גנן מומלץ הראשון בגינון

לא יוצאים מהגינה: כך תעצבו את גינת חלומותיכם

גם אתם מחוברים אל הטבע? אוהבים את הנוף הפרחוני והדשא הרענן? איך אפשר להנות בגינה עם עיצוב חלומי שיאפשר לכם לנוח בגינה בנוחות מרבית? פופים מפנקים הם הפתרון שיאפשר לכם להנות מן הגינה בנוחות מלאה!

 

מי אוהב את הגינה?

אוהבים את הגינה ורוצים שהיא תכיל את כל מה שיאפשר לכם לשהות בה בנוחות מפנקת? פופים מיוחדים לגינה יאפשרו גם לכם להנות מישיבה נינוחה בגינה, למשך שעות ארוכות. עם בן או בת הזוג, הילדים וסתם עם המשפחה – הפופים תמיד יעשו את האווירה, ויגרמו לכם להנות מן אוויר הצח והרענן, שרק הגינה יכולה להכיל.

מי אוהב את הגינה

 

עיצוב הגינה לישיבה ממושכת

אם גם אתם מעוניינים שהגינה הביתית לא תהיה סתם 'עוד מקום' בבית, מומלץ כי תעצבו את הגינה, בצורה שתהיה נוחה לישיבה ממושכת. פופים נוחים הם הפתרון המושלם שיאפשר לכם לשהות בגינה במשך זמן רב, מבלי שהגב יתחיל לשלוח אותו כואבים, או לחילופין לא תמצאו את התנוחה המתאימה. כי ישיבה על פוף בשונה מישיבה על כסאות, נוחה עבור כולם, ומתאפשרת גם למשך זמן ישיבה מתמשך וארוך.

עיצוב הגינה לישיבה ממושכת

 

פופים שישלימו לעיצוב הגינה שלכם

אמנם, את הפופים אתם קונים עבור הנוחות המפנקת, אך למעשה, הפופים הם פריט עיצובי לכל דבר. זאת הסיבה, כי עליכם לחפש פופים בעיצוב ייחודי ובסטייל בלעדי, שיאפשרו לשדרג את מראה הגינה על ידי הוספת טעם, צורה וצבע. מומלץ לקנות מספר פופים בגוונים משלימים, כדי לזרוק צבע בגינה ולהוסיף לטבע ולפריחה בפופים מתאימים.

פופים שישלימו לעיצוב הגינה שלכם

 

פופים שמתאימים לטבע

הידעתם, כי פופים לגינה הם אינם פופים רגילים? פופים רגילים לא יחזיק מעמד זמן רב בגינה. הטבע, מזג האוויר המהפכני, החול והאבק – חייבים פופים מותאמים אישית. פופים מיוחדים לגינה, מתאפיינים בתכונות אשר מאפשרות להם להחזיק מעמד לאורך זמן ולהישאר כחדשים, גם מול מזג אוויר קיצוני, אבק ואפילו רטיבות או מים.

פופים שמתאימים לטבע

 

פופים שעמידים לשמש

לא משנה מה מזג האוויר בחוץ, חוץ מימי קרה יוצאי דופן, השמש בישראל תמיד קופחת. קרני השמש יכולות  להיות נעימות ומפנקות, אך כאשר הן באות במגע עם בד הן עלולות לעכל אותו ואף לגרום לו לשחיקה ודהייה. הפופים המיוחדים לגינה, מתאפיינים בבד מגן אשר עשוי במיוחד להתמודדות מול קרני השמש, על מנת להבטיח את המראה החדש והמבריק של הפופים לגינה – לאורך זמן.

פופים שעמידים לשמש

 

לסיכום

פופים מיוחדים לגינה, הם מה שישדרג את עיצוב הגינה שלכם בכמה רמות, אבל לא רק. הפופים מאפשרים נוחות מרבית ליושביהם, גם למשך זמן ישיבה ארוך. כאשר בנוסף, הפופים המיוחדים לגינה מתאפיינים בעמידות גבוהה מול תנאי מזג אוויר קיצוניים, אבק או אפילו רטיבות, כאשר בנוסף, הכיסוי החיצוני של הפופים עשוי כדי להחזיק מעמד מול השמש הקופחת, מבלי שתיגרם לו דהייה או שחיקה שנובעת מקרני השמש.

תוכן עניינים
לקוחות ממליצים
מאמרים נוספים
מה עושה הנדסאי אדריכלות נוף?

לאחרונה אפשר לשמוע יותר ויותר אנשים מדברים על  ״אדריכלות נוף״ ובצדק. מדובר באחד התחומים המעניינים ביותר בתחום הבנייה והתכנון העירוני. אדריכלות נוף משלבת חשיבה יצירתית, יכולת מקצועית נרחבת,

קרא עוד »

[search_professionals_city category="gardners"]