גנן מומלץ הראשון בגינון

כמה יעלה גיזום עצים מקצועי?

רבים מאתנו נוהגים לגלוש ברשת כדי לבדוק פרטים אודות עלויות של שירותים שניתנים על ידי בעלי מקצוע מסוגים שונים. עובדה זו גרמה לנו להבין כי יש צורך בסדרת מדריכים מקיפה שתציג בכל פעם את העלות של שירות חיוני אחר שאנחנו זקוקים לו. המדריך הנוכחי הוא ה – 1 בסדרה והפעם, נציג בפניכם את העלות של גיזום עצים מקצועי. הישארו אתנו ותגלו את הפרטים שרציתם לדעת, אבל לא ידעתם את מי לשאול.

 

בירור אודות העלות של גיזום עצים מקצועי זו שאלה מסובכת

רגע לפני שנציג בפניכם את העלויות, עליכם לדעת כי מדובר בשאלה מסובכת. בשונה מבעלי מקצוע אחרים, פה מדובר בהליך שהעלות שלו נקבעת בהתאם לפרמטרים שונים שמשתנים מלקוח אחד לאחר. הנה כמה פרמטרים שמצאנו די מהר והחלטנו לרכז אותם לפני שנציג בפניכם את המחירים נכון להיום:

  • תאריך הפנייה (יכול להיות שהעלות תשתנה בעוד כמה שבועות או חודשים)
  • מספר העצים הדרוש לגיזום
  • שימוש בכלים מיוחדים
  • שימוש במספר רב של אנשי צוות ועוד

כעת, כשאתם מודעים לכך שמדובר בהליך עם עלויות משתנות, אפשר להציג בפניכם את העלויות היבשות.

 

כמה יעלה לכם לגזום עץ בגודל בינוני?

אם תפנו אל חברה שתציע לכם שירות גיזום עצים עבור עץ אחד בלבד, אתם עשויים לשלם בין 1,000 ₪ לבין 2,000 ₪. שימו לב, אם העץ המדובר סבוך עם עץ אחר, אתם עשויים לשלם מעט יותר. שכן, מדובר בעבודה לא פשוטה שמצריכה מאמץ רב.

כמה יעלה לכם לגזום עץ בגודל בינוני

 

כמה יעלה לכם לגזום עץ גדול?

אם אתם מחפשים פרטים אחר גיזום עצים מחיר, כדאי שתזכרו שכאן הגודל קובע. כך שאם מדובר בעץ גדול במיוחד, בגובה של כ – 8 מטרים או יותר, אתם עשויים לשלם בסביבות ה – 2,000 ₪. מחיר גיזום של עצים גדולים יותר שמצריכים שימוש בכלים מיוחדים עשוי להגיע ל – 10,000 ₪ ולעיתים אף יותר! אך ברוב המקרים לא מדובר בעצים שנמצאים בגינות פרטיות, אלא במקומות מיוחדים אחרים.

 

בחירה בחברה מומלצת

אתם צריכים להיות בטוחים שאתם בוחרים בחברה מומלצת לגיזום עצים. מדובר בהליך שמצריך מכם בירור מעמיק תוך שיח עם מכרים, חברים, קולגות או שכנים. שכן, חוכמת ההמונים תסייע לכם להגיע אל חברה טובה שתבצע את ההליך על הצד הטוב ביותר.

בחירה בחברה מומלצת

טיפ לבחירה בחברה מומלצת

אם אתם רוצים להיות בטוחים ב – 100% שאתם בוחרים בחברה מומלצת כמו אומן הגיזום, כדאי שתדעו שעליכם לפנות אל הרשת. אנחנו ערכנו למשל בירור מעמיק בפלטפורמות הבאות וגילינו שהחברה שצוינה קודם (אומן הגיזום) היא אחת הנחשבות:

  • פייסבוק
  • גוגל
  • אינסטגרם

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת כמה תשלמו בערך על גיזום עצים מקצועי. כעת, כשיש לכם את המידע, נותר לכם רק למצוא חברה מומלצת.

תוכן עניינים
לקוחות ממליצים
מאמרים נוספים

[search_professionals_city category="gardners"]