גנן מומלץ הראשון בגינון

משתגעים מריח הרטיבות בבית? קח תשימו סוף לבעיה!

רטיבות בבית היא משהו שמתרחש בדרך כלל כתוצאה מנזילות או דליפות שנמצאות בבית או מחוצה לו. הפתרון לנזילות לא תמיד מגיע בצורה מידית, ובמקרים רבים אנחנו עלולים למצוא את עצמנו חסרי אונים מול הפגיעה של הנזילות. כדי שאתם לא תהיו במצב הזה, אנחנו כאן כדי לספר לכם על מספר דרכים שיעזרו לכם להתגבר על הנזילות ולהנות מבית יבש לחלוטין.

בדיקת רטיבות

כאשר אנחנו סובלים מרטיבות בבית, הדבר הראשון שעלינו לעשות הוא לבצע איתור נזילות ומקור רטיבות. הסיבה לכך היא שבלי שאנחנו מאתרים את מקור הנזילה, אין לנו סיכוי לטפל בה. גם אם נראה לנו שהצלחנו להתמודד איתה, וצבענו מחדש את הקיר או המקום שבו הנזילה מתרחשת, מהר מאוד היא תחזור לשם וכל העבודה שלנו תרד לטמיון.

איתור נזילות הוא עבודה מורכבת, שבה אנחנו עושים שימוש בכלים מתקדמים שיעזרו לנו לאתר את הנזילות כמה שיותר מהר. אז עוד לפני שאנחנו מתחילים, יש נקודה מסוימת שחשוב מאוד שתדעו.

משתגעים מריח הרטיבות בבית? קח תשימו סוף לבעיה!

בחירת איש מקצוע

כפי שהספקתם להבין, איתור נזילות דורש עבודה מקצועית, ולא ניתן לעשות אותו כלאחר יד. אם אתם רוצים שהנזילות בבית שלכם יסתיימו כמה שיותר מהר, אנחנו ממליצים לכם לפנות אל סטופליק מאתרי נזילות שיוכלו בעזרת הציוד המתקדם ביותר לעזור לכם להגיע אל הנזילות בבית. בינתיים, אנחנו נספר לכם איך בדיוק אפשר לעשות את זה.

 

מצלמות מיוחדות

אחד האתגרים שיש באיתור נזילות הוא שאנחנו לא תמיד יכולים לראות היכן הנזילה מתחילה. גם אם יש לנו קיר שיש בו רטיבות, אין לנו דרך לראות מה המקום המדויק בקיר שבו הנזילה מתחילה. לצורך זה אנחנו עושים שימוש במצלמות מיוחדות שיכולות לחדור מבעד לקירות הבית ולזהות בדיוק היכן הרטיבות מתחילה.

כאשר מדובר על רטיבות או נזילה כתוצאה מפגיעה בצנרת אנחנו יכולים להכניס אל הצנרת מצלמה שתעשה את המסלול של הצנרת ותשדר את התמונות לאחור. ברגע שנגלה את מקור הנזילה נוכל להגיע אליו באופן ישיר, בלי לגרום נזק לכל התשתית שנמצאת סביב הצנרת.

משתגעים מריח הרטיבות בבית? קח תשימו סוף לבעיה!

גלאי קול

אפשרות נוספת שנועדה להתגבר על הבעיה הזו היא לעבוד עם גלאי קול. מים שנמצאים בתוך קר משדרים גלי קול, שאמנם אנחנו לא יכולים לשמוע אותם אולם בעזרת מכשיר מיוחד ניתן לאתר את מקור גלי הקול, וכך לגשת ישירות אל מקור הנזילה.

 

לסיכום

כאשר אנחנו ניגשים לטפל בנזילה, הדבר שהכי חשוב להבין הוא שככל שנגלה את מקור הנזילה מוקדם יותר, כך נוכל לטפל בה בצורה הרבה יותר יעילה. בלי גילוי של מקור הנזילה, היא תמשיך להטריד את מנוחתנו. את האיתור ניתן לעשות בעזרת מצלמות מיוחדות או גלאי קול שיכולים לעזור לנו לראות גם מבעד לקירות ולצינורות מה המקום המדויק שבו הנזילה מתחילה, וכך לטפל בה.

משתגעים מריח הרטיבות בבית? קח תשימו סוף לבעיה!

תוכן עניינים
לקוחות ממליצים
מאמרים נוספים

[search_professionals_city category="gardners"]