גנן מומלץ הראשון בגינון

העציצים בגינה לא שורדים? יש לנו פתרון!

בתקופת הקורונה, תחביב הגינון נעשה פופולרי מאוד. יחד עם זאת, לא כולנו נולדנו עם "שתי ידיים ירוקות". אם אתה מחזיק בגינה עציצים שפשוט לא שורדים – יש לנו פתרון. בטקסט שלפניכם תוכל לקרוא לא רק על 4 טיפים לטיפוח ותחזוקת הגינה – אלא גם על היתרונות של צמחייה מלאכותית.

 

שימוש בצמחים מזויפים

אם אתה מתקשה לגדל צמחים אמיתיים, שקול להשתמש בצמחים מלאכותיים בגינה שלך. יש הרבה צמחיה מלאכותית בעלת מראה מציאותי. צמחים כאלו אינם דורשים תחזוקה, והם יכולים להוסיף נופך יפה של ירק לחלל החיצוני שלך. אפשרות זו שימושית במיוחד למי שלא מציח לגרום לעציצים בגינה לשרוד, או שהוא פשוט מתגורר באזור עם תנאי מזג אוויר קיצוניים המקשים על גידול צמחים.

שימוש בצמחים מזויפים

 

4 דרכים נוספות לתחזק גינה ירוקה

הקפידו על השקיה נכונה

צמחים רבים אינם מצליחים לשגשג עקב השקיה לא נכונה. יותר מדי או מעט מדי מים יכולים להזיק לצמחים שלך. ודא שאתה משקה את הצמחים שלך בכמות הנכונה של מים, בהתאם לצרכיהם ולתנאי מזג האוויר. קל יותר להקפיד על השקיה נכונה עם טפטפות המחוברות למחשב השקיה. תוכלו לקנות מערכות כאלה בכל משתלה.

הקפידו על השקיה נכונה

 

בדקו את איכות קרקע

אדמה באיכות ירודה גם יכולה להיות סיבה לכך שהצמחים מתקשים לשרוד בגינה שלך. ודא שאתה משתמש בתערובת האדמה הנכונה לסוג הצמחים שאתה מגדל. גם אם האדמה נכונה, אי אפשר לוותר על הוספת קומפוסט וחומרים אורגניים אחרים לאדמה שלך. אגב, שימוש בקומפוסט ודשן יכול גם לעזור לשפר את איכות האדמה הקיימת – כך שלא תצטרף להתחיל תהליך ארוך ויקר בגינה שלך.

בדקו את איכות קרקע

 

תדאגו למספיק אור שמש

רוב הצמחים זקוקים להרבה אור שמש כדי לצמוח. אם הצמחים שלך לא מקבלים מספיק שמש, שקול להעביר אותם למקום שמשי יותר בגינה שלך. יחד עם זאת, ישנם צמחים שסובלים מעודף אור שמש. צמחים כאלה עדיף להשאיר בצל או אפילו בתוך הבית. כדי להבין איזה צמח כדאי להציב בשמש, ואיזה צמח יהנה יותר מצל – מומלץ להתייעץ עם גנן.

תדאגו למספיק אור שמש

 

אל תפחדו מהדברה

לא כל נזק שקורה לעציצים שלך הוא באשמתך. גם מזיקים יכולים לגרום נזק לצמחים. בדוק את הצמחים שלך באופן קבוע והשתמש באמצעים מתאימים כדי להרחיק את כל המזיקים שאתה מוצא. בחומרי הדברה יש להשתמש בזהירות, משום שהם מסוכנים הן לבני אדם והן לסביבה. יחד עם זאת, אתה יכול גם להשתמש בתכשירים טבעיים להדברת מזיקים, כגון שמן נים או תרסיס שום.

אל תפחדו מהדברה

 

סיכום

לסיכום, כולם מסכימים שגינה ירוקה ומטופחת תשמח את הלב. אבל זה לא קל להחזיק גינה במצב כזה. אם אף אחת מהדרכים לשימור הצמחים בעציצים לא עובדת – זו לו בושה להשתמש בעציצים מלאכותיים. מדובר בפתרון יפה, ועמיד. שקול את האפשרויות שלך.

תוכן עניינים
לקוחות ממליצים
מאמרים נוספים
מה עושה הנדסאי אדריכלות נוף?

לאחרונה אפשר לשמוע יותר ויותר אנשים מדברים על  ״אדריכלות נוף״ ובצדק. מדובר באחד התחומים המעניינים ביותר בתחום הבנייה והתכנון העירוני. אדריכלות נוף משלבת חשיבה יצירתית, יכולת מקצועית נרחבת,

קרא עוד »

[search_professionals_city category="gardners"]