גנן מומלץ הראשון בגינון

החיים זה כאן – הכל על קידום ברשתות החברתיות

עולם השיווק מתחיל ונגמר היום בקידום ברשתות החברתיות. סושיאל מדיה, עם השנים, נהיה תחום נרחב ודינאמי, שנותן קול גלובלי לאנשים מכל מקום, גיל, מוצא ומין. במאמר זה ניגע ברשתות החברתיות השונות, במשיכה שלהן, ביתרונותן ובחסרונותן, בצורת הפעילות שלהן ועוד.

 

מה היא רשת חברתית

רשת חברתית היא פלטפורמה דיגיטלית שמאפשרת ביטוי אינדיבידואלי, בעזרת דרכי שיתוף שונות, לכל שירצו לבטא את שעל ליבם. מגוון הרשתות החברתיות היום נרחב מאוד – קיימות רשתות פעילות שמתבססות על סרטונים, על תמונות, על טקסט ועל שילוב של שלושת דרכי ההתבטאות הללו. שימוש ברשתות החברתיות דינאמי, והמשתמשים בהן מונים אנשים פרטיים, יוצרים, עסקים, תאגידים ועוד.

רשת חברתית

מבוא לקידום ברשתות החברתיות

מפאת הפעילות הנרחבת ופוטנציאל ההשפעה\קידום העצום של הרשתות החברתיות הפופולריות היום, יבחרו רבים להשתמש בהן ככלי לקידום אישי ועסקי. אנשים שהגיעו לסטטוס "אינפלואנסר", מצב בו התוכן אותו משתפים מהווה סושיאל בוסט איכותי ומבוקש, יבנו קריירה שלמה מסביב להצלחתם בקרב הרשתות החברתיות. עסקים שרוצים לקדם את הפעילות שלהם, יבחרו גם הם ללכת על אסטרטגיה שיווקית שמתבססת על פרסום בסושיאל מדיה.

 

רשתות חברתיות פופלריות כיום

נכון להיום, ישנם מספר בלתי נתפס של רשתות חברתיות פעילות בארץ ובעולם. הרשתות החברתיות הפופולריות בישראל כיום הינם פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, יוטיוב וטוויטר. לכל רשת חברתית יש את הנישה שלה – יוטיוב, לצורך הדוגמה, מתבססת על שיתוף סרטונים ארוכים (ולאחרונה גם קצרים). בנוסף קיימות גם הרשתות ווצאפ וטלגרם, שמהוות דרך התכתבות ומחליפות היום בצורה כמעט גורפת את פלטפורמט ה"SMS".

 

שיטות קידום ברשתות החברתיות

עולם הקידום ברשתות החברתיות נרחב ודינאמי. לאורך השנים, נחשפו אסטרטגיות שונות, המתאימות לכל אחת מהרשתות הנפוצות בשוק. יש שיבחרו בתוכניות קידום "רכות", בהן ינסו לשווק מותג עם נגיעה עדינה במוצרים. יש שילכו על תוכניות קידום "גסות", בהן יתמקדו יותר בפרסום מוצרים ספציפיים במטרת העלת מכירות, תוך נגיעה יותר רכה במותג הכללי.

קידום

קידום אורגני

קידום אורגני הוא דרך שיווק שכוללת פרסום קבוע, לרוב לפי לו"ז מתוכנן, ללא השקעת כסף למטרת הגדלת חשיפה. הרחבת קהילת העוקבים מגיעה מאיכות התוכן ומשיתופו על ידי הקהילה הקיימת.

 

קידום ממומן

קידום ממומן הוא דרך שיווק שכוללת פרסומים ממומנים בכסף למטרת הגדלת קהילת העוקבים בסושיאל מדיה. היא אינה סוטרת את הקידום האורגני, ולעיתים תגיע במקביל אליה.

 

לסיכום

קידום ברשתות החברתיות כיום הינו קונספט מבוסס וקבוע בעולם השיווק ובחיינו היום יומיים. זהו כלי חזק לכל שירצו להגדיל את פעילות העסק או את חשיפתם האישית והמקצועית. עקב גודל האופרציה, ישנן מספר בלתי מוגבל של גישות ואופציות שונות לדרכי שיווק וקידום ברשתות החברתיות. זהו העולם שלנו היום, בגדול. חשוב להכיר אותו, ועוד יותר מומלץ להשתמש בו למטרותינו.

מדיה חברתית

תוכן עניינים
לקוחות ממליצים
מאמרים נוספים
מה עושה הנדסאי אדריכלות נוף?

לאחרונה אפשר לשמוע יותר ויותר אנשים מדברים על  ״אדריכלות נוף״ ובצדק. מדובר באחד התחומים המעניינים ביותר בתחום הבנייה והתכנון העירוני. אדריכלות נוף משלבת חשיבה יצירתית, יכולת מקצועית נרחבת,

קרא עוד »

[search_professionals_city category="gardners"]