גנן מומלץ הראשון בגינון

לאילו עציצים מתאימות אדניות עץ?

מתכננים להקים גינה בחצר הפרטית ושואלים את עצמכם אילו אדניות תתאמנה לכם? קיימות בשוק אדניות פלסטיק ואדניות עץ. אדניות עץ נחשבות לבחירה האסתטית יותר עבור גינה מעוצבת. למעשה, רוב סוגי העציצים יוכלו להתאים לאדניות עץ. אדניות עץ – כל מה שרציתם לדעת.

 

מדוע אדניות עץ מהוות את הבחירה המועדפת על בעלי הגינות?

אדניות עץ הפכו להיות בחירה פופולרית מאוד עבור אלו שיש להם בית עם גינה, קיימות לכך מספר סיבות:

מדוע אדניות עץ מהוות את הבחירה המועדפת על בעלי הגינות

 

הבחירה בעיצוב מוקפד

אדניות עץ שנועדו להחליף את אדניות הפלסטיק, מציעות רמה אסתטית גבוהה המתכתבת עם גינות בסטייל חדשני. ניתן למצוא מסחר סוגי אדניות עץ המתאימות למגוון סוגי עציצים כולל אדניות בעיטורים שונים.

 

רמת עמידות גבוהה

אדניות עץ מחזיקות מעמד זמן רב יותר מעמיתותיהן אדניות הפלסטיק. כיוון שהם עשויות מחומר איכותי יותר. בנוסף, חשוב לדעת כי אדניות עץ המצופות היטב תהיינה עמידות גם לתנאי מזג אוויר לא קלים לאורך השנים.

 

אדניות עץ בגלל הגדול

אדניות עץ מציעות מרחב גידול המכיל אדמה בכמות גדולה מה שמאפשר הנחת מספר עציצים בשטח האדנית. אדניות העץ הגדולות מאפשרות עיצוב גינה באמצעות פרחים בשלל סוגים וגוונים.

 

איפה ניתן למצוא אדניות עץ?

כיום קיים היצע גדול מאוד של אדניות עץ הנמכרות במגוון חנויות המשווקות אדניות וכן משתלות ורשתות ציוד לבית הכוללות מחלקות ציוד לגינה בדגש על אדניות עץ.

איפה ניתן למצוא אדניות עץ

סוגי אדניות עץ

סוגי אדניות העץ נבדלים במספר פרמטרים: אדניות עץ מגיעות בצורות שונות כאשר ניתן למצוא עציצים מלבניים, ריבועיים, עגולים, אליפטיים ועוד. בנוסף, ניתן לבחור את אדנית העץ על פי גוון כאשר ביכולתכם להחליט בעצמכם על גוון המתאים לאופי הגינה ולצבוע את האדנית בעצמכם.

סוגי אדניות עץ

 

מה אפשר לשתול באדנית עץ?

מכיוון שאדניות עץ ניחנו במבנה חזק ויציב מאוד הן מתאימות לגידול עציצים שונים וכן תבלינים וצמחים נוספים. אדניות עץ מתאימות גם עבור צמחים ששורשיהם מתפתחים ועשויים לפקוע מכל אדנית אחרת. בשימוש באדנית עץ ניתן לשמור על גדילה נאותה של העציץ מבלי שהאדנית תינזק.

מה אפשר לשתול באדנית עץ

 

בחירת אדנית עץ אופטימלית

חשוב למדוד היטב את גודל הגינה על מנת לבחור את מספר האדניות ואת גודלן. במידה וקיים תכנון בהמשך לשנות את מבנה הגינה מומלץ לבחור באדניות קטנות יותר במספר רב יותר על מנת שתהליך השינוי יהיה קל ופשוט יותר.

בחירת אדנית עץ אופטימלית

 

רכישה מושכלת של אדניות עץ

חשוב לשים לב למספר תכונות של האדניות על מנת לבצע רכישה נבונה. בדקו את גדול האדניות ואת מידת התאמתן לתנאי השטח וצמחים אותם תרצו לשתול בהן. בנוסף, התאימו את גובה האדנית כך שיהיה לכם נוח לטפל בה וכן שימו לב שישנן אדניות מחולקות המאפשרות גידול מספר עציצים וסוגי צמחים בכל אדנית, אפשרות זו תתאים לכם אם ברצונכם לחלק את סוגי הצמחים בתוך האדנית בצורה מאורגנת.

רכישה מושכלת של אדניות עץ

תוכן עניינים
לקוחות ממליצים
מאמרים נוספים
מה עושה הנדסאי אדריכלות נוף?

לאחרונה אפשר לשמוע יותר ויותר אנשים מדברים על  ״אדריכלות נוף״ ובצדק. מדובר באחד התחומים המעניינים ביותר בתחום הבנייה והתכנון העירוני. אדריכלות נוף משלבת חשיבה יצירתית, יכולת מקצועית נרחבת,

קרא עוד »

[search_professionals_city category="gardners"]