גנן מומלץ הראשון בגינון

חתול רחוב: כך תטפלו בחתולים שבגינה

רבים מאתנו מוצאים את עצמם מגדלים חתולים בגינה ביום בהיר אחד, ללא שום הכנה. שכן, חתולי רחוב נוטים להגיע שוב ושוב אל מקומות קבועים שיש בהם שאריות של אוכל. התופעה הנרחבת גרמה לנו לצאת ולבדוק את הנושא באופן מעמיק, כדי שנוכל לדעת איך כל אחד יכול לטפל בחתולים שמגיעים אל הגינה שלו על הצד הטוב ביותר. הישארו אתנו ותגלו את כל המידע החיוני בנושא.

 

הגיעו אליכם חתולי רחוב לגינה? הנה הדבר ה – 1 שאתם צריכים לעשות:  להכין להם קערת מים

אי אפשר לכתוב מדריך על טיפול בחתולי רחוב מבלי לציין את הפרט החשוב ביותר – הוספת קערת מים. זה הרי ידוע שאנחנו חיים בארץ חמה מאוד. בימי הקיץ הקשים, חתולי הרחוב מוצאים את עצמם תרים אחר מקורות מים, כדי שיוכלו להרוות את צימאונם. אנחנו כאן כדי לומר לכם שמדובר בפעולה לא פשוטה.

שכן, במרבית המקומות בארץ אין מקורות מים זמינים כמו נחלים שזורמים עם מים מתוקים. כך שהחתולים נאלצים להסתמך על טוב ליבם של אנשים. ההמלצה שלנו היא להניח קערת מים ולוודא כמה פעמים ביום כי היא מלאה, כדי למנוע התייבשות.

הגיעו אליכם חתולי רחוב לגינה_ הנה הדבר ה – 1 שאתם צריכים לעשות_  להכין להם קערת מים

 

הגיעו אליכם חתולי רחוב לגינה? הנה הדבר ה – 2 שאתם צריכים לעשות: לתת להם אוכל ייעודי

יש מי שנותנים לחתולי הרחוב שאריות של אוכל, למשל:

  • כריכים עם גבינה וממרחים אחרים
  • עצמות של עוף
  • ירקות מבושלים ועוד

אנחנו כאן כדי לבקש מכם בכל לשון של בקשה – אל תעשו זאת. תתנו לחתולים אוכל שמותאם עבורם, כדי שהם יוכלו לקבל את הרכיבים התזונתיים הנחוצים להם. לחצו כאן ותקבלו מידע מעמיק אודות הרכיבים הללו.

הגיעו אליכם חתולי רחוב לגינה_ הנה הדבר ה – 2 שאתם צריכים לעשות_ לתת להם אוכל ייעודי

 

אלו סוגי האוכל שמומלץ לתת לחתולי הרחוב

אם אינכם יודעים איזה אוכל ניתן לתת לחתולים שבאים לבקר אצלכם בגינה, כדאי שתדעו שתוכלו לבחור מתוך מגוון רחב. בתור התחלה, יש את האוכל היבש שמוכר לכולנו. כלומר, לשקיות האוכל שמגיעות בטעמים שונים. אם תרצו לגוון מעט, תמיד אפשר להוסיף קופסאות שימורים מפנקות שיאפשרו לחתולים שלכם לקבל טעמים חדשים.

אלו סוגי האוכל שמומלץ לתת לחתולי הרחוב

 

היתרון המשמעותי בגידול חתולי רחוב בגינה

כדאי לכם להשקיע בחתולי הרחוב שמגיעים לבקר אתכם. שכן, מתן אוכל באופן קבוע יאפשר לכם להיות בטוחים כי הם ישתקעו בסביבת הבית שלכם. מדובר ביתרון משמעותי ביותר, בגלל שהנוכחות שלהם יכולה להרחיק מזיקים אחרים שעשויים להגיע דרך פתחי הביוב, כמו למשל תיקנים, חולדות ועכברים.

היתרון המשמעותי בגידול חתולי רחוב בגינה

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את הטיפול הנכון בחתולי רחוב. בשלב זה יש בידיכם את כל האינפורמציה החיונית, כך שנותר לכם רק ליישם ולטפל בחתולים החדשים שלכם באופן הטוב ביותר. נאחל לכם שתיהנו מכל היתרונות שמתלווים לגידול חתולי רחוב בחצר ושלא תראו עוד מזיקים בקרבת מקום.

תוכן עניינים
לקוחות ממליצים
מאמרים נוספים
מה עושה הנדסאי אדריכלות נוף?

לאחרונה אפשר לשמוע יותר ויותר אנשים מדברים על  ״אדריכלות נוף״ ובצדק. מדובר באחד התחומים המעניינים ביותר בתחום הבנייה והתכנון העירוני. אדריכלות נוף משלבת חשיבה יצירתית, יכולת מקצועית נרחבת,

קרא עוד »

[search_professionals_city category="gardners"]