גנן מומלץ הראשון בגינון

כיצד מעצבים אתר של גנן?

עיצוב אתר הוא תמיד מלאכה מאתגרת, במיוחד כאשר אנחנו צריכים לעצב אותו עבור בעל מקצוע כמו גנן. בעיצוב של אתר יש כמה שיקולים שצריכים להיות בראש שלנו, כאשר המטרה המרכזית היא להוביל למצב שבו האתר מושך אלינו עוד ועוד לקוחות. אנחנו כאן כדי לתת לכם סקירה מקיפה על הדרך שבה בתור גננים תוכלו להפוך את האתר שלכם למכפיל כוח משמעותי. 

 

אתרים לבעלי עסקים

עיצוב אתר לבעלי עסקים דורש מאיתנו הבנה בשני תחומים שונים לגמרי שמתחברים יחד. התחום הראשון הוא זה של הקמת אתרים והדרך שבה אנחנו יכולים לייצר אתר איכותי ברשת. ההבנה השנייה שאנחנו צריכים להחזיק בה איך המקצועיות של בעל המקצוע או של העסק באה לידי ביטוי באתר שאנחנו מעצבים עבורו.

אתרים לבעלי עסקים

 

אין שני לרושם ראשוני

עוד לפני שיורדים לפרטים המקצועיים עצמם, חשוב להבין שבעיצוב אתר אנחנו צריכים להיכנס לראש של הלקוחות. לקוח שנכנס אלינו לאתר הוא בדיוק כמו מישהו שפוגש אותנו בפעם הראשונה, וחשוב לדאוג שנעשה עליו רושם ראשוני חיובי. תשקיעו בעיצוב של האתר, תדאגו שהצבעים והתמונות בו יהיו כאלה שיגרמו ללקוחות לרצות ולהישאר בו.

 

תוכן מקצועי

חלק נוסף שאסור לוותר עליו באתר של גנן הוא תוכן מקצועי. התוכן הזה צריך להבהיר ללקוחות שאתר מעוצב היטב הוא רק הדבר הראשון שהם ראו. ככל שבאתר שלכם יהיה יותר תוכן מקצועי כך הלקוחות יבנו שמולם עומד גנן מנוסה שיוכל לתת להם שירות איכותי. נסו לעדכן את עמודי התוכן כל הזמן ולהתאים אותם לצרכים של הלקוחות שלכם.

תוכן מקצועי

 

קידום אתרים

דבר נוסף שעליו נדבר הוא קידום אתרים. כיום, לא מעט גננים מחזיקים באתר ברשת, וכדי שדווקא האתר שלכם יהיה זה שבולט מעל כולם יש צורך לקדם אותו. האפשרות הראשונה היא לקדם את האתר על ידי תשלום למנוע החיפוש, ככה שבעת חיפוש של מילות מפתח הקשורות לעסק האתר שלכם יהיה ראשון.

אפשרות אחרת היא לעשות שימוש בשיטות של קידום אורגני שבהם אנחנו מראש מעצבים את האתר כך שהוא יקבל דירוג גבוה על פי האלגוריתם של חברת גוגל. בצורה הזו באופן אוטומטי האתר שלכם יזכה לרמת חשיפה גבוהה יותר.

קידום אתרים

 

ניווט נוח

בתור מי שמחזיקים באתר, חשוב לתת לכולם להרגיש בו בנוח. נסו שהאתר שלכם יהיה כזה שקל לנווט בו, כדי שכל לקוח, לא משנה מה רמת הידע הטכנולוגי שלו יוכל להרגיש בנוח לשוטט באתר שלכם. זה יאפשר לכם לוודא שכל מי שנכנס לאתר יוכל לקבל את השירות שלכם, ולא יעבור למתחרים רק בגלל שהוא לא הצליח להבין איך להסתדר באתר שלכם.

ניווט נוח

 

לסיכום

בעיצוב של אתר לגנן יש כמה נקודות שאנחנו צריכים להקפיד עליהן. נסו ליצור רושם ראשוני חיובי על הלקוחות שלכם, ופרסמו באתר שלכם כמה שיותר תכנים שקשורים למקצוע שלכם.

תוכן עניינים
לקוחות ממליצים
מאמרים נוספים
מה עושה הנדסאי אדריכלות נוף?

לאחרונה אפשר לשמוע יותר ויותר אנשים מדברים על  ״אדריכלות נוף״ ובצדק. מדובר באחד התחומים המעניינים ביותר בתחום הבנייה והתכנון העירוני. אדריכלות נוף משלבת חשיבה יצירתית, יכולת מקצועית נרחבת,

קרא עוד »

[search_professionals_city category="gardners"]