גנן מומלץ הראשון בגינון

כיצד מתקינים מערכת בית חכם?

אם בעבר לא ידעו למה מתכוונים כשאומרים "בבית חכם" הרי שהיום המושא הפך לחלומם של רבים מאיתנו. מי שמעוניין להעלות את רמת החיים שלו, לחיות בצורה מתקדמת ולחסוך ביצוע פעולות שיכולות להפוך לאוטומטיות, מתקין מערכת בית חכם. על דרך ההתקנה ריכזנו לכם כאן מידע.

 

מה מאפיין מערכות בית חכם?

יש לטא מעט מערכות להתקנה לקבלת בית חכם. הרעיון מאחורי מערכות אלו הוא להפוך את חיי הדרים בבית לנוחים יותר. וחשוב לציין כי מערכות אלו מוטמעות לא רק בבתים כי אם גם בחברות ענק, משרדים ואפילו מוסדות ציבור. לכל אחד יש את הצרכים האישיים שלו וכך, המערכת שהוא יתקין בביתו, תצטרך לענות לדרישות שלו. לכן יש בשוק מגוון רחב של מערכות, כל אחת מהן מאפשרת הנגשה אחרת.

באמצעות מערכת בית חכם אמא יכולה לחזור הביתה מהעבודה, וכבר בדרך להפעיל את דוד המים דרך הסמארטפון…. כך היא תגיע לבית, המים יהיו מחוממים והיא תוכל להתחיל לקלח את ילדה כפי שרצתה.

באמצעות מערכות בית חכם ניתן להפעיל מכשירי חשמל מרחוק, להפעיל טיימר, לכבות מתגי חשמל וכדומה. אם בעבר הסתכלו על האפשרות הזו כעל  חלום דמיוני, הרי שהיום היא קיימת ולא רחוק היום בו כל בית חדש יבנה עם מערכת בית חכם.

בית חכם

מערכות לבית חכם – מי צריך את זה?

לא רק אנשים פרטיים המעוניינים לשדרג את רמת החיים שלהם מתקינים מערכת בית חכם. כפי שציינו קודם לכן, מערכות אלו מוטמעות גם בבתי ספר, בתי מלון, מוסדות ציבור, עסקים וכדו'. עד לפני מספר שנים מערכות בית חכם היו אך ורק בשימוש העשירון בלבד. היום המצב השתנה.

גם מחיר ההתקנה והמערכת זול יותר מבעבר וגם, המודעות לחיסכון הנלווה לשימוש במוצר חודר עוד ועוד. קבלנים המעוניינים להעלות את ערך הדירות הנבנות על ידם פונים להתקין מערכות בית חכם וכך מחיר הדירה עולה בהתאם.

 

איך מתקינים את המערכת עצמה?

יש מגוון מערכות בית חכם. בחרו את המערכת המתאימה לצרכים האישיים שלכם וכך, תצטרכו לבחור אם להתקין את המערכת על תשתית החשמל הקיימת, או ליצור תשתית חשמל חדשה בהתאם לצרכי המערכת. יש מערכות המצריכות תשתית חשמלית חדשה. ההמלצה היא לקחת בחשבון כבר בעת תכנון תשתית החשמל הראשונית לבית, את האפשרות להתחבר למערכת בית חכם.

ניתן להתקין גם מערכת בית חכם אלחוטית שלא דורשת התקנת תשתית חדשה. התקנת מערכת אלחוטית היא קלה ופשוטה, היא לא דורשת הבנה רבה במערכות מחשוב וכדומה והיא גם זולה יותר ממערכת קווית.

הבעיה היא שלא כל המערכות תומכות במערכת אלחוטית. התקנת מערכת בית חכם דורשת תכנון מקדים למניעת הוצאות מיותרות. ההמלצה יהא להיעזר באיש מקצוע לתכנון חכם שיניב לכם את התוצאה המבוקשת במינימום מחיר.

בית חכם

 

תוכן עניינים
לקוחות ממליצים
מאמרים נוספים
מה עושה הנדסאי אדריכלות נוף?

לאחרונה אפשר לשמוע יותר ויותר אנשים מדברים על  ״אדריכלות נוף״ ובצדק. מדובר באחד התחומים המעניינים ביותר בתחום הבנייה והתכנון העירוני. אדריכלות נוף משלבת חשיבה יצירתית, יכולת מקצועית נרחבת,

קרא עוד »

[search_professionals_city category="gardners"]