גנן מומלץ הראשון בגינון

העץ דופק לכם על החלון ומטריד את מנוחתכם? יש מה לעשות!

גרים בקומה גבוהה ונוכחות של עץ גבוה על יד החלון מטרידה אתכם? תתפלאו לשמוע שעצים גבוהים עשויים לא רק להטריד אלא גם לסכן אתכם. עצים גבוהים עשויים לגרום להסתרת אור השמש ולעיתים אף מאפשרים גישה לעכברים לכניסה לדירות בקומות הגבוהות, אולם אלו מפגעים הגורמים לחוסר נוחות בלבד. לעומת זאת, בכל מקרה של סערה עלול העץ להישבר ולהוות סכנה בטיחותית חמורה לעוברי אורח. מה אם כן הפתרון? טיפול במפגע באמצעות גיזום עצים בגובה.

 

החשיבות של גיזום עצים

ישנן מספר סיבות משמעותיות לגיזום עצים:

החשיבות של גיזום עצים

 

שיפור נראות העץ

כחלק משמירה על נוף במראה אסתטי, גיזום עצים ימנע את הנראות הפראית וייתן לעץ מראה מטופח ונעים לעין.

 

מניעת התפשטות מזיקים

במידה וחלק מענפי העץ או יעליו נגועים במזיקים כלשהם, הם עלולים להעביר את הנגע לעצים נוספים בסביבה. גיזום בגובה ימנע הדבקה וישמור על סביבת צמחייה בריאה ורעננה.

 

מכוונים את גדילת העץ

גוזמי עצים המומחים בגיזום ינתבו את כיווני צמיחת העץ בצורה מבוקרת, ללא שגדילת העץ תושפע מלחצים שונים כתוצאה מחיכוך עם המבנה או היווצרות של עומסי יתר על חלקי עץ מסוימים.

 

שמירה על בטיחות ומניעת סכנה

גיזום עצים נכון ימנע צניחת ענפים חולים או כבדים מאוד מבעוד מועד מה שישמור מפני פגיעות בגוף וברכוש. חשוב לציין כי גיזום עצים בגובה זו פעולה הנושאת חשיבות רבה אף יותר, מכיוון שהם יציבים פחות, נושאים ענפים כבדים מאוד ועלולים לגרום לצניחת ענפים מגובה מה שעשוי להביא לנזק משמעותי.

 

פרטים שחשוב לברר לפני הזמנת שירות גיזום בגובה

בכל מקרה בו פעולת הגיזום נעשית בגובה, חשוב לוודא את מקצועיות איש המקצוע במספר היבטים נוספים מלבד מיומנות גיזום, הבנה וידע רב בעולם העצים:

 

ודאו שהגוזם מחזיק באישור עבודה בגובה

חשוב לדעת כי עבודה המתבצעת למעלה מ-2 מטר מהקרקע, מחייבת מבחינה חוקית אישור עבודת גיזום עצים בגובה. ודאו שאיש המקצוע אותו אתם מעוניינים להזמין אכן מחזיק באישור כזה.

 

ודאו שאיש המקצוע מחזיק בכל הציוד הנדרש לעבודה בגובה

שימו לב שעבודה מגובה דורשת ציוד מיוחד מעבר לציוד הגיזום הרגיל. בררו עם הגוזם שהוא מצויד בכלי טיפוס וסנפלינג לעבודה מגובה.

 

ודאו שהגוזם מבוטח בביטוח עבודה בגובה

כל גוזם נדרש לרכישת ביטוח אחריות מקצועית  לו ולעובדיו וכן ביטוח צד ג' בכל מקרה של גרימת נזק גופני או נזק ברכוש לאחרים.

 

ודאו שהגוזם אחראי לפינוי פסולת גיזום בסוף העבודה

חשוב לדעת כי גיזום בגובה יוצר כמותך פסולת רבה יותר, חשוב לסכם מראש עם הגוזם כי במסגרת התשלום על עבודתו כלולה איסוף הפסולת ופינויה במשאיות.

 

גיזום בגובה – מסכמים

גיזום בגובה מהווה פעולה הכרחית בכל מקרה בו העץ מכה על החלון, מסתיר את אור השמש או יותר מכך, מסכן את העובדים תחתיו בצניחת ענפים כבדים. הקפידו על בחירת איש מקצוע מומלץ המחזיק באישור וביטוח מתאים לו ולעבדיו.

תוכן עניינים
לקוחות ממליצים
מאמרים נוספים

[search_professionals_city category="gardners"]