גנן מומלץ הראשון בגינון

חרסינה או קריסטל? כך תחליטו בין ציפויי השיניים השונים

בעולם רפואת השיניים הקוסמטית, השימוש בציפויי קריסטל וחרסינה לשיניים הולך והופך פופולרי. הציפויים הם קליפות דקות של חרסינה או חומר מרוכב שמורחים על החלק הקדמי של השן כדי לשפר את המראה שלה. ניתן להשתמש בהם כדי לתקן בעיות כמו שינוי צבע, שבבים, פערים ואפילו על מנת ליישר את השיניים. 

ציפוי קריסטל וחרסינה הן שתי אפשרויות פופולריות לרפואת שיניים קוסמטית לשיפור מראה השיניים. ציפויים הם קליפות דקות של חומר קריסטל או חרסינה המחוברות למשטח הקדמי של השיניים כדי לשנות את צורתן, גודלן וצבען. הם מהווים פתרון יעיל לטיפול בבעיות שיניים קוסמטיות שונות כגון רווחים, שבבים, כתמים ושיניים לא מיושרות או לא אחידות.

 

ציפוי חרסינה לעומת ציפוי קריסטל

ציפויי חרסינה נחשבים לסטנדרט הזהב ברפואת שיניים קוסמטית בגלל העמידות, עמידותם לכתמים והמראה הטבעי שלהם. הם עשויים מחומר קרמי איכותי המחקה את האיכות השקופה של שיניים טבעיות. החומר צבעוני ומעוצב כך שיתאים לגוון ולקו המתאר של השיניים שמסביב, ויוצר תוצאה חלקה ואסתטית. ציפויי חרסינה הם גם עמידים מאוד ויכולים להחזיק מעמד עד 15 שנים או יותר עם טיפול נאות.

ציפוי קריסטל, לעומת זאת, עשוי מסוג של חומר שרף הידוע ביכולתו לחקות את מראה השיניים הטבעיות. הם בדרך כלל פחות יקרים מציפויי חרסינה וניתן להשלים אותם בביקור בודד אצל רופא השיניים. עם זאת, ציפוי קריסטל אינו עמיד כמו פורצלן והם נוטים יותר להכתמה ולשינוי צבע לאורך זמן. הם גם פחות עמידים בפני בלאי ויכולים להיסדק או להישבר בקלות רבה יותר. לפרטים נוספים היכנסו ל – https://beyondsmile.co.il.

פורצלן או קריסטל

במה כרוך התהליך?

תהליך קבלת הציפויים כרוך במספר שלבים, ביניהם הכנת השיניים, נטילת טביעות והצמדת הציפויים לשיניים. את השיניים מכינים על ידי הסרת כמות קטנה של אמייל כדי לפנות מקום לציפוי. מדובר בשינוי קבוע ולכן חשוב לשקול זאת לפני שממשיכים בהליך. לאחר מכן נלקחות טביעות של השיניים ונשלחות למעבדת שיניים בה מותאמים הציפויים בהתאם לכל שן בודדת.

לאחר שהציפויים מוכנים, רופא השיניים יקשור אותם למשטח הקדמי של השיניים באמצעות דבק שיניים חזק. לאחר מכן הציפויים נגזמים ומלוטשים כדי להבטיח התאמה חלקה וחלקה. לאחר ההליך, המטופלים יכולים לצפות לרגישות מסוימת ואי נוחות למשך מספר ימים, אך זה אמור להיפתר מעצמו.

חשוב לציין שציפויים אינם פתרון מתאים לכל אחד. אנשים עם עששת חמורה, מחלת חניכיים או היסטוריה של חריקת שיניים עשויים שלא להיות מועמדים טובים לציפוי. בנוסף, הציפויים אינם פתרון קבוע וייתכן שיהיה צורך להחליף אותם לאורך זמן.

לסיכום, ציפויי קריסטל וחרסינה הם אפשרויות יעילות לרפואת שיניים קוסמטית לשיפור מראה השיניים. ציפויי חרסינה מציעים תוצאה טבעית יותר, עמידות רבה יותר ועמידות בפני כתמים, בעוד שציפוי קריסטל זולים יותר אך ניתן להשלים אותם בביקור בודד.

פורצלן או קריסטל

תוכן עניינים
לקוחות ממליצים
מאמרים נוספים
מה עושה הנדסאי אדריכלות נוף?

לאחרונה אפשר לשמוע יותר ויותר אנשים מדברים על  ״אדריכלות נוף״ ובצדק. מדובר באחד התחומים המעניינים ביותר בתחום הבנייה והתכנון העירוני. אדריכלות נוף משלבת חשיבה יצירתית, יכולת מקצועית נרחבת,

קרא עוד »

[search_professionals_city category="gardners"]