גנן מומלץ הראשון בגינון

הבייבי שלך לא ישן טוב? כך תעזרי לו 

אימהות רבות מגלות ביום בהיר אחד שהביטוי "ישן כמו תינוק" אינו נוגע לכלל התינוקות בעולם. שכן, הבייבי שלהן מסרב לישון על הגב או רוצה רק על הידיים. אם אתן מזדהות עם המילים שנאמרו כאן, כדאי שתדעו שהגעתן אל המקום הנכון. במדריך הנוכחי נציג בפניכן את כל הטיפים שיאפשרו לבייבי שלכן לישון טוב. הישארו פה ותוכלו להחזיר לעצמכן את שעות השינה שחסרות לכן.

 

הדרך ה – 1 שתאפשר לבייבי שלך לישון טוב יותר: הסתייעות באשת מקצוע

בחרנו להציג תחילה את הדרך שסייעה לנו בעבר עם הבייבי שלנו. מדובר בהסתייעות עם אשת מקצוע שיודעת דבר או שניים על שינת ילדים. אנו ממליצים לפנות אל מי שנחשבת למומלצת בתחום ולהסביר לה באופן מעמיק את הקושי שאתן חוות. תשתדלו להגיע אל אשת מקצוע לאחר שתבררו עליה פרטים מעמיקים ברשת. אנו מציעים לקרוא חוות דעת אודותיה באחת או יותר מהפלטפורמות האלה:

  • קבוצות פייסבוק של אימהות
  • קבוצות וואצאפ של יולדות טריות
  • לשונית הביקורות של גוגל

שכן, מדובר במי שתיכנס אל החיים שלכן ותיתן לכן עצות שצריכות להיות לא פחות ממקצועיות.

תינוק לא ישן טוב

הדרך ה – 2 שתאפשר לבייבי שלך לישון טוב יותר: קריאת מאמרים על שינת תינוקות

הדרך שצוינה בפניכם לעיל הראתה תוצאות בבתי אב רבים, אך היא אינה מספיקה. שכן, בהמשך אתן צפויות להיתקל בקשיים אחרים שלא תמיד מצריכים ליווי חיצוני. לכן, ההמלצה היא לקרוא מאמרים באופן עצמאי ברחבי הרשת. נציין כי יש לנו המלצה לאתר שיש בו תוכן מקצועי ומעמיק, זו כתובתו: https://nashimkorot.org.il.

 

הדרך ה – 3 שתאפשר לבייבי שלך לישון טוב יותר: השכבה על מנשא

יכול להיות שתשמעו קולות רקע שיאמרו לכם שהשכבת התינוק על גבי מנשא תוביל לתלות. אנחנו כאן כדי לומר לכן את האמת – הבייבי שלכן זקוק למגע. הוא מרגיש עדיין חלק בלתי נפרד מהגוף שלכן. לכן, ההמלצה היא להקל עליו ולאפשר לו לישון כמה שיותר קרוב אליכן. השכבה על מנשא תאפשר את זה, כל עוד מדובר בניו בורן במשקל שלא קורע לכן את הגב.

תינוק לא ישן טוב

הדרך ה – 4 שתאפשר לבייבי שלך לישון טוב יותר: צאו לטיול באוויר הפתוח

סביר להניח ששמעתן לא פעם על הדרך הזו. אין מדובר בקלישאה – האוויר הפתוח יאפשר לכן לנשום ולהרגיש הרבה יותר טוב. הרוגע שאתן צפויות לחוות ישפיע על התינוק וזה עשוי להירדם בקלות יותר מאשר בבית.

 

לסיום

מדריך זה הציג בפניכן את הדרכים הטובות ביותר שיאפשרו להרדים את הבייבי גם במצבים קשים. עכשיו, יש בידיכן את האפשרויות הנפוצות, כך שנותר לכן רק ליישם את אלו שמתאימות לכן ולגלות עולם חדש. נאחל לכן בהזדמנות זו שתיהנו ממש בקרוב משעות השינה שכל כך חיכיתן להן.

תינוק לא ישן טוב

תוכן עניינים
לקוחות ממליצים
מאמרים נוספים
מה עושה הנדסאי אדריכלות נוף?

לאחרונה אפשר לשמוע יותר ויותר אנשים מדברים על  ״אדריכלות נוף״ ובצדק. מדובר באחד התחומים המעניינים ביותר בתחום הבנייה והתכנון העירוני. אדריכלות נוף משלבת חשיבה יצירתית, יכולת מקצועית נרחבת,

קרא עוד »

[search_professionals_city category="gardners"]