גנן מומלץ הראשון בגינון

כיצד פורצים שער לגינה?

פריצת שער לגינה היא דבר הכרחי במצבים מסוימים, כמו למשל במקרה בו השער תקוע, או כשצריך להחליף שער שבור. אבל חשוב שתדע לשבור בצורה בטוחה ומאובטחת שער לגינה כדי שלא תפגע בסביבה או תעמיד את עצמך בסכנה.

 

ממה עשוי השער?

במקרים מסוימים, קל יחסית לפרוץ שער לגינה – אם השער עשוי מעץ, למשל, ניתן לרוב לשבור אותו בבעיטה פשוטה או בכמה מכות קשות עם פטיש או ברזל. במקרים אחרים, לעומת זאת, השער עשוי להיות עשוי מתכת, או שהוא עשוי להיות נעול עם מנעול. במקרים אלה, תצטרך לנקוט בצעדים מיוחדים כדי לפרוץ את השער מבלי להעמיד את עצמך בסכנה.

ממה עשוי השער

 

הכי טוב להעזר במקצוען

אחת הדרכים הטובות ביותר לפרוץ שער לגינה היא לקרוא למנעולן. מנעולן מקצועי הוא בעל כלים וטכניקות מיוחדים שהוא יכול להשתמש בהם כדי לפרוץ במהירות ובבטחה שער לגינה. בהתאם לסוג המנעול, ייתכן שהוא אף יוכל לפתוח אותו מבלי לפגוע בשער או בסביבה. ייתכן שהמנעולן יוכל גם להסיר את המנעול מבלי לגרום נזק.

 

חותך ברזל

אפשרות נוספת היא להשתמש בחותך ברזל, או בשמו הנוסף, חותך ברגים. חותך ברגים הוא כלי מיוחד שנועד לחתוך מתכת. ניתן להשתמש בו כדי לחתוך מנעול או מנעולים מתכתיים אחרים, כמו גם את מוטות המתכת של שער הגן. חותכי ברזל זמינים ברוב החנויות לחומרי בניין, והם קלים יחסית לשימוש. עם זאת, עליך להיות זהיר בעת שימוש בחותך ברגים, מכיוון שהוא עלול להיות מסוכן אם משתמשים בו בצורה לא נכונה.

חותך ברזל

 

שימוש במסור

אם אין לכם גישה למנעולן או לחותך ברזל, תוכל להשתמש גם במסור. מסור מתכת הוא מסור ידני המיועד לחתוך מתכת. ניתן להשתמש בו כדי לחתוך את מוטות המתכת של שער הגינה, כמו גם כל מנעולים או מנעולים אחרים. עם זאת, השימוש במסור הוא קצת יותר קשה משימוש בחותך ברגים, וזה יכול לקחת יותר זמן לבצע את פריצת השער.

 

מוט או פטיש

לבסוף, אתה יכול גם לנסות להשתמש במוט או בפטיש. ברזל הוא מוט ארוך וכבד שניתן להשתמש בו כדי לפתוח שער לגינה, בעוד שבעזרת פטיש ניתן לפרוץ את הצירים. עם זאת, שני הכלים הללו עלולים להיות מסוכנים אם משתמשים בהם בצורה לא נכונה, ולכן יש להשתמש בהם רק כמוצא אחרון.

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, פריצת שער לגינה יכולה להיות משימה קשה, אך בעזרת הכלים והטכניקות הנכונים, תוכלו לבצע את העבודה במהירות ובבטחה. בין אם תבחר להזעיק מנעולן, תשתמשו בחותך ברזל, מסור מתכת או פטיש, וודא שאתה נוקט בצעדים הנדרשים על מנת לפרוץ את השער מבלי לגרום נזק או להעמיד את עצמך בסכנה.

חשוב לזכור – אין טעם להיות גיבור ולעשות הכל בעצמך. לפעמים מוטב לתת למומחים לעשות מה שהם טובים בו בקלות, מהירות ובטיחות. ואל תשכחו להתאים את בעל המקצוע למקום מגוריכם; לדוגמה, אם אתם גרים באשקלון מוטב לשכור את שירותיו של מנעולן באשקלון כמובן.

אז מה היה לנו כאן

תוכן עניינים
לקוחות ממליצים
מאמרים נוספים

[search_professionals_city category="gardners"]