גנן מומלץ הראשון בגינון

כל היתרונות של מדורת גן

רוצים לדעת את כל היתרונות של מדורת גן? ריכזנו עבורכם את הגננים ובעלי המקצוע הטובים ביותר בתחום, המשלבים עבודה איכותית ומקצועית עם שירות יוצא דופן ובעלי ותק רב שנים. כולם עומדים בתו האיכות הנוקשה של ה"מקצוענים",
הזמינו עכשיו:

[search_professionals_city category="gardners"]

מהי בכלל מדורת גן?

מדורת הגן היא מתקן, המאפשר הדלקה של אש, בדומה למדורה, לצורך חימום של מקום פתוח. מן הסתם, לא מומלץ כלל וכלל להדליק מדורות בשטחים בנויים! אבל בזכות מדורות הגן ניתן לעשות זאת באופן בטיחותי. מדורת הגן מופעלת באמצעות כמות קטנה של גז בתוך מתקן ייעודי לכך.

מהי בכלל מדורת גן

להתחמם גם בחוץ

מי שבוחר לגור בבית עם גינה או עם גג גדול, עושה זאת במכוון. המטרה של שטחים אלו היא, שניתן יהיה לשבת בהם ולנוח אחרי יום עמוס, לארח בנינוחות וכך הלאה. השאלה היא, האם בימים ולילות קרים צריך לסגור את היציאה אל הגינה או הגג? והתשובה היא – ממש לא! כל מה שצריך לעשות הוא להשתמש בפתרון חימום יעיל. מדורת גן מספקת, בין היתר, מענה נפלא לצורך זה.

אווירה

יש משהו מאוד מיוחד באווירה של ישיבה סביב המדורה. בין אם זה נעשה בקבוצת חברים, עם כל המשפחה או באווירה הרומנטית של זוג. הישיבה סביב המדורה מייצרת אווירה אינטימית ונוסטלגית ומאפשרת לכל אחד מהיושבים להיות מהאווירה הכללית. אם כן, מדורת הגן לא רק מחממת את האוויר, אלא גם את האווירה! 

לא בדיוק כמו ל"ג בעומר

הרבה פעמים, כשחושבים על ישיבה מסביב למדורה חושבים על מדורות ל"ג בעומר. ובעוד שהן מאוד מהנות, גם אם יותר לילדים ופחות למבוגרים, יש להן גם חסרונות. לדוגמה, מדורות ל"ג בעומר מאוד מזהמות את הסביבה, תמיד יש סביבן הרבה רעש, הן מסוכנות מפני שהן אינן צפויות ואינן נשלטות וכמובן – הן מייצרות הרבה מאוד לכלוך וסרחון. מדורת גן לעומת זאת, נמצאת במקום פרטי ואיננה מייצרת ריח ולכלוך כמו בל"ג בעומר וכאמור – היא בטיחותית. 

לא בדיוק כמו ל_ג בעומר

על הבטיחות של מדורות הגן

אין ספק, שנושא הבטיחות הוא אחד הדברים החשובים ביותר בכל הנוגע לחימום בכלל וחימום באמצעות אש בפרט. היות שכך חשוב להדגיש, שמדורות הגן הן פתרון חימום בטיחותי הן בזכות המתקן הייעודי והן בזכות האפשרות לשלוט בזרם הגז אל האש וכך ניתן גם לשלוט בעוצמת הלהבות. ואם כבר עשינו השוואה למדורות ל"ג בעומר, הרי שבמדורות גן אין קרשים ולכן גם אין התעופפות של גיצים מסוכנים באוויר.

אפשרויות עיצוב

היות שמדורות הגן הפכו עם השנים לפריט דקורטיבי ולא רק לאמצעי לחימום, הן מגיעות בדגמים ובעיצובים שונים וכך כל אחד יכול לבחור לעצמו מדורת גן בהתאם לטעם האישי שלו ובהתאם לסגנון העיצובי של החצר או הגג שלו. כמובן, מדורות הגן מגיעות גם בגדלים שונים, המתאימים לגדלים שונים של שטחים לחימום, לישיבה מרווחת של כמויות שונות של אנשים וכך הלאה.

אפשרויות עיצוב

תוכן עניינים
לקוחות ממליצים
מאמרים נוספים

[search_professionals_city category="gardners"]