממש מותאם לגודל ולצרכים שאתם רוצים. תוסיפו כמובן את היתרון של הכיס, בניית אדנית לבד היא יחסית זולה באופן משמעותי מלרכוש אחת מה שגם היא מגיעה בדיוק מהחומרים והצבע שאתם רוצים ואתם ממש לא צריכים להתרושש לשם כך. בנוסף ואולי החשוב ביותר זה העניין של ההצלחה שתרגישו לאחר שתסיימו את הפרויקט הזה, אתם לא תאמינו בכלל כמה זה היה פשוט וככל הנראה תרוצו לעשות אותו שוב ושוב מרוב הנאה ככה שתרכשו גם תחביב חדש וגם תזכו להנות מאדנית מושלמת המתאימה לצרכים שלכם באופן מושלם.

היתרונות של בניית אדנית לבד

 

אז כמו שאתם יכולים להבין הכנה של אדנית לבד היא ממש אבל ממש לא תורה מסיני וכל אחד אבל כל אחד יכול לעשות את זה ללא כל חשש. כל מה שצריך הוא את החומרים הנכונים, את הרצון כמובן לעשות את זה ואתם לא תאמינו בכלל כמה כיף זה יהיה לכם. אנחנו יותר ממליצים לראות סרטונים וכמובן לשתף את החוויה ואפילו להביא את הילדים או המשפחה לקחת חלק בפרויקט הזה שבסופו אתם תזכו לתת בית לצמח מסוים ולגדל אותו בתוך מקום שאתם בניתם בעצמכם, מקווים שעזרנו לכם ובהצלחה!

תוכן עניינים
לקוחות ממליצים
מאמרים נוספים

[search_professionals_city category="gardners"]