גנן מומלץ הראשון בגינון

חמישה דברים שישדרגו לכם את הגינה 

הגיע הזמן והחלטתם לפנק את עצמכם בשדרוג חדש לגינה? עוברים לדירה רחבה יותר שכוללת גם חצר ומרחב פתוח בבית? מעוניינים לגוון את מה שיש ולהביא את הטרנדים הכי אופנתיים שיש אליכם הביתה? אנחנו כאן עם הרשימה המלאה של הדברים שישדרגו לכם את הגינה, ויוסיפו עוד ייחודיות למקום הכי אהוב עליכם בבית 

 

מטבח חוץ

אם אתם מבשלים בשר באופן תמידי, מכורים לגריל שלכם ואוהבים את המעשנה שלכם כמו משפחה – מטבח חוץ הוא הדבר שאתם זקוקים לו. קרניבורים שמעבירים שעות ארוכות בחצר או בגינה בבישול בשרים והכנתם, זקוקים למטבח שיהיה תחת ידיהם ויעזור להם לבצע את המלאכה.

העברת הבשרים מבפנים אל החוץ באופן תמידי עלול להזיק לבשר ולהוריד מחוויית הבישול. מטבח חוץ מעניק לכם את כל האלמנטים של מטבח רגיל, רק שהוא נמצא בחוץ לצד המעשנה והגריל, ועושה לכם חיים נוחים וכיפיים. מטבח חוץ מגיע עם פיצ'רים שונים של אבן שיש, כיור, חללי אחסון ועוד אמצעים רבים שמקלים על חובבי בשר מושבעים.

מטבח חוץ

 

נדנדת ערסל

אם אתם אנשים שאוהבים נוחות, אוהבים את החיים הטובים וזקוקים מעת לעת לשכב או לשבת על דבר שיעשה לכם ולגב שלכם רק טוב – הכירו את נדנדת הערסל. מדובר בנדנדה שהיא גם ערסל, ניתן גם לשכב וגם לשבת עלייה.

היא מעניקה לכם את כל הנוחות שאתם זקוקים לה אחרי יום ארוך בעבודה. הפינה הקטנה שלכם בבית צריכה להיות נוחה וצריכה להיות טובה. שימו לב כי נדנדת הערסל שאתם רוכשים תהיה מבד שאינו גורם לכם לתגובה אלרגית.

נדנדת ערסל

 

צילייה לגינה

אם אתם מעבירים זמן רב בבילוי בחצר, בגינה, בין אם זה בטיפוח הפרחים או בישול בשרים – צילייה היא פתרון טוב. במדינתנו החמה והמדברית קשה להתחמק מהשמש ועדיף להיות חכמים מאשר מיובשים. צילייה לגינה תוכל גם לדאוג לכם וגם למשפחתכם ותעניק הגנה מירבית מהקרניים שעלולות לשרוף.

צילייה לגינה

 

גריל

אם יש לכם חצר, למה שלא תשימו בו גריל ותתחילו לאכול בשר טוב? גריל הוא הפתרון התמידי לכל ארוחה, לכל חג ולכל מצב חירום קולינרי.

גריל פחמים או גריל גז שניהם יכולים לעבוד באותה המידה, זה רק תלוי איזה סוג של אנשים אתם – האם אתם אוהבים לבצע את העבודה לבד כמו פעם, או שמעדיפים להדליק אש שתבער בעצמה. גריל סוגר פינה בכל הקשר למזון ומעניק לנו חווית מסעדה בכל ארוחה קלילה שנבשל לעצמנו.

גריל

 

עציצים

אמנם מדובר באלמנט הכי בסיסי וחשוב של גינה, אבל נתעכב על זה שנייה אחת. עציצים, פרחים ובאופן כללי אלמנטים של ירק רק יוסיפו ויטיבו עם הגינה שלכם. כל אלמנט טבעי שקשור בכך הוא תוספת נהדרת לחלל החוץ של הבית שלנו. אין כמו לצאת החוצה לגינה ולנשום אוויר איכותי של העציצים שאנחנו מטפחים.

עציצים

תוכן עניינים
לקוחות ממליצים
מאמרים נוספים
מה עושה הנדסאי אדריכלות נוף?

לאחרונה אפשר לשמוע יותר ויותר אנשים מדברים על  ״אדריכלות נוף״ ובצדק. מדובר באחד התחומים המעניינים ביותר בתחום הבנייה והתכנון העירוני. אדריכלות נוף משלבת חשיבה יצירתית, יכולת מקצועית נרחבת,

קרא עוד »

[search_professionals_city category="gardners"]