גנן מומלץ הראשון בגינון

מוצרי חימום לחורף שיעשו לכם את העונה

החורף מתקרב אלינו בצעדי ענק ולכן חשוב מאוד שנהיה מוכנים אליו כמו שצריך. בכל שנה חנויות מוצרי החשמל מציגות את שלל המכשירים והמוצרים שנועדו לחמם את הבית שלנו בלילות הקרים, אך כיצד נדע איזה מכשיר הוא הטוב, החסכוני והבטוח ביותר? אספנו עבורכם מידע שיסייע בהחלטה.

 

תנור חימום

תנור חימום הוא המצאה ותיקה ונחשב לאחד ממכשירי החשמל הראשונים שנועדו לחימום הבית. מוצרי חימום לחורף נוטים לעיתים להיות מסורבלים, אך במקרה זה מדובר בפתרון נוח ופשוט במיוחד. השימוש בתנור חימום נחשב לבטוח מאוד אך חשוב מאוד לזכור לסגור אותו בתום השימוש לצורך בטיחות ועל מנת לוודא שהתנור לא יתקלקל.

תנור חימום פועל באמצעות חוטי תיל ארוכים אשר מגולגלים בתוכו בצורת ספירלה. חשמל עובר בתוך החוטים ויוצר התנגדות אשר מתוכה נוצר חום. ככל שבתנור יש יותר תיל כך נוצר יותר חום. אבל איך בעצם החום מגיע עלינו? בנוסף לתיל, בתוך התנור מותקנת מראה שמטרתה היא למקד את החום החוצה, כך החום גם לא נאגר בפנים ומתלקח. ברוב תנורי החימום כיום יש גם אפשרות לשלוט על מידת החום שנפלטת באמצעות מתג דרכו ניתן להדליק גוף חימום אחד או יותר (בהתאם לדגם).

תנור חימום

רדיאטור

הרדיאטור הוא כלי לחימום הבית והוא נפוץ מאוד בישראל הן בבתים פרטיים והן בבניינים. הוא נחשב ליעיל וחסכוני במיוחד ובזכות אופן הפקת החום שלו, אשר אינה כוללת שימוש באש או בתיל הוא גם בטוח מאוד לשימוש. רדיאטור פועל באמצעות מים רותחים או קיטור שעוברים בתוך צינורות הרדיאטור ומחממים את חלקיו.

הסנפירים של הרדיאטור, שהם חלקי המתכת הגלויים כלפי חוץ, מתחממים, וכתוצאה מכך מחממים גם את האוויר שבא במגע עימם. הרדיאטור בנוי בצורת סנפירים על מנת להרחיב את שטח הפנים שלו וכך לבוא במגע עם יותר אוויר. חשוב מאוד לזכור שעל מנת לוודא שהרדיאטור פועל בצורה תקינה, יש לנקות אותו על בסיס שבועי. כל הצטברות של אבק או לכלוך אחר על הסנפירים של הרדיאטור, עלולה לפגוע ביכולת שלו לספק אוויר חם, ובמקרים מסוימים גם לקצר את אורך החיים של הרדיאטור.

רדיאטור

אח

כולנו מכירים את פתרון זה אשר פופולארי בעיקר באמריקה ואירופה אך בשנים האחרונות מצטרף גם לשוק הישראלי. אח הוא מעין מבנה קטן העשוי מחומר עמיד בפני אש שניתן להבעיר בו עצים, וכך ליצור מדורה קטנה ומחממת בתוך הבית. הפתרון אמנם נשמע ישיר וברור, אך עם זאת הוא עלול לגרום לסכנות כמו התלקחויות של חפצים סביב האח או כוויות במקרה של מגע עם בני אדם. לרוב, אח יותקן כחלק ממערכת הכוללת ארובה, שהיא מעין חור בגג הבית שמאפשר לעשן העולה מהאש להיפלט החוצה.

 

סיכום

קיימים פתרונות רבים לחימום הבית בימי החורף הקרים אשר לכל אחד יתרונות וחסרונות שונים. על מנת לוודא כי אתם רוכשים את המוצר שיתאים לצרכים האישיים שלכם, חשוב להכיר את שלל האפשרויות ולהימנע ממוצרים שבטיחותם מוטלת בספק. עדיין לא הספקתם לקנות את אחד ממוצרי החימום? אל תשכחו שאין כמו כוס תה חמה מתחת לפוך.

מוצרי חימום לחורף שיעשו לכם את העונה

תוכן עניינים
לקוחות ממליצים
מאמרים נוספים
מה עושה הנדסאי אדריכלות נוף?

לאחרונה אפשר לשמוע יותר ויותר אנשים מדברים על  ״אדריכלות נוף״ ובצדק. מדובר באחד התחומים המעניינים ביותר בתחום הבנייה והתכנון העירוני. אדריכלות נוף משלבת חשיבה יצירתית, יכולת מקצועית נרחבת,

קרא עוד »

[search_professionals_city category="gardners"]