גנן מומלץ הראשון בגינון

כיצד מנעולן פורץ לשער גינה?

לפני כמה ימים מצאנו את עצמנו תקועים מחוץ לבית. שכן, שער הגינה שלנו ננעל כשהמפתח היה בתוך הבית. הדבר גרם לנו לתהות אם עלינו להזמין בעל מקצוע שיפרוץ עבורנו את השער או שמא, אנחנו יכולים לעשות זאת בעצמנו. לא מצאנו מידע מספק בנושא ברשת בנוגע לפריצה עצמאית. לכן, פנינו אל בעל מקצוע ועקבנו אחרי הפעולות שביצע. אנחנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות איך מנעולן פורץ שער לגינה.

 

איך מנעולן פורץ את השער לגינה? באמצעות כלי פריצה מקצועיים

המנעולן שהגיע אלינו פרץ את המנעול תוך כמה דקות בודדות. ראינו שהוא השתמש בכלי פריצה מקצועיים. כך שאם חשבתם שהוא מסתובב ברחוב ומוצא חוט תיל, כדאי שתחשבו שוב. בזמן שהוא התעסק עם המנעול, הוא שיתף אותנו ואמר כי פריצה צריכה להתבצע באופן מקצועי ביותר. שכן, ביצוע פעולות אגרסיביות עשויות להוביל לנזק משמעותי בגוף של השער, במשקוף, בצירים או במנגנון הנעילה.

פריצת מנעולן

הכלי ה – 1 שמנעולן משתמש בו: מפתח פינים

אם אתם רוצים להימנע מחיפוש ממושך אחר מנעולן בראשון לציון או באזור המגורים שלכם, אתם צריכים להשיג מפתח פינים. מדובר במפתח ייחודי שמאפשר לפרוץ את המנעול באמצעות שיטה שנקראת "דגדוג". זה נשמע קצת מצחיק, אבל זה עובד. מי שמשתמש במפתח זה, מכניס אותו אל תוך המנעול. הפינים שבתוכו מסתדרים בתוך המנעול והם מחקים את פעולת המפתח המקורי. כך שלאחר כמה "דגדוגים" (כלומר, תזוזות), השער נפתח.

 

הכלי ה – 2 שמנעולן משתמש בו: חולץ אפציר

אם תסתייעו בשירותיו של מנעולן מקצועי כמו דור שירותי חילוץ פריצה ומיגון, אתם תגלו שהכלי הנפוץ ביותר לפריצה של שער גינה הוא חולץ אפציר. מדובר בעלי שדומה למפתח שבדי, אבל יש לו הרבה יותר כוח. המכשיר מביא לעיוות הצילינדר עד שהוא נשבר בתוך המנגנון. כפי שאתם כבר מבינים, השימוש בכלי זה מביא לפגיעה בצילינדר, אך הדלת או מנגנון הנעילה אינם נפגעים.

פריצת מנעולן

רוצים לפרוץ את שער הגינה בקלות? תפנו אל המקצוענים

אם הגעתם אל המדריך הנוכחי כדי לקבל הנחיות לפריצה של שער לגינה, כדאי שתדעו שעדיף לכם להשאיר את הכלים הללו למומחים. אמנם קיבלתם הסבר מדויק ומקצועי בכל הנוגע לשימוש בהם, אבל זה לא אומר שאתם תצליחו לתפעל אותם נכון. כדי שתוכלו להיות בטוחים שהפריצה מתבצעת באופן הטוב ביותר, אתם צריכים לפנות אל מומחים בתחום.

 

כמה מילים לסיכום המדריך

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך מנעולן פורץ לשער גינה. בנוסף לכל הידע שנוגע לעניין זה, אתם יודעים עכשיו כי עליכם לפנות אל בעל מקצוע מומלץ בלבד ולא לנסות לפרוץ את השער בעצמכם. שמרו על בריאותכם ועל תקינות השער ותיישמו את הטיפים החשובים שצוינו לעיל. נאחל לכם שיהיה בהצלחה!

פריצת מנעולן

תוכן עניינים
לקוחות ממליצים
מאמרים נוספים
מה עושה הנדסאי אדריכלות נוף?

לאחרונה אפשר לשמוע יותר ויותר אנשים מדברים על  ״אדריכלות נוף״ ובצדק. מדובר באחד התחומים המעניינים ביותר בתחום הבנייה והתכנון העירוני. אדריכלות נוף משלבת חשיבה יצירתית, יכולת מקצועית נרחבת,

קרא עוד »

[search_professionals_city category="gardners"]