גנן מומלץ הראשון בגינון

כיצד מדבירים חפרפרות?

אם החצר שלכם סובלת מבעיה של חפרפרות, כנראה שהגיע הזמן לשנס מותניים ולגשת לטפל במטרד שיכול במקרה של הזנחה להוריד את ערך הנכס שלכם. הנה מספר נקודות שיעזרו לכם להבין טוב יותר כיצד מדבירים חפרפרות.

 

השתלטו בחזרה על הגינה שלכם

זו תחושה נוראית כשאתם מסתכלים החוצה מהחלון, ורואים את הדשא היפה שלכם מטונף ברשת של מנהרות ותלוליות מכוערות. חפרפרות עלולות לעשות בלגן נורא בחצר שלכם. אם הם פלשו, יש אמצעים שתוכלו לנקוט כדי להחזיר לעצמכם את השליטה בגינה שלכם. על כן מומלץ לפנות לשירותי הדברת חפרפרת בגינה, שתעזור לכם להשתלט על הגינה שלכם בחזרה.

השתלטו בחזרה על הגינה שלכם

 

איך להיפטר מחפרפרות?

חפרפרת יכולה להיות יצור קשה לפינוי מהשטח שלכם. מכיוון שהיא חיה מתחת לאדמה. דוחים, רעלים וחומרי חיטוי הם כל האפשרויות, אך יש להימנע מהם אם יש לכם חיות מחמד או ילדים שעלולים להיחשף לרעלנים. אולי גם שמעתם על תרופות ביתיות כמו הכנסת כדורי עש למנהרות או ריסוס שמן קיק על האזור, אבל אף אחד מאלה לא יעיל.

הדרך הבטוחה היחידה להיפטר בחפרפרת היא לפנות אל שירותי הדברת חפרפרת בגינה. אנשי מקצועי מוסמכים להשתמש במלכודות ספציפיות שידבירו את החיה. אותם אנשי יכולים להניח מלכודות מתחת ומעל הקרקע כדי לוודא שהמלאכה תושלם בהצלחה.

 

טיפים להדברת חפרפרות

הטיפ הכי חשוב שלנו עבורכם הוא להפוך את החצר שלכם לבלתי רצויה, כדי לסייע במניעת התרחשות של פלישות של חפרפרות מלכתחילה.

טיפים להדברת חפרפרות

 

להרוג ולסלק חרקים וזבל

הסיבה העיקרית לכך ששומות פולשות לחצר שלך היא לחפש מזון. מקורות המזון העיקריים שלהם הם תולעי אדמה, וחרקי דשא שונים. אם אין אוכל זמין, הם לא ימצאו את החצר שלכם אטרקטיבית. כדי לעזור להגביל את אספקת המזון של החפרפרות, השתמשו במוצרים המסומנים על מנת לשלוט בזנים, נמלים, צרצרי שומות וחרקי דשא אחרים.

 

אל תשקו יותר מדי

חפרפרות (כמו גם תולעי אדמה) אוהבות אדמה רכה ולחה, לכן הימנעו מהשקיית יתר של הדשא ושמרו אותה יבשה כדי להגביל את פעילות של גורמים מושגים כגון תולעי האדמה. זכרו: רוב המדשאות זקוקות רק ל-3 סנטימטרים של מים בשבוע ממערכת השקיה או מגשם כדי להישאר בריאים, וזה גם יעזור להגביל את פעילות החפרפרות.

 

פנו אל מומחים

אם אתם רוצים ללכת על בטוח הדבר החכם ביותר לעשות הוא לפנות אל מדביר המתמחה ומנוסה, בטיפולי הדברת חפרפרת בגינה. אל תשאירו את בריאות הגינה שלכם בידיים חובבניות ופנו אל גורם מוסמך שיוכל לספק לכם את הפתרון המתאים.

לסיכום

למרבה המזל, סביר להניח שלעולם לא תבחינו ביותר מחפרפרת אחת בכל פעם שקורעת את החצר שלכם, אבל זה לא הופך אותן לפחות מטרידות. בעזרת העצות האלה כדי להיפטר מחפרפרות, אתם יכולים להתמודד עם אלה שמנסים לעבור במנהרה מתחת לדשא שלכם, ובתקווה להרתיע חפרפרות מלהתקרב לחצר שלכם בעתיד. המאמר נכתב ביחד עם ליעד מרום מאתר https://madbirating.co.il.

תוכן עניינים
לקוחות ממליצים
מאמרים נוספים

[search_professionals_city category="gardners"]