גנן מומלץ הראשון בגינון

המדע שמאחורי נרות דוחי יתושים: איך הם עובדים?

לאחרונה אנו מוצאים את עצמנו משתפים את הסובבים אותנו אודות הפתרון הטבעי והמושלם שמרחיק את היתושים מהבית שלנו. מדובר בעניין שגורם לאנשים רבים לתהות מה הוא הפתרון הנבחר? איך הוא עובד? והאם הוא באמת עושה את העבודה? יצאנו לבדוק את העניין באופן מעמיק וחזרנו עם כל התשובות שנוכל לתת למתעניינים בנושא.

 

נרות דוחי יתושים – בואו נכיר אותם מקרוב לרגע

אם זו הפעם הראשונה שאתם שומעים על הפתרון הגאוני (נרות דוחי יתושים), כדאי שתדעו שמדובר בנרות שנראים, על פניו, כנרות רגילים לחלוטין. ממש כמו הנרות שאנו קונים לעיתים לקישוט הבית ולהפצת ריח נעים. נרות אלו מרחיקים את היתושים ולעיתים גם מעופפים אחרים שעשויים להזיק לנו.

אנחנו גילינו את הנרות הללו כשטיילנו במזרח הרחוק. שמענו על מקומיים שמשתמשים בנרות אלו ומאפשרים לעצמם להרחיק את היתושים מבלי להשתמש בחומרים כימיים שידועים כמזיקים ליתושים, אבל לא רק. שכן, הם מזיקים גם לבני האדם.

נרות

איך הנרות עובדים?

כפי שוודאי הבנתם, הנרות המדוברים עשויים מחומרים טבעיים. אחד המרכיבים שנמצאים בתוך הנרות הללו נקרא שמן ציטרונלה. זהו שמן שידוע כמרחיק יתושים ומעופפים אחרים. הנרות הללו נקראים על שם החומר המיוחד. כך שאם אתם מתעניינים בהם, כדאי שתדעו שקוראים להם נרות ציטרונלה להרחקת יתושים.

 

איפה אפשר להשיג את הנרות הללו?

את הנרות אפשר להשיג בחנויות נרות מוכרות. אנחנו קונים את נרות הציטרונלה שלנו בחנות מקוונת שנקראת קנדל קלאב. נציין בפניכם כי ערכנו בירור מעמיק לפני שרכשנו את הנרות הללו, בגלל שרצינו להיות בטוחים כי אנו מבצעים רכישה מחנות מוכרת ומומלצת שמציעה נרות איכותיים.

נרות

החשיבות ברכישת נרות דוחי יתושים איכותיים

חשוב מאוד לבצע רכישה נכונה ואיכותית של נרות דוחי יתושים מכמה סיבות:

  1. אתם רוצים להיות בטוחים שהחומרים שנמצאים בנרות אינכם רעילים לכם
  2. אתם רוצים לדעת ב – 100% כי הנרות אכן ירחיקו את היתושים מהמקום

 

שמענו לא פעם על מי שרכשו נרות כאלו וגילו בסופו של דבר כי הם לא מרחיקים את היתושים. לכן, אנו ממליצים לכם לערוך בירור טרם הרכישה, כדי שתוכלו לוודא כי אכן מדובר ברכישה נכונה.

 

צאו לבדוק את הנושא

הצגנו בפניכם את החנות המועדפת עלינו לרכישת נרות ציטרונלה, אך אתם יכולים כמובן לבחור בכל חנות אחרת. אם אתם רוצים לבדוק אותנו, אתם יכולים לערוך חיפוש בגוגל אודות החנות המדוברת ולקרוא את חוות הדעת שנכתבו עליה (או על חנויות אחרות שמציעות את הנרות הללו). כך תוכלו לוודא כי אתם מבצעים רכישה נכונה ואיכותית שתאפשר לכם לקום בבוקר ללא עקיצות מציקות.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מה הוא המדע שעומד מאחורי נרות דוחי יתושים. בשלב זה נותר לכם רק לצאת ולרכוש את הנרות האיכותיים ביותר שירחיקו מכם את המעופפים.

נרות

תוכן עניינים
לקוחות ממליצים
מאמרים נוספים
מה עושה הנדסאי אדריכלות נוף?

לאחרונה אפשר לשמוע יותר ויותר אנשים מדברים על  ״אדריכלות נוף״ ובצדק. מדובר באחד התחומים המעניינים ביותר בתחום הבנייה והתכנון העירוני. אדריכלות נוף משלבת חשיבה יצירתית, יכולת מקצועית נרחבת,

קרא עוד »

[search_professionals_city category="gardners"]