גנן מומלץ הראשון בגינון

מה ניתן לעשות אם הבנק סירב להלוואה לשיפוץ הגינה?

תכננתם לשפץ את הגינה ולהפוך אותה לפינה נעימה ומזמינה. ניגשתם לבנק בבקשה לקבלת הלוואה אבל הבנק סירב לאשר לכם אותה. במקרים כאלו יש מה לעשות. ויש מגוון דרכים. 

 

הלוואה מבני משפחה או מכרים

אם יש לכם בני משפחה או חברים אמידים שנעים לכם ללוות מהם כסף, זה יכול להיות פתרון זמני נהדר. הלוואות כאלו הן ללא ריבית וכך אתם חוסכים את עלות הריבית. הבעיה היא שהלוואות כאלו עלולות להביא אתכם למחלוקות עם האנשים היקרים לכם. לפני נטילת הלוואה מחבר או אדם קרוב חשבו מה תהיה ההשלכה אם לא תצליחו לפרוע את ההלוואה בזמן…

שיקול נוסף שחשוב לזכור הוא הפריסה: יהיה עליכם להחזיר את ההלוואה תוך זמן קצר יחסית. קשה למצוא אנשים שיסכימו להלוות סכומים גדולים לתקופה ארוכה של מספר שנים ולכן פחות מתאימה אופציה זו לכלל האוכלוסייה.

הלוואה מבני משפחה או מכרים

הלוואה מקרן השתלמות

קרן השתלמות יכולה להיות נזילה כעבור שש שנים. אם היא נזילה אתם יכולים לפרוע אותה או לקחת הלוואה תמורתה מקרן ההשתלמות, הלוואות מקרן השתלמות הן הלוואות בעלות ריבית נמוכה יחסית. לא לכל אחד יש קרן השתלמות וכיום, כמעט ורק לעובדים וותיקים או עובדי הוראה יש פריבילגיה זו. כך שגם כאן לא מדובר באופציה המתאימה לכולם.

הלוואה מקרן השתלמות

הלוואה חוץ בנקאית

הלוואה חוץ בנקאית היא הלוואה מגוף מימון חיצוני שהוא לא הבנק. זה יכול להיות גוף מימון, חברת אשראי, חברת ביטוח וכדומה. הלוואה חוץ בנקאית ידועה כפתרון למסורבים בבנק. זה קורה בעיקר בגלל שהגופים החיצוניים לא כפופים לנהלי בנק ישראל בכל אישור הלוואה. הם עצמאיים בהחלטה שלהם לאשר את ההלוואה וממילא כאשר הם רואים סיכון מוגבר במתן הלוואה, הם מעלים את מחיר הריבית בהתאם.

הלוואות חוץ בנקאיות ידועות כהלוואות נוחות וגמישות. התנאים מאוד מגיעים לקראת הלוואה. ההלוואה ניתנת במהירות, ללא צורך בהצבת בטחונות או ערבים. הבירוקרטיה שיש לעבור כמו כל הלוואה בבנק לא קיימת בהלוואות אלו ולא פלא שהלוואות אלו תופסות תאוצה.

לפרטים נוספים על הלוואה חוץ בנקאית מהירה לחצו כאן

 

על מה חשוב לשים דגש בבחירת הלוואה חוץ בנקאית?

לפני שאתם לוקחים הלוואה חוץ בנקאית כדאי שתבדקו לפני הכל את אמינות הגוף המממן. יש לא מעט גופים שפעילותם לא רחוקה מפעילות השוק האפור. חשוב לפנות אך ורק לגופים המוכרים ומאושרים מטעם משרד האוצר למתן הלוואות. לצד בדיקה זו, חשוב לזכור לערוך משא ומתן על גובה הריבית.

רבים לא יודעים אך ניתן להוזיל את מחיר ההלוואה באמצעות משא ומתן נכון. לפעמים אין ברירה אלא לפנות לאיש מקצוע העוסק בתחום המימון כדי שהוא יסייע לכם במציאת פתרון המימון הנוח והמתאים ביותר עבורכם. שיהיה עם המון הצלחה.

מה ניתן לעשות אם הבנק סירב להלוואה לשיפוץ הגינה

תוכן עניינים
לקוחות ממליצים
מאמרים נוספים
מה עושה הנדסאי אדריכלות נוף?

לאחרונה אפשר לשמוע יותר ויותר אנשים מדברים על  ״אדריכלות נוף״ ובצדק. מדובר באחד התחומים המעניינים ביותר בתחום הבנייה והתכנון העירוני. אדריכלות נוף משלבת חשיבה יצירתית, יכולת מקצועית נרחבת,

קרא עוד »

[search_professionals_city category="gardners"]