גנן מומלץ הראשון בגינון

טיפים לבניית פרגולה מעץ

פרגולה מעץ יכולה להוסיף אסתטיקה, אלגנטיות ופונקציונליות לגינה שלכם. בין אם אתם רוצים ליצור חלל מוצל או לשפר את המראה של הגינה שלכם, בניית פרגולה מעץ היא פרויקט מתגמל במיוחד. עם זאת, חשוב מאוד לתכנן ולבצע את פרויקט הבנייה בצורה נכונה כדי להבטיח את בטיחות המבנה ואריכות ימיו. להלן מספר טיפים חיוניים שכדאי לקחת בחשבון בעת בניית פרגולה מעץ.

 

התחילו בתכנון ושרטוט

התחילו בתכנון קפדני של פרויקט בניית פרגולה מעץ בגינה שלכם. לשם כך, התחשבו בגודל, בצורה ובמיקום שלה. נוסף על כך, הפרגולה צריכה להשלים את הארכיטקטורה של הגינה שלכם ולהתאים בתוך השטח שלה. כדי להבטיח התאמה, שרטטו ובצעו מדידות כדי ליצור תוכנית עבודה לפני שתתחילו בבנייה. כמו כן, הקפידו לבדוק את חוקי הבנייה ובמידת הצורך לקבל את כל ההיתרים הדרושים.

פרגולת עץ

בחרו את העץ הנכון

בחירת סוג העץ הנכון היא קריטית למראה ולאריכות החיים של הפרגולה שלכם. ארז וסקויה הן אפשרויות פופולריות בשל עמידותם הטבעית בפני ריקבון וחרקים. אורן הוא אפשרות זולה יותר אך כזאת שעשויה לדרוש תחזוקה רבה יותר. בכל עץ שתבחרו, ודאו שהוא מתאים לשימוש חיצוני.

 

הכינו את השטח

הכינו את השטח על ידי ניקוי האזור מכל פסולת, צמחים או סלעים. כמו כן, ודאו שהקרקע ישרה ויציבה. במידה והשטח לא יציב או עקום, שקלו התקנת משטחי בטון להבטחת יציבות ולמניעת שקיעות.

 

דאגו למיקום נכון של העמודים והקורות

העמודים הם הבסיס של הפרגולה שלכם. כדי להבטיח את בנייה נכונה של הפרגולה, חשוב לרווח אותם בצורה שווה ומאובטחת וכמובן לעגן אותם לבסיסים שנקבעו או לקרקע. השתמשו במפלס כדי להבטיח שהם אנכיים לחלוטין, וחזק אותם באופן זמני עד שהקורות יהיו במקומן.

 

השתמשו בחומרים נלווים מתאימים

בחרו חומרים עמידים בפני קורוזיה, לרבות ברגים וסוגרים מחומרים מתאימים, כדי למנוע חלודה ולהבטיח את השלמות המבנית של הפרגולה שלכם. בהתאם, חומרים אלו יעמדו בפני פגעי מזג האוויר ויחזיקו מעמד זמן רב יותר.

פרגולה

שדרגו את המראה של הפרגולה

כדי לספק צל ואווירה נעימה, שקלו להוסיף בד או צמחים לפרגולה שלכם. לשם כך, אתם יכולים לצרף חופה נשלפת, או לגדל צמחים מטפסים כמו גפן.

 

התקינו תאורה והוסיפו אביזרים

שפרו את האווירה על ידי התקנת תאורה חיצונית, לרבות מחרוזת אורות או פנסים. כמו כן, ניתן להוסיף גם ריהוט חוץ ואביזרים דקורטיביים כדי ליצור חלל נעים ומזמין.

 

בניית פרגולה מעץ – לא לשכוח את הפרטים הקטנים

לסיכום, בניית פרגולה מעץ היא פרויקט מתגמל שיכול להפוך את הגינה שלכם לאזור פונקציונלי ואסתטי. על ידי ביצוע טיפים אלה והקפדה על תכנון מוקפד, תהיה לכם תוספת יפה לבית שלכם שאפשר ליהנות ממנה במשך שנים רבות. יחד עם זאת, אל תזנחו את הבטיחות. אם יש לכם ספק באשר להליכי הבנייה וההתקנה, היוועצו עם איש מקצוע והבטיחו את הבטיחות שלכם ושל בני ביתכם לפני הכול.

פרגולת עץ

תוכן עניינים
לקוחות ממליצים
מאמרים נוספים
מה עושה הנדסאי אדריכלות נוף?

לאחרונה אפשר לשמוע יותר ויותר אנשים מדברים על  ״אדריכלות נוף״ ובצדק. מדובר באחד התחומים המעניינים ביותר בתחום הבנייה והתכנון העירוני. אדריכלות נוף משלבת חשיבה יצירתית, יכולת מקצועית נרחבת,

קרא עוד »

[search_professionals_city category="gardners"]