גנן מומלץ הראשון בגינון

הר הביטוח – כך עושים זאת בקלות

אם אתם כאלו שאוהבים לדעת על מה אתם משלמים, אתם לא היחידים. בשביל זה בדיוק נכתבה כתבה זו. כדאי לעזור לכם לקבל מידע על הביטוחים הרשומים על שימכם. אתם משלמים מידי חודש פרמיה חודשית. על מה אתם מבוטחים בסופו של דבר? אחרי ביטוחים לא קל לעקוב וכדאי שתדעו שיש דרך לעקוב אחרי ביטוחים כאלו בצורה יעילה וקלה. 

 

מה הר הביטוח?

לאחר שהצטברו תלונות רבות במשרד האוצר על חוסר מידע נגיש בתחום הביטוח. מבוטחים רבים טענו כי הם רוכשים ביטוחים ואין להם דרך נגישה לקבל את המידע בצורה יעילה ונוחה. הוחלט להקים את אתר הר הביטוח הממשלתי. מדובר באתר אינטרנט המשמש מעין מנוע חיפוש לאיתור ביטוחים. השימוש באתר הוא חינמי ללא עלות וללא הגבלה. באתר הר הביטוח תוכלו לקבל מידע על ביטוחי בריאות, ביטוח חיים, ביטוח דירה וביטוח רכב.

 

איך זה עובד?

כדי לקבל את המידע הביטוחי הקיים על שימכם במערכת הר הביטוח יהיה עליכם להיכנס לאתר הממשלתי, להזין את פרטיכם האישיים לאימות הנתונים (כמו בכל כניסה לאתר ממשלתי). לאחר שזהותכם אומתה יהיה עליכם לבחור את השירות הרצוי: "חיפוש ביטוחים על שמי".

כעבור שניות בודדות דו"ח הר הביטוח האישי על שימכם יופק ותוכלו לראות את רשימת הביטוחים הרשומים על שימכם. לצד כל שם ביטוח יופיע מספר הפוליסה, רכיביה, מחיר הפרמיה החודשית המשולמת בעבורה והדרך ליצירת קשר עם החברה המבטחת.

 

למה לאתר ביטוחים קיימים?

הצורך באיתור ביטוחים נובע ממספר סיבות ולא אצל כל האנשים הוא נובע מהרצון לדעת על מה הם משלמים פרמיה חודשית… באמצעות איתור ביטוחים ניתן לאתר ביטוחים כפולים. יש מקרים לא בודדים בהם אנשים משלמים פעמיים על אותו המוצר.

זה יכול להיות ביטוח בריאות לדוגמא, שרשום פעמיים על שם אותו מבוטח. המבוטח מצידו משלם פעמיים על אותו ביטוח הוא יודע שהוא מבוטח. אך הוא לא יודע שכאשר הביטוח הקיים הוא כפול, הוא עלול להפסיד מכך.

 

כפל ביטוחי מביא להפסד

בעת מימוש ביטוח כפול חברות הביטוח רשאיות להתחלק ביניהן במחיר הפיצויים שעליהן לשלם למבוטח וכך במקום שכל אחת מהן תצטרך לשלם סכום מסוים, כל אחת מהן משלמת חלק מהן כך שהסכום הכולל מגיע לסכום הפיצוי הביטוחי. מי מפסיד מכך? המבוטח. וחבל. ניתן למנוע כפל ביטוחי מבעוד מועד.

 

סדר ביטוחי מביא לחיסכון

סיבה נוספת לאיתור ביטוחים קיימים היא כדי לערוך סדר בתיק הביטוחי. עולם הביטוח משתנה כל תקופה ומבוטחים חכמים יודעים לנצל את התנאים לטובתם. לאחר איתור הביטוחים הקיימים המבוטח יכול לערוך השוואת ביטוחים למציאת הביטוחים המשתלמים ביותר עבורו. כאשר עורכים סדר בתיק הביטוחי יודעים גם לבדוק את נתוני הביטוח עצמו והאם יש צורך בהרחבת הכיסוי הביטוחי.

הר הביטוח

תוכן עניינים
לקוחות ממליצים
מאמרים נוספים
מה עושה הנדסאי אדריכלות נוף?

לאחרונה אפשר לשמוע יותר ויותר אנשים מדברים על  ״אדריכלות נוף״ ובצדק. מדובר באחד התחומים המעניינים ביותר בתחום הבנייה והתכנון העירוני. אדריכלות נוף משלבת חשיבה יצירתית, יכולת מקצועית נרחבת,

קרא עוד »

[search_professionals_city category="gardners"]