גנן מומלץ הראשון בגינון

מה חשוב להציג בשלט כניסה לגינה?

אם גם אתם אוהבים עיצוב מבריק, אשר משלב בין פרקטיות מנצחת ליוקרתיות בולטת, גם לכם מתאים להציב שלט בכניסה לגינה שלכם. אך האם שאלתם את עצמכם מה אמור להיות כתוב בשלט הזה? ואיך כדאי שהוא יהיה מעוצב? התשובות לכל השאלות במאמר שלפניכם.

 

קצת על הגינה שלכם

הגינה שלכם משלבת בין כל העולמות: מצד אחד היא מאפשרת לכם הצצה החוצה, אך מצד שני היא מאפשרת לכם פרטיות מלאה ואינטימיות מרחבית. איך משלבים בין כל העולמות הללו ומאפשרים להם להתקיים יחד? בעזרת שלט לדלת כניסה שמוצב בגינה, ומאפשר  למי שעובר מבחוץ, להבין כי כאן גרה משפחה עם חיים פרטיים.

קצת על הגינה שלכם

 

מה חשוב להציג בשלט הכניסה לגינה שלכם?

אם אתם רוצים לנצל את ה'במה' שהשלט בגינה מעניק לכם, ההמלצה תהיה בדרך כלל לכתוב בו את שם המשפחה שלכם. מסיבה זו תוכלו למצוא מגוון שלטים שמתחילים ב'משפחת', כאשר שם המשפחה שלכם הוא זה שמוטבע בהם באופן אישי, בהתאמה יחסית לצבעי שלט הכניסה, מרקמו והצבעים אותם אתם אוהבים.

מה חשוב להציג בשלט הכניסה לגינה שלכם

 

מה עוד ניתן לשלב בשלט הכניסה לגינה

במקרה בו אתם מתגוררים בבית פרטי, וברחוב של דיירים פרטיים, פעמים רבות ההמלצה תהיה לשלב בשלט שמותקן בגינה – את שם הרחוב ואף את מספר הרחוב. פעמים רבות אנשים מתקשים למצוא בתים פרטיים, כיוון שבשונה מבנייני מגורים, לא תמיד רשום עליהם מספר הבניין. בעזרת שלט הכניסה שלכם, אתם פותרים את עניין הנגישות בצורה קלה ואלגנטית.

מה עוד ניתן לשלב בשלט הכניסה לגינה

 

איזה עיצוב כדאי לבחור לשלט הגינה שלכם?

אם גם אתם מתלבטים בסוג העיצוב שמתאים לשלט שיותקן בגינה שלכם, קבלו את עצת הזהב הבאה: התאימו את השלט כמה שיותר לסביבתו הטבעית, הן מבחינת הצבעים, הן מבחינת המרקם, הן מבחינת הגודל, והן מבחינת הצורה או התצורה. התאמה סביבתית מאפשרת לשלט להשתלב בטבע שמבסיסו בצורה בהרמוניה מושלמת ונעימה למראה.

איזה עיצוב כדאי לבחור לשלט הגינה שלכם

צבעים וחומרים של שלט לגינה

ניתן למצוא שלטים לגינה במגוון רחב של צבעים. למעשה, שלט לגינה תוכלו למצוא בצבע שרק עולה אי פעם בדעתכם. אך היופי הוא לאפשר שילוב מנצח הן הצבע הנבחר, לבין העיצוב ששולט בגינה. בנוסף, גם לחומר השלט יש השפעה על הנראות, ואם רצפת הגינה שלכם עשויה מפרקטים לדוגמא, או שהגינה שלכם מתהדרת בנדנדת עץ מפנקת, שלט עץ יתאים להשלמת התמונה.

צבעים וחומרים של שלט לגינה

 

אותיות דפוס או כתב?

בבחירת שלט לדלת, אתם עומדים גם בפני ההתלבטות של בחירת אותיות דפוס או אותיות כתיב וכתב עבור שם המשפחה שלכם. למעשה, הבחירה באותיות תבטא לא רק פן עיצובי אלא גם את התחושה אותה אתם רוצים לייצר: אלגנטיות מרשימה באותיות דפוס, וחמימות משפיעה באותיות כתיב וכתב.

אותיות דפוס או כתב

 

לסיכום

כעת גם אתם יודעים מה חשוב להציג בשלט כניסה לגינה, ואיך בוחרים את צבע השלט, המרקם, הגודל והחומר ממנו הוא עשוי.

תוכן עניינים
לקוחות ממליצים
מאמרים נוספים
מה עושה הנדסאי אדריכלות נוף?

לאחרונה אפשר לשמוע יותר ויותר אנשים מדברים על  ״אדריכלות נוף״ ובצדק. מדובר באחד התחומים המעניינים ביותר בתחום הבנייה והתכנון העירוני. אדריכלות נוף משלבת חשיבה יצירתית, יכולת מקצועית נרחבת,

קרא עוד »

[search_professionals_city category="gardners"]