גנן מומלץ הראשון בגינון

כך תשפרו את האנגלית של ילדיכם

הזמן הטוב ביותר ללימוד שפה הוא בגיל צעיר, ואת זה אפשר לראות מהצורה שבה ילדים לומדים לדבר את שפת האם שלהם. זו הסיבה שגם בבתי הספר יש ניסיון להתחיל את לימודי האנגלית כמה שיותר מוקדם. עם זאת, יש לא מעט ילדים שמתקשים באנגלית, קושי שמלווה אותם הרבה אחרי שבית הספר נגמר. כאן נספר לכם איך תוכלו לעזור לילדים שלכם בעניין הזה. 

 

חשיבות האנגלית

החשיבות של השפה האנגלית צריכה להיות ברורה לכל מי שחי במאה ה21. השפה האנגלית היא השפה הבינלאומית הרשמית, ולא משנה מה תחום הידע שבו אתם עוסקים, אנגלית היא תנאי בסיסי להצלחה. זו בדיוק הסיבה שבבתי הספר משקיעים שעות רבות בלימוד אנגלית, אולם יחד עם זאת אי אפשר להתכחש לעובדה שילדים רבים בישראל לא יודעים אנגלית ברמה שהיינו מצפים.

לימוד אנגלית לילדים

קורס אונליין

הדרך הראשונה להתמודד עם הבעיה הזו היא להפוך את לימוד אנגלית לילדים לכזה שהם יכולים לבצע בכלים שהם מכירים. ילדים היום יודעים לתפעל מצוין מערכות מחשוב, וקורס אנגלית שניתן להם באופן מקוון יכול להיות כלי נהדר לשפר את האנגלית שלהם. בתור הורים קורס כזה לא מצריך אתכם לצאת מהבית, ובזמן קבוע בשבוע כל מה שהילד שלכם צריך לעשות זה לשבת מול מסך.

 

קריאת ספרים

אפשרות נוספת שיכולה להוות מקפצה משמעותית עבור הילדים היא קריאה של ספרים. בעוד שבעברית ברור לכולם שחלק בלתי נפרד מלימוד השפה כולל קריאת טקסטים, דווקא באנגלית אנחנו רואים הזנחה של הדבר הזה. חשוב לעודד את הילדים לקריאה, וכמה שיותר מהר להפוך אותם לכאלה שמסוגלים לקרוא טקסטים ארוכים באנגלית. בהמשך החיים זה יעזור להם מאוד.

לימוד אנגלית לילדים

דיבור שוטף עם הילדים

מלבד מיומנות של קריאה וכתיבה, דיבור באנגלית הוא גם כלי מרכזי שכדאי מאוד לפתח אצל ילדים. הדרך היחידה שבה הילדים שלכם ידעו לדבר אנגלית היא רק אם הם יעשו את זה מספר פעמים בשבוע. בתור ההורים שלהם, אתם יכולים להחליט על זמנים קבועים שבהם תשוחחו עם הילדים שלכם באנגלית בלבד. בהתחלה זה אולי יהיה קצת קשה, אבל בהמשך זה מאוד ישתלם לכם ולהם.

 

מורה פרטי

כיתות הלימוד בבתי הספר בישראל גדולות מאוד. העובדה הזו מובילה למצב שבו תלמיד שמעט מתקשה עלול פשוט ללכת לאיבוד, לאור העובדה שלמורים אין באמת זמן לתת יחס אישי לכל תלמיד. בלית ברירה אם הילדים שלכם מתקשה באנגלית ייתכן שמה שיפתור את הבעיה שלו זה פשוט מורה פרטי. המורה הזה יוכל לעזור לילד לגשר על הפערים ולהיות יחד עם הכיתה בחומר.

 

לסיכום

רמת האנגלית בקרב ילדי ישראל אינה גבוהה. אם אתם רוצים לפתור את הבעיה הזו לפחות עבור הילדים שלכם תוכלו פשוט לרשום אותם לקורס אונליין. קורס כזה יחזק את האנגלית שלהם ביחס לחברים שלהם.

לימוד אנגלית לילדים

תוכן עניינים
לקוחות ממליצים
מאמרים נוספים
מה עושה הנדסאי אדריכלות נוף?

לאחרונה אפשר לשמוע יותר ויותר אנשים מדברים על  ״אדריכלות נוף״ ובצדק. מדובר באחד התחומים המעניינים ביותר בתחום הבנייה והתכנון העירוני. אדריכלות נוף משלבת חשיבה יצירתית, יכולת מקצועית נרחבת,

קרא עוד »

[search_professionals_city category="gardners"]