גנן מומלץ הראשון בגינון

מה חשוב לזכור בעת תביעה נגד חברת הביטוח?

עומדים במצב בו אתם נדרשים לתביעה מול חברת הביטוח, אך אתם מוצאים את עצמכם מבולבלים למדי? זה הרגע הנכון לעשות סדר בכל התהליך של תביעה מול חברת הביטוח, שכאשר היא מתנהלת נכון, היא יכולה לאפשר לכם לקבל את הכסף שמגיע לכם ואף יותר מכך.

 

הזבוב הקטן כנגד הפיל הענק

חשוב לדעת, כי חברות הביטוח הן מערכת משומנת היטב, עם עורכי דין מהשורה הראשונה, ומערכת בירוקרטית מתישה. לאדם הקטן כמעט ואין סיכוי להצליח עם תביעות נגד חברות ביטוח, בדיוק כמו המשל המוכר של הזבוב הקטן שניסה להתמודד מול הפיל הענק. אלא אם כן… יש מי שמלווה אתכם בכל התהליך, ומבטיח כי חברת הביטוח תשלם לכם את כל מה שמגיע לכם ובמהירות האפשרית.

פיל ענק

מה הפוליסה הביטוחית שלכם מכילה?

למרות שבררתם היטב על הפוליסה הביטוחית שלכם טרם התחלתם להפריש עבורה מכספכם, כל פוליסה מורכבת גם מכוכביות ואותיות קטנות שעלולות לפסול כל עילה לתביעה. רק ליווי של עורך דין אשר תביעות נגד חברות ביטוח הוא תחום ההתמחות העיקרי שלו, יוכל להבטיח כי תקבלו כיסוי ביטוחי מלא ותמורה כספית הולמת עבור תביעת הביטוח שלכם.

 

האסטרטגיה של חברת הביטוח

כאשר חברת הביטוח מקבלת תביעה שמחייבת אותה בכסף, הנטייה שלה היא דבר ראשון לדחות את התביעה על הסף, תוך שימוש בעילות משפטיות שונות. עורך דין אשר מומחה לנושא של תביעות נגד חברת ביטוח, יוכל לעמוד מול אותם הדחיות, ולייצג את התובע בצורה שאכן תניב לו השיג משפטי שיתבטא כמובן בהחזר כספי של חברת הביטוח.

 

בירוקרטיה שלא נגמרת

אחת השיטות הידועות של חברות הביטוח, היא שימוש בבירוקרטיה מתישה וארוכת טווח, אשר נמשכת על פני שנים, וכבר גורמת לכם לשכוח על מה בכלל הגשתם את התלונה ולמה. בעזרת עורך דין מומחה, חברת הביטוח כבר לא תוכל להשתמש בשיטה זו, כיוון שעורך הדין ידאג לזרז את העניינים ולהוביל אותם לכך שהם ייסגרו על הצד הטוב ביותר, לטובת התובע של חברת הביטוח כמובן.

 

מה האינטרס של חברת הביטוח?

חשוב לדעת, כי חברת הביטוח איננה עמותת חסד או בית נדיבים, והמטרה העיקרית שלה היא להרוויח מהתשלומים שלכם. מסיבה זו, היא תעשה הכול כולל הכול, כדי להימנע מתשלום הסכום המגיע לכם, תוך שימוש בסיבות חוקתיות מגוונות. רק עורך דין מוסמך ומקצועי, יוכל לעמוד בתוקף על זכותכם, ולאפשר לכם לקבל את כל מה שמגיע לכם מחברת הביטוח.

 

לסיכום

בעת תביעה נגד חברת הביטוח, חשוב לזכור כי מדובר במהלך ארוך טווח, אשר מתנהל מול מנגנון משופשף עם עורכי דין מן השורה הראשונה. כדי לקבל את מלוא הזכויות שמגיעות לכם, ללא בירוקרטיה בלתי נגמרת או דחיית התביעה על הסף, יש להיעזר בשירותיו של עורך דין מקצועי אשר מתמחה בתחום התביעות של חברות הביטוח.

חברת ביטוח

תוכן עניינים
לקוחות ממליצים
מאמרים נוספים
מה עושה הנדסאי אדריכלות נוף?

לאחרונה אפשר לשמוע יותר ויותר אנשים מדברים על  ״אדריכלות נוף״ ובצדק. מדובר באחד התחומים המעניינים ביותר בתחום הבנייה והתכנון העירוני. אדריכלות נוף משלבת חשיבה יצירתית, יכולת מקצועית נרחבת,

קרא עוד »

[search_professionals_city category="gardners"]