גנן מומלץ הראשון בגינון

כיצד ניתן לאתר נזילה סמויה בחצר

נזילה סמויה בחצר היא כאב ראש לא נורמלי. מדובר על בעיה שמנפחת לנו את חשבון המים באופן חסר פרופורציה ועולה לנו לא מעט שקלים בכל חודש שבה היא קיימת. יותר מזה, הנזילה יכולה לגרום לנזק רב לגינה המטופחת שלנו מכיוון שחלק מהצמחים יקבלו כמות מים אדירה שהם לא אמורים לקבל, וחלק מהצמחים יקבלו כמות קטנה מאוד של מים, אם בכלל, מה שיפגע בהם גם כן.

וכל זה עוד לפני פגיעה חמורה יותר בתשתיות שעליה אפילו לא דיברנו. אז אם אתם חוששים שיש לכם נזילה סמויה של מים בחצר, הגעתם בדיוק למקם הנכון. הכנו כאן עבורכם מדריך פשוט וברור שיסייע לכם להתמודד עם הבעיה ולפתור אותה בצורה הטובה ביותר.

 

איך נגלה שיש לנו נזילה סמויה בחצר?

אז מה בכלל אמור להעלות אצלנו חשד שיש לנו בחצר נזילה סמויה? קודם כל כדאי מאוד לעקוב באופן סדיר אחר חשבונות המים החודשיים שלכם. מלבד מודעות וערנות בסיסית למצב הכלכלי שלכם, כל קפיצה חריגה בסכום החשבון צריכה להדליק לכם נורת אזהרה שאולי יש לכם נזילה סמויה.

סימנים אחרים שיכולים להעיד על נזילה סמויה בחצר הם שלוליות מים או נקודות רטיבות שלא מתייבשות לאורך זמן ונוצרו כאילו בלי סיבה. כדי לוודא באופן סופי שמדובר על נזילה סגרו היטב את כל ברזי המים ואת השיבר הראשי ועקבו אחר המונה. אם הוא ממשיך לעלות גם כאשר כל הברזים סגורים, כנראה שמדובר על נזילה סמויה.

איך נגלה שיש לנו נזילה סמויה בחצר

אז מה עושים?

אין צורך לדאוג, איתור נזילה סמויה הוא אמנם לא דבר שכולנו יודעים לעשות, אבל כיום ישנם אנשי מקצוע מעולים שמתמחים בדיוק בתחום הזה. אם מה שעובר לכם בראש זה חישוף של חלקים נרחבים מהצנרת בחצר ובלגאן לא נורמלי, אתם חייבים להתקדם למאה ה- 21. כיום ניתן לעלות על נזילות סמויות באופן מהיר ויעיל מאוד, בלי צורך לחשוף חלקים נרחבים של הצנרת ובלי הרבה זמן עבודה או כאבי ראש. אז איך עושים את זה? המשיכו לקרוא ותגלו!

אז מה עושים

 

איך מאתרים נזילה סמויה בחצר?

אחת השיטות המתקדמות והיעילות ביותר לגילוי של נזילה סמויה בחצר היא בעזרת גז חנקן. מה שאיש המקצוע עושה זה קודם כל לרוקן את כל המים שקיימים בתוך צנרת המים של החצר. בשלב הבא מזריקים חנקן אל תוך מערכת הצינורות, ועוקבים אחרי ריכוז הגז בעזרת כלי מיוחד. הכלי הזה יודע לאותת לנו ברגע שהוא מזהה חריגה כלשהי או ריכוז של החנקן, וכך בעצם אנו יכולים להבין היכן נמצאת התקלה ולטפל בה באופן נקודתי ומיידי.

איך מאתרים נזילה סמויה בחצר

 

סיכום

אם אתם חושדים שיש לכם נזילה בחצר, אסור לכם להתעכב. אל תדחו את הטיפול ותכחישו את התקלה. צרו קשר עם איש מקצוע כמה שיותר מהר והוא יפתור את הסיפור במהירות.

תוכן עניינים
לקוחות ממליצים
מאמרים נוספים
מה עושה הנדסאי אדריכלות נוף?

לאחרונה אפשר לשמוע יותר ויותר אנשים מדברים על  ״אדריכלות נוף״ ובצדק. מדובר באחד התחומים המעניינים ביותר בתחום הבנייה והתכנון העירוני. אדריכלות נוף משלבת חשיבה יצירתית, יכולת מקצועית נרחבת,

קרא עוד »

[search_professionals_city category="gardners"]