גנן מומלץ הראשון בגינון

אתם משפצים את הבית? כך תהפכו את הגינה שלכם לגן עדן

משפצים את הבית? איזה כיף לכם! נכון שזו תקופה קצת מאתגרת שמצריכה הרבה סבלנות והרבה שימת לב לפרטים אבל התוצאה נהדרת. זה מדהים להכנס לבית (כמו) חדש המתאים בדיוק לטעמכם. לבתים משופצים יש גם עליית ערך משמעותית. אם אתם משכירים או תרצו להשכיר אותם בעתיד הדבר יעשה בקלות ובמחיר מצוין. במידה ויש לכם גינה אז הפוטנציאל של הבית להפוך להיות מקום מקסים, משפחתי ומדהים הוא אדיר.

אין כמו בית עם גינה בה אפשר לשתות קפה בערב, לתת לילדים להתרוצץ, לעשות על האש בימי חג ועוד. אז כשאתם משפצים את הבית אל תשכחו להשקיע גם בגינה! אם הבית מעוצב מדהים ופשוט יפיפה אבל הגינה לא מספיק יפה אז מרגישים שמשהו חסר, שמשהו איננו שלם. לכן חשוב לזכור להשקיע גם בגינה. גינה מקסימה וטובה הופכת בקלות למרכז הבית, ויכולה להפוך לגן עדן של ממש.

גן יפה

אז מה הכי חשוב על מנת להפוך גינה לגן עדן?

צמחים צמחים ועוד קצת צמחים

מה שהופך גינה לקסם אמיתי הוא ירוק מכל פינה. צמחים בריאים לנשימה שלנו, מורידים את הטמפרטורה ועושים טוב על הנשמה. כמובן שאפשר ורצוי לבחור בהרבה סוגי צמחים. הנה החשובים ביותר:

  • פרחים – פרחים יפים שפותחים את הלב והנשמה והופכים את הישיבה בחצר לחוויה מרחיבת לב.
  • צמחי תבלין – הם דבר מדהים ושימושי. הם מפיצים ריח מדהים ואפשר להשתמש בהם לתה, לסלט ובחלקם גם לבישול ואפייה.
  • גינת ירק – אפשר לגדל  גינת ירק קטנה עם דברים הצומחים בקלות יחסית בהתאם לעונה. עגבניות, חסה, עלי רוקט ותותים הם רק חלק מדוגמאות נפלאות לגינת ירק שימושית.

שותל עוד צמחים

חזית הבית

אם תשקיעו הרבה בגינה אבל כשאתם יושבים בה ומשקיפים על הבית החזית לא נראית טוב, זה עלול לפגוע בחוויית גן העדן של הגינה שלכם. אחד הדברים הכי חשובים שאסור לפספס הם הרעפים! עליכם להבין איזה רעפים ישרתו אתכם הכי טוב וגם יתנו לכם את העיצוב והאסתטיקה הנכונים שאתם מחפשים.

חשוב שתבחרו אנשים מקצוע מהשורה הראשונה לדוגמא שאולי פרויקטים מומחה לגגות רעפים הם מהמומלצים ביותר בשוק. הם יעזרו לכם לבחור רעפים טובים ואיכותיים שגם יראו מצוין. הם ידעו לייעץ מה צבע הנכון ואיך לבחור ברעפים שישפיעו לחיוב על האווירה של הגינה ובכלל על הנראות של הבית.

 

הדשא של השכן (לא) ירוק יותר

דשא הוא אחד הדברים הכי חשובים בגינה. אם הגינה מאד מושקעת, אך הדשא מצהיב, אז הגינה לא תראה טוב. לכן חשוב לקחת בחשבון את עניין הדשא. חלק מהאנשים בוחרים בדשא מלאכותי והיום גם יש דברים שנראים מעולה ומחזיקים מעמד שנים. זו בחירה יותר כלכלית שכן הדשא לא דורש השקעה ולרוב נוח יותר לנקות אותו. אך חלק מהאנשים יעדיפו את הדבק האמתי.

אלה הם הדברים המשמעותיים ביותר. אחרי שדאגתם להם תועלו לאבזר את הגינה בהתאם לטעם שלכם על ידי ריהוט גינה מפנק ואפילו שכשוכית קטנה או גדולה. אז השקיעו בגינה שלכם והפכו אותה להיות לא פחות מעוצרת נשימה. מי יודע אולי תגלו שאתם ממש אוהבים לטפח אותה ותפצחו בקריירת משנה בגננות.

גינת ירק

תוכן עניינים
לקוחות ממליצים
מאמרים נוספים
מה עושה הנדסאי אדריכלות נוף?

לאחרונה אפשר לשמוע יותר ויותר אנשים מדברים על  ״אדריכלות נוף״ ובצדק. מדובר באחד התחומים המעניינים ביותר בתחום הבנייה והתכנון העירוני. אדריכלות נוף משלבת חשיבה יצירתית, יכולת מקצועית נרחבת,

קרא עוד »

[search_professionals_city category="gardners"]