גנן מומלץ הראשון בגינון

ממשיכים הלאה – איך מתגברים על גירושין?

אין ויכוח כי גירושין הם מהחוויות הקשות והמעייפות רגשית שניתן להתמודד איתן. ביחוד אם מדובר בקשר ארוך שנים הכולל בתוכו ילדים, בית, נכסים, עסקים ומשפחה. חווית גירושים קשה יכולה להשאיר אתכם מותשים רגשית, בודדים ואפילו חסרי תקווה. אז ברור, אין ספק שזה יכול להיות קשה לקבל את זה שהנישואים שלכם הגיעו לסיומם, אבל אתם לא חייבים למצוא את עצמכם מתקשים בתחום הרומנטי שאחרי. אז אחרי שהתגרשתם, התאוששתי והחלמתם, הגיע הזמן לעשות משהו טוב עבור עצמכם, לא?

 

לעבור את התקופה הקשה

אם עברתם לאחרונה גירושין, חשוב לקחת את הזמן להתאבל ולעבד את הרגשות שלכם, אין ספק שמדובר קריטי הן עבורכם והן עבור האנשים איתם אתם עומדים לצאת לדייטים. חשוב גם לזכור שאתם לא לבד; אנשים רבים עברו את אותה חוויה ולגמריי שרקו בשביל לספר! עם הליווי ותמיכה הנכונים, אתם לגמריי יכולים איך לתעל את עצמכם ולבנות את עצמכם מחדש ואפילו טוב מבעבר!

להתגבר על גירושים

אל תתביישו לבקש עזרה

אחת הדרכים הטובות ביותר להתחיל תהליך של החלמה היא לבקש תמיכה מהמשפחה והחברים. חשוב לדבר ולהשען על האנשים שאוהבים ודואגים לכם מכיוון שהם יכולים להיות אוזן קשבת ולעזור לכם לעבד את הרגשות שלכם ללא שיפוטיות או ביקורתיות. בנוסף, שיחה איתם יכולה לעזור לכם לקבל פרספקטיבה ולמצוא כוח בידיעה ובהבנה שאתם ממש, אבל ממש לא לבד.

 

אפשר גם מקצועית

במידה ואינכם מעוניינים לשתף את הקרובים אליכם, מכל סיבה שהיא או שאתם פשוט מרגישים בטוחים יותר בחלל ניטרלי, אתם לגמריי יכולים גם לפנות ולהעזר בעזרה מקצועית. מטפל מוסמך יכול לספק לכם את ההדרכה והתמיכה הדרושות על מנת להתמודד עם הגירושים.

בנוסף, למטפל יהיו את הכלים הנחוצים לכם על מנת לקבל את ה״פוש״ שאתם צריכים בכדי להתחיל לבנות מחדש את חיכם. מטפל טוב ומתאים יכול לספק לכם כלים מעשיים שיעזרו לכם לנהל את הרגשות שלכם. אין ספק שהוא יובל לסייע לכם להבין ולקבל את השינויים החדשים והקיצוניים בחיים שלכם.

להתגבר על גירושים

דברים חדשים

כאשר אתם מרגישים מוכנים, אין ספק שצעד חיוני שאתם יכולים לעשות עבור להתגבר והוא ללא ספק יכול להיות מועיל – הוא להתחיל לחקור פעילויות ותחביבים חדשים. זו יכולה להיות דרך מצוינת להתחבר מחדש לעצמכם ולמצוא את הכיף בדברים שעושים אתכם מאושרים ולא היה לכם זמן אליהם בעבר. הפעילויות והתחביבים החדשים האלו יכולים בהחלט להסיח את דעתכם מהמחשבות והרגשות השלישיים ולעזור לכם להישאר ממוקדים בהווה.

 

התגברתם? עכשיו אהבה!

הצעד המומלץ ביותר שכדאי לכם לשקול מיד בתום ההחלמה, הוא להצטרף לאתרי היכרויות ולחזור לסצנת הדייטים. אתרים כמו זבנג הכרויות, יכולים לספק לכם מקום בטוח לפגוש אנשים חדשים, בין אם אתם רוצים להכיר אותם ללילה ובין אם אתם רוצים להכיר אותם לכל החיים. היכרויות יכולות להיות דרך מצוינת לתרגל קצת את הפלירט שאבד לכם, לצבור ביטחון עצמי ולהתחיל להתקדם מהגירושין תוך ריגוש וכיף לא נורמלי.

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, לא משנה מה המצב שלכם, חשוב לזכור שאתם ממש לא לבד. אתם יכולים ללמוד להתמודד עם הגירושים שלכם ולהתחיל לבנות את עצמכם מחדש, והפעם אפילו בצורה טובה יותר. עם הליווי והתמיכה הנכונים, תוכלו למצוא את הכוח להמשיך הלאה וליצור לעצמכם חיים חדשים וטובים יותר.

להתגבר על גירושים

תוכן עניינים
לקוחות ממליצים
מאמרים נוספים
מה עושה הנדסאי אדריכלות נוף?

לאחרונה אפשר לשמוע יותר ויותר אנשים מדברים על  ״אדריכלות נוף״ ובצדק. מדובר באחד התחומים המעניינים ביותר בתחום הבנייה והתכנון העירוני. אדריכלות נוף משלבת חשיבה יצירתית, יכולת מקצועית נרחבת,

קרא עוד »

[search_professionals_city category="gardners"]