גנן מומלץ הראשון בגינון

מתי נצטרך להזמין ביובית?

ועד הבית של הבניין שלנו הזמין לפני כמה ימים שירותי ביובית שהתגלו כמיותרים. כן, שמעתם נכון. שפרה, נציגת הבניין שלנו החליטה להזמין ביובית בגלל שחשבה שהמקרה שאירע בכניסה לבניין שלנו לפני כמה ימים מצריך הזמנה שכזו. בדיעבד, גילינו שהיא חשבה שמדובר בשירותי אינסטלציה בסיסיים. לכן, החלטנו להוציא מדריך מקיף שיציג בפני כל דורש מהי ביובית ומתי יש צורך בהזמנה שלה. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות את כל הפרטים.

 

ביובית – מה זה?

אם כמו שפרה, טרם שמעתם על שירות הביובית, כדאי שתדעו שמדובר במשאית ייחודית שמאפשרת לטפל בקווי ביוב במקומות שונים ברחבי הארץ. הביובית יכולה לטפל ב – 3 המצבים הבאים:

  • סתימות בקווי הביוב
  • הצפות של רחובות מקווי ביוב
  • טיפול בקווי ביוב שיש בהם שורשי עצים

מתי נצטרך להזמין ביובית?

המצב ה – 1 שבו תצטרכו להזמין שירותי ביובית: כאשר יש סתימה רצינית בביוב

המצב הראשון שיצריך מכם יצירת קשר עם חברה שיש ברשותה ביובית נוגע למצבים שבהם יש סתימה רצינית בקו הביוב שנמצא בקרבת מקום. מדובר במשימה המוכרת ביותר. כדי לטפל בה, יש צורך להשתמש בצינור ייחודי שנמצא על ביובית שמפיק לחץ מים גבוה. ראוי לציין כי השימוש בצינור זה מתבצע על ידי ביובית בתל אביב 24 שעות ביממה. כך שאם אתם מתגוררים באזור – דעו שאתם יכולים להזמין את השירות בכל שעה.

 

המצב ה – 2 שבו תצטרכו להזמין שירותי ביובית: כאשר יש צורך בשאיבת הביוב

אם מי הביוב עולים על גדותיהם ויש הצפה משמעותית, עליכם לפנות בהקדם אל חברה מקצועית כמו חברת רז ביובית ואינסטלציה שתגיע עם ביובית אל המקום. שכן, מדובר בהליך שניתן לטפל בו אך ורק באמצעות ביובית. יש לביובית משאבה עוצמתית שמאפשרת לשאוב כמות גדולה של ביוב. כך שבעצם, מתאפשר לפנות את מי הביוב אל מקום בטוח ולאפשר זרימה של שפכים בקו הביוב.

מתי נצטרך להזמין ביובית?

המצב ה – 3 שבו תצטרכו להזמין שירותי ביובית: כאשר יש שורשים בתוך הביוב

המצב השלישי נוגע למקרים שבהם מתגלה כי ישנם שורשים בתוך קו הביוב. זה מקרה שמתגלה לעיתים על ידי תושבים ערניים שרואים כי ישנם שורשי עצים שהגיעו אל מתחת לאדמה וגרמו לחסימות קשות בקו הביוב. אם ראיתם מקרה שכזה, כדאי שתצרו קשר בהקדם האפשרי עם חברה שמספקת שירותי ביובית, כדי שתוכלו לטפל בעניין בהקדם, לפני שהוא יחמיר. שימו לב שאתם פונים אל חברה מקצועית ומוכרת, כזו שהומלצה לכם על ידי חברים או במדריכים שקראתם ברחבי הרשת.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר מקרוב את 3 המצבים שבהם תצטרכו להזמין שירותי ביובית. בשלב זה יש בידיכם את כל המידע הדרוש כדי להזמין שירותי ביובית בעת המתאים. נאחל לכם כעת שתדעו מתי נכון להזמין את הביובית ושתקבלו את השירות הטוב ביותר.

מתי נצטרך להזמין ביובית?

תוכן עניינים
לקוחות ממליצים
מאמרים נוספים
מה עושה הנדסאי אדריכלות נוף?

לאחרונה אפשר לשמוע יותר ויותר אנשים מדברים על  ״אדריכלות נוף״ ובצדק. מדובר באחד התחומים המעניינים ביותר בתחום הבנייה והתכנון העירוני. אדריכלות נוף משלבת חשיבה יצירתית, יכולת מקצועית נרחבת,

קרא עוד »

[search_professionals_city category="gardners"]