גנן מומלץ הראשון בגינון

טיפים לתחזוקה וניקוי של טאבון ביתי כדי להבטיח שהוא יחזיק לאורך שנים

אחזקה של טאבון ביתי צריכה להתבצע תוך יישום של טיפים מקצועיים. עובדה זו התגלתה לנו לאחר שניקינו את הטאבון שלנו באופן אקראי והבנו שגרמנו לנזק. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו כדי שתוכלו לגלות יחד אתנו איך צריך לנקות את הטאבון הביתי ולשמור עליו לאורך שנים.

 

הטיפ ה – 1 לניקוי ותחזוקה של טאבון ביתי: תבצעו ניקוי על יבש

אנחנו מבקשים מכם ללמוד מהניסיון שלנו ולהימנע מניקוי עם נוזלים. ההמלצה של המומחים בתחום היא להשתמש במטלית יבשה וצמר פלדה איכותי. חשוב מאוד שתמתינו בסבלנות ותערכו את הניקוי אך ורק כאשר הטאבון קר לחלוטין. שכן, ניקיון שייערך בזמן שהטאבון חם, עלול להרוס את החומר שעוטף אותו.

נציין כי עליכם לשפשף בחוזקה את האזורים שבהם הצטבר לכלוך, תוך שימוש בצמר הפלדה. אם תראו שהלכלוך לא יורד בקלות, תוכלו להשתמש במברשת חזקה שתאפשר לכם להביא להסרה מלאה.

טאבונים ביתיים

הטיפ ה – 2 לניקוי ותחזוקה של טאבון ביתי: תערכו את הניקוי לאחר כל שימוש

מי שיש להם טאבונים ביתיים עשויים להתעצל לא פעם בניקוי הטאבון. שכן, מדובר בהליך שעשוי להתיש. אנחנו כאן כדי לומר לכם שאתם צריכים להציב לעצמכם עובדה – לקנות את הטאבון לאחר כל שימוש. שכן, ברגע שהשתמשתם בטאבון פעם אחת, גרמתם להיווצרות של לכלוך. שימוש חוזר בטאבון ללא ניקוי מעמיק, צפוי להביא להוספה של לכלוך שיקשה על הניקוי בפעם הבאה.

 

הטיפ ה – 3 לניקוי ותחזוקה של טאבון ביתי: תוסיפו מים רק במידה ואין ברירה

אם גיליתם את הטיפ הקודם רק עכשיו, כדאי שתדעו שאתם יכולים להשתמש במים באופן חריג תוך שימוש במטלית לחה בלבד ולא רטובה. שכן, שימוש מוגזם במים עלול להביא לפגיעה בטאבון ולירידה משמעותית באיכות שלו. אם בחרתם לנקות את הטאבון עם מים, עליכם לייבש באופן איטי ומעמיק את הטאבון ולאחר מכן, לחמם אותו בטמפרטורה נמוכה שתביא לייבוש מלא של המים.

רגע לפני שנעבור לטיפ הבא, נציין כי טיפ זה נכון גם עבור מי שיש ברשותו . שכן, גם מנגל גז מומלץ ניקוי מסוים ביותר.

טאבונים ביתיים

הטיפ ה – 4 לניקוי ותחזוקה של טאבון ביתי: תסתייעו במומחים במקרה הצורך

יכול להיות שקראתם את הטיפים שצוינו לעיל והבנתם שזה גדול עליכם. אם כך – זה בסדר. לא כל אחד בנוי לעריכת ניקיון יסודית שכזו. אנו ממליצים לכם במקרה שכזה, לפנות אל חברת ניקיון שמכירה בסוג הטאבון שברשותכם מקרוב. שכן, זו תוכל לבצע את הניקיון על הצד הטוב ביותר.

 

לסיום

עד כאן 4 הטיפים לניקוי ותחזוקה של טאבון ביתי. בשלב זה יש בידיכם את כל המידע, כך שנותר לכם רק ליישם ולהחזיק בטאבון נקי שיישמר לאורך זמן רב.

טאבונים ביתיים

תוכן עניינים
לקוחות ממליצים
מאמרים נוספים
מה עושה הנדסאי אדריכלות נוף?

לאחרונה אפשר לשמוע יותר ויותר אנשים מדברים על  ״אדריכלות נוף״ ובצדק. מדובר באחד התחומים המעניינים ביותר בתחום הבנייה והתכנון העירוני. אדריכלות נוף משלבת חשיבה יצירתית, יכולת מקצועית נרחבת,

קרא עוד »

[search_professionals_city category="gardners"]