גנן מומלץ הראשון בגינון

מה היא שיטת ההדברה הכי יעילה לטרמיטים בחצר?

טרמיטים שמגיעים לחצר הם ללא ספק סיוט רציני. הטרמיטים יכולים להרוס את כל העצים שאנו מגדלים בגינה במסירות ופשוט להחריב אותה. הבעיה הגדולה יותר היא שברגע שיש לנו טרמיטים בחצר, הם יכולים להיכנס הביתה מהר מאוד, ואז כבר נהיה בבעיה רצינית.

הרבה פעמים הטרמיטים נכנסים הביתה בלי להשאיר סימנים מיידיים, אך הם גורמים לנזקים רציניים שעד שנראה אותם ייקח זמן. מסיבה זו אסור בשום פנים ואופן להזניח את הטיפול בטרמיטים בחצר או לדחות אותו. גיליתם טרמיטים בחצר שלכם? צרו קשר עם מדביר כמה שיותר מהר!

 

מיהם הטרמיטים?

טרמיטים הם חרקים שדומים מאוד לנמלים, אך יש ביניהם כמה הבדלים אנטומיים. מכיוון שרובנו לא ממש יודעים לזהות את החרקים הקטנים הללו, הדרך הכי טובה לזהות אותם היא הסימנים שהם משאירים. הטרמיטים אוכלים דברים שעשויים מעץ, או עצים כמובן, ובונים לעצמם מעין שבילים או תעלות מהעץ הלעוס.

 

מיהם הטרמיטים

 

האם אפשר להדביר את הטרמיטים לבד?

אפשר כמובן לנסות לטפל לבד בבעיית הטרמיטים, אך בגדול מדובר על בזבוז של זמן ואנרגיה. כדי להיפטר מהטרמיטים אחת ולתמיד צריך להשתמש בחומר ריסוס חזק מאוד, שרק מדביר מקצועי יכול להשתמש בו. גם את החומר הזה לא סתם מרססים והולכים, אלא יש כאן תהליך ארוך ומורכב, ולכן אם יש לכם בעיה עם טרמיטים, פנו כמה שיותר מהר למדביר. לקבלת הצעת מחיר על הדברת הטרמיטים לחצו כאן.

 

האם אפשר להדביר את הטרמיטים לבד

 

מה הדרך הכי טובה להדביר טרמיטים בחצר?

ישנן כל מיני דרכים, יעילות פחות או יותר, שבהן ניתן להדביר טרמיטים מהגינה. אם מסתכלים על מקרים ספציפיים, יש דרך להתאים את שיטת הטיפול לסוג הטרמיט ולאופי הגינה, אך באופן כללי ניתן לומר שהדרך היעילה ביותר היא ריסוס. מה שעושה המדביר זה קידוח של הרבה חורים באדמת הגינה, ודרכם החדרה לקרקע של חומר ההדברה.

החומר הזה משמש בעצם כשכבת מגן שמונעת מהטרמיטים לעלות אל פני השטח. שיטות נוספות להדברת טרמיטים מהגינה הן הדברה ביולוגית – הבאה לגינה של בעלי חיים שאוכלים את הטרמיטים, פיתיונות ג'ל, או שימוש בחומצת בור.

מה הדרך הכי טובה להדביר טרמיטים בחצר

 

איך נמנע מטרמיטים להגיע לגינה שלנו?

כמובן שאם לא יגיעו לגינה שלנו טרמיטים, לא נצטרך להזעיק מדביר, ולכן כדאי מאוד להתאמץ ולמנוע מהם להגיע. מה שמושך את הטרמיטים לגינה הוא מקורות מזון שנשארים מפוזרים בה. מקורות המזון הללו הם קרטונים ועצים שזרוקים בגינה, אך הבעיה היא שברגע שהטרמיטים מגיעים לגינה הם לא מסתפקים במה שיש אלא עוברים עם לצמחים ולבית. לכן חשוב להקפיד על סדר וניקיון בגינה באופן קבוע.

 

איך נמנע מטרמיטים להגיע לגינה שלנו

 

סיכום

אין ספק שלגלות טרמיטים בגינה זה לא דבר נעים. אבל מה שהכי חשוב כאן הוא להגיב כמה שיותר מהר ולהזמין מדביר. זכרו, ככל שתפעלו מהר יותר הטיפול יהיה פשוט יותר.

תוכן עניינים
לקוחות ממליצים
מאמרים נוספים
מה עושה הנדסאי אדריכלות נוף?

לאחרונה אפשר לשמוע יותר ויותר אנשים מדברים על  ״אדריכלות נוף״ ובצדק. מדובר באחד התחומים המעניינים ביותר בתחום הבנייה והתכנון העירוני. אדריכלות נוף משלבת חשיבה יצירתית, יכולת מקצועית נרחבת,

קרא עוד »

[search_professionals_city category="gardners"]