גנן מומלץ הראשון בגינון

מתי נעדיף דשא סינטטי על דשא אמיתי?

התחדשנו לאחרונה בבית חדש עם גינה והבנו שהגיע הזמן לחשוב איך לעצב אותה. בחרנו כמה סוגי עצים וצמחים שתמיד חלמנו שיהיו בגינה שלנו, אבל כשהגענו לבחירה של דשא, מצאנו את עצמנו אבודים. שכן, בשנים האחרונות הדשא הסינטטי הפך להיות לנפוץ הרבה יותר והדבר גרם לנו להתלבט בינו לבין הדשא האמתי. כדי שנוכל לבדוק מה עדיף מבין השניים, שוחחנו עם מומחים בתחום והגענו למסקנות. רוצים לדעת מהן? הישארו אתנו ותגלו.

 

מצב מספר 1 שבו עדיף לבחור בדשא סינטטי על פני דשא אמייתי – כשצריך לחסוך בהוצאות מים

מסתבר שעדיף לבחור בדשא סינטטי במצבים שבהם רוצים לחסוך בהוצאות המים. אנחנו קנינו בית קרקע שעלה לנו לא מעט. אנחנו צפויים לשלם את המשכנתא שלו במשך כמה עשורים טובים. לכן, כשהבנו שדשא רגיל הוא כזה שדורש הוצאות מים גדולות, הבנו שאנחנו בוחרים בדשא סינטטי. שכן, מדובר בחיסכון משמעותי כשמסתכלים על המצב לטווח רחוק. המומחים שיש להם דשא אמיתי הראו לנו את חשבונות המים שלהם והבנו שמדובר בסכומים שלא מתאימים לנו, לא בתקופה הקרובה לפחות.

מצב מספר 1 שבו עדיף לבחור בדשא סינטטי על פני דשא אמייתי – כשצריך לחסוך בהוצאות מים

 

מצב מספר 2 שבו עדיף לבחור בדשא סינטטי על פני דשא אמיתי – כשאין גנן בסביבה

אם אתם לא מתכננים להעסיק גנן בקרוב, כדאי שתקנו דשא סינטטי ותשאירו את הדשא האמיתי למקומות אחרים. שכן, דשא אמיתי יצריך מכם עבודה רבה. בתור התחלה, אתם תצטרכו להשקות אותו כל הזמן, כדי לשמור עליו ירוק. אם לא די בכך, יש צורך בהוצאת עשבים שוטים שמופיעים לא פעם בימי החורף והאביב. מדובר בעשבים שעשויים להיות מציקים בעין, אבל לא רק. חלק מהעשבים עשויים להיות קוצניים ולהביא לגירוד. כך שחשוב להסיר אותם בהקדם האפשרי.

מצב מספר 2 שבו עדיף לבחור בדשא סינטטי על פני דשא אמיתי – כשאין גנן בסביבה

 

מצב מספר 3 שבו עדיף לבחור בדשא סינטטי על פני דשא אמיתי – כשיש שטח גדול

אם יש לכם שטח גדול שמצריך תוספת של דשא על כולו, כדאי שתבחרו בדשא סינטטי. שכן, הטיפול בדשא האמיתי, כפי שוודאי כבר הבנתם, אינו עניין של מה בכך. אתם תצטרכו להוציא המון כסף על טיפול שכולל דישון, השקיה ולעיתים אף עקירה של חלקי דשא קיימים במטרה לשתול חדשים.

מצב מספר 3 שבו עדיף לבחור בדשא סינטטי על פני דשא אמיתי – כשיש שטח גדול

 

בחירה נכונה של דשא סינטטי

רגע לפני סיום המדריך, אנו רוצים להמליץ לכם לערוך בירור מקיף טרם הרכישה של הדשא הנבחר. אנו ממליצים לקרוא חוות דעת שנכתבו על ידי גולשים ברחבי הרשת. שכן, מי שמשתמשים כיום בדשא מסוג זה, יוכלו לציין בפניכם את הטיפים החשובים ביותר לבחירה נכונה.

בחירה נכונה של דשא סינטטי

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מתי עדיף לבחור בדשא סינטטי ומתי עדיף לבחור בדשא רגיל. כעת, אתם יודעים שעדיף לבחור בדשא סינטטי נקודה, כך שנותר לכם רק לבדוק איפה הכי כדאי לקנות דשא כזה ומה חשוב לדעת טרם הרכישה. נאחל לכם שיהיה בהצלחה!

תוכן עניינים
לקוחות ממליצים
מאמרים נוספים

[search_professionals_city category="gardners"]