גנן מומלץ הראשון בגינון

מה הןהבדיקות הנעשות בחצר במהלך בדיקת בדק בית?

אם אתם הולכים לרכוש בית בקרוב, חשוב מאוד להקפיד על ביצוע של בדק בית בידי מומחה לבנייה עם ניסיון בתחום. בדיקת בדק בית איכותית ומקיפה תחסוך לכם לא מעט בעיות וליקויים, ותמנע כאבי ראש ואנרגיה שתצטרכו להשקיע בליקויים הללו. הרבה מאוד אנשים יודעים שצריך לעשות בדק בית מקיף בדירה עצמה, אבל לא כולם מודעים לכך שכאשר רוכשים בית עם חצר צמודה חשוב מאוד לוודא שאיש המקצוע יעשה גם בדיקה מקיפה של החצר במהלך בדק הבית.

 

מה זה בכלל בדק בית?

בדק בית, כמו שאפשר להבין מהביטוי, הוא בדיקה מקיפה וכוללת של נכס מסוים. הבדיקה מתבצעת על ידי איש מקצוע מנוסה בתחום הבניין מטעם רוכשי הנכס. איש המקצוע צריך להגיע לדירה ולבחון לעומק את כל המערכות והפרטים שיש בנכס. עליו לגלות אם יש בעיות באיטום, אם הצנרת תקינה ולא מטפטפת, אם מערכת החשמל עומדת בעומס, ועוד.

המטרה היא להצביע על ליקויים ותקלות עוד לפני שהרוכשים נכנסים לגור בנכס כדי שיהיה אפשר לטפל בהם כמה שיותר מהר. חשוב מאוד שתזכרו, בדק בית כדאי לבצע גם כאשר רוכשים דירה חדשה מקבלן ולא רק כאשר רוכשים דירה מיד שנייה אנשים כבר גרו בה. פרטים נוספים וחשובים תוכלו למצוא כאן בקישור הזה בדק בית דירה מקבלן.

מה זה בכלל בדק בית

בדק בית בחצר

כאשר אנו עוסקים בבית עם חצר צמודה חשוב מאוד לוודא מול המוכר ואיש המקצוע שהוא עושה בדק בית מקיף גם בחצר. החצר היא חלק אינטגרלי מהנכסף ואתם ממש לא רוצים לגלות בה בעיות וליקויים אחרי שנכנסתם לגור בנכס. אז מה צריך לבדוק בחצר?

 

צנרת

סביר מאוד להניח שבחצר שלכם עוברת צנרת כלשהי, לפחות אחת. אם זה מים, חשמל, ביוב, או גז. חשוב שבדק הבית יכלול גם סקירה של הצינורות השונים שעוברים בחצר, ובדיקה שהם מונחים בצורה נכונה וטובה ולא יגרמו לנזילות או לבעיות אחרות.

צנרת

שביל גישה

יש צורך לבדוק בצורה קפדנית את שביל הגישה אל החצר או אל החנייה. כאן מדובר בעיקר על הצד הבטיחותי שבעניין, במיוחד אם יש לכם ילדים קטנים. צריך לוודא ששביל הגישה בנוי בצורה נכונה ושיש בו שדה ראייה מספיק אל הכביש או הרחוב.

 

מחסן

בהרבה מאוד חצרות יש גם מחסן, ומדובר על מבנה נוסף לכל דבר ועניין. גם את המחסן צריך לבדוק מכיוון שהרבה פעמים הוא נטוש ומוזנח, ולא משפצים אותו ומתחזקים אותו כמו את הבית שבו גרים. במחסן יש לבצע את כל הבדיקות שמבצעים בבית: חשמל, מערכות ביוב ומים, איטום, ועוד.

מחסן

 

סיכום

בדק בית הוא אחד הדברים הכי חשובים שכל אדם שרוכש נכס צריך לעשות. אם מדובר על רכישת נכס עם חצר צמודה אסור לשכוח לדרוש בדק בית גם בשטח החצר.

תוכן עניינים
לקוחות ממליצים
מאמרים נוספים
מה עושה הנדסאי אדריכלות נוף?

לאחרונה אפשר לשמוע יותר ויותר אנשים מדברים על  ״אדריכלות נוף״ ובצדק. מדובר באחד התחומים המעניינים ביותר בתחום הבנייה והתכנון העירוני. אדריכלות נוף משלבת חשיבה יצירתית, יכולת מקצועית נרחבת,

קרא עוד »

[search_professionals_city category="gardners"]