גנן מומלץ הראשון בגינון

מה עושים כשיש נזילה בבית?

נזילה בבית היא אחת מאותן תקלות בלתי צפויות, שיכולות להתדרדר במהירות לבעיה גדולה אף יותר, אם לא מטפלים בה בצורה מהירה, מקצועית ונכונה. בין אם מדובר בברז מטפטף, צינור שהתפוצץ או גג דולף, חשוב לדעת איך להתמודד עם המצב על מנת לחסוך זמן, כסף ועוגמת נפש. הנה מספר דרכים מומלצות להתמודדות עם נזילה בבית, במינימום זמן ומקסימום יעילות.

 

הערכת המצב

החלה נזילה בבית? לפני שתכנסו לפאניקה, הצעד הראשון הוא לנשום עמוק ולבצע הערכת מצב. תחילה, נסו לזהות את מקור והיקף דליפת המים. בדקו אם יש סימנים נראים לעין כגון כתמים רטובים על קירות או תקרות, טפטוף מים או אגירת מים על הרצפה וזהו האם הנזילה מגיעה מצינור מים בקירות, ברזים או מגג הבית.

שנית, בין אם הנזילה מגיעה מברז תקול או צינור שהתפוצץ, אתרו את שסתום הסגירה לאזור הספציפי הזה וסגרו מיד את אספקת המים. חשוב מאוד לעשות זאת כמה שיותר מהר, בכדי למנוע אגירה מים נוספים וייתן לך זמן לפתור את המצב ללא סיכון של הצפה נוספת.

לאחר מכן, השתמשו במגבות, דליים או שואבי מים כדי להסיר את המים העומדים ולמנוע מהם להתפשט לאזורים נוספים בבית. ייבשו היטב את כל המשטחים שנרטבו בכדי למנוע עובש ונזקים אחרים. במידה והנזילה מקורה מהגג, הניחו דליים או מגבות כדי לאסוף מים ולשמור על האזור יבש ככל הניתן. במקרים מסוימים.

נזילה בבית

פנו לאנשי מקצוע

ייתכן שתוכלו לבצע תיקונים זמניים כדי לעצור את הנזילה, עד הגעת איש מקצוע מומחה לנזילות. איש מקצוע יוכל להעריך ולתקן את הבעיה בצורה אופטימלית. אך תיקונים זמניים יכולים לעזור בטווח קצר בלבד, ואין מניעה מלהתקשר לאיש מקצוע מוסמך כדי לאבחן ולתקן את הנזילה.

אינסטלטורים יכולים לזהות את מקור הבעיה המדויק ולבצע תיקון לטווח ארוך במיוחד. לאחר הגעתו וטיפולו של איש מקצוע מומחה, בצעו תחזוקה מונעת בכדי לצמצם את הסיכויים לנזילה חוזרת. הקפידו לבצע בדיקות מדי פעם למערכות האינסטלציה והגג שלכם, כך תוכלו לתפוס בזמן בעיות פוטנציאליות לפני שהן הופכות לבעיות גדולות יותר.

 

תביעת הביטוח

אם הנזילה גרמה לנזקים משמעותיים, לבית או לרכוש שלכם, פנו אל חברת הביטוח שלכם כדי להגיש תביעה בהתאם. זכרו לתעד את הנזקים השונים בתמונות, צלמו גם את הנזילה עצמה בזמן אמת ושמרו קבלות של אנשי מקצוע שהביעו לטפל בבעיה.

במידה ופוליסת הביטוח שלכם כוללת נזקים מסוג זה, תהיו זכאים לפיצוי עבור עלות התיקונים ולנזקי הרכוש. זקוקים לייעוץ מאיש מקצוע מומחה בתחום? פנו לשירות איתור נזילות בתל אביב והזמינו אנשי מקצוע אמינים ומנוסים שיתנו לכם שירות ומענה מידי, מקצועי ואישי.

 

לסיכום

טיפול בנזילה בבית מצריך קור רוח ופעולות מהירות. זכרו את השלבים החשובים הללו למקרה ותתקלו בנזילה בביתכם, נהלו את המצב ביעילות ובכך תוכלו למזער נזקים ולפתור את המצב בצורה הטובה ביותר.

איתור נזילות בתל אביב

תוכן עניינים
לקוחות ממליצים
מאמרים נוספים
מה עושה הנדסאי אדריכלות נוף?

לאחרונה אפשר לשמוע יותר ויותר אנשים מדברים על  ״אדריכלות נוף״ ובצדק. מדובר באחד התחומים המעניינים ביותר בתחום הבנייה והתכנון העירוני. אדריכלות נוף משלבת חשיבה יצירתית, יכולת מקצועית נרחבת,

קרא עוד »

[search_professionals_city category="gardners"]