גנן מומלץ הראשון בגינון

היתרונות של ניהול אישי של קופת גמל וקרן השתלמות

קופת גמל וקרן השתלמות הן כלים פיננסיים חשובים ויעילים שחשוב שכל אזרח ידע לנהל על הצד הטוב ביותר. הן אלה שיכולות לספק רשת ביטחון עבור אנשים, לטווח הארוך ולטווח הקצר. בעוד שיש אנשים שבוחרים להפקיד את הניהול של הקופה והקרן אצל חברות חיצוניות, אנחנו פה בשביל לספר לכם שיש דווקא יתרונות רבים לניהול אישי. אם אתם רוצים לשמוע עוד קראו את המאמר שלפניכם.

 

עצמאות

כשאתם מחליטים לנהל באופן אישי את קופת הגמל וקרן ההשתלמות שלכם, אתם בעצם זוכים לאוטונומיה ועצמאות גדולה יותר. כך יש לכם שליטה על האופן שבו הכספים שלכם מושקעים, ואתם יכולים להצליח לקבל החלטות מושכלות על סמך נתונים ויעדים שאתם שמים לעצמכם. העצמאות הזו יכולה לאפשר לכם להתאים את ההשקעות לצרכים הספציפיים שלכם. יש כל מיני דרכים לנהל באופן עצמאי את החסכונות שלכם, ביניהן IRA, וכדאי לכם לשקול זאת.

ניהול אישי

החלטות מושכלות

ניהול קופות וקרנות באופן אישי אומר שאתם יכולים לקבל החלטות השקעה מושכלות ככל הניתן. יש לכם את החופש לבחור את כלי ההשקעה הנכון, המסלול, חלוקת המניות ועוד. אתם יכולים לבחור לגוון את תיק ההשקעות כדי למקסם את התשואות ולהפחית את הסיכון, על כל סמך הידע והתחושות שלכם. כשאתם מסתמכים על מנהלי קרנות הם לא תמיד עושים את מה שנכון לאינטרס שלכם אלא על מה שנכון באופן כללי- ואתם יכולים להיות הרבה יותר ספציפיים.

 

גמישות וגישה נוחה

ניהול אישי יכול להציע לכם גמישות בגישה לכספים שלכם בעת צורך. קופות גמל הן סגורות לטווח הארוך אבל קרן השתלמות אפשר לפתוח אחת לתקופה, ואם אתם נתקלים במצבים בהם אתם צריכים למשוך כסף מהחסכונות יהיה לכם פשוט יותר לעשות את זה כי אין לכם מגבלות ניהוליות.

ניהול אישי

אפשרויות השקעה מותאמות

ניהול אישי יכול לאפשר לכם להתאים אישית את אפשרויות ההשקעה שלכם לפי זמן, יעדים, תשואות ועוד. אפשרויות ההתאמה האישית האלה יכולות לעזור לכם להרוויח יותר ולהבטיח שהכספים שלך מושקעים במקומות הנכונים.

 

עלויות מופחתות

כל אחד משלם דמי ניהול על קרן השתלמות וקופת גמל, ואם אתם בוחרים לנהל את החסכונות בעצמכם זה יכול להוביל לחסכון בעלויות. אתם יכולים להפחית או לבטל את העמלה שמשלמים בדרך כלל, גם על ניהול וגם על פעולות שונות בחשבון, וכך לאפשר לחסכונות שלכם לצמוח בצורה יעילה יותר.

 

לסיכום

לסיכום, בחירה לנהל את קופת הגמל וקרן ההשתלמות ושאר אפיקי השקעה אחרים באופן עצמאי יכולה להיות בחירה עם יתרונות רבים. זה מאפשר לכם שליטה רבה יותר, תחושת עצמאות, אפשרות התאמה אישית ואף חיסכון בעלויות. אז אם מעניין אתכם להיכנס יותר אל העולם הזה, אתם יכולים להתחיל בזה- וכך להתחיל בדרככם לעצמאות פיננסית.

ניהול אישי

תוכן עניינים
לקוחות ממליצים
מאמרים נוספים
מה עושה הנדסאי אדריכלות נוף?

לאחרונה אפשר לשמוע יותר ויותר אנשים מדברים על  ״אדריכלות נוף״ ובצדק. מדובר באחד התחומים המעניינים ביותר בתחום הבנייה והתכנון העירוני. אדריכלות נוף משלבת חשיבה יצירתית, יכולת מקצועית נרחבת,

קרא עוד »

[search_professionals_city category="gardners"]