גנן מומלץ הראשון בגינון

האם תאורה סולארית בגינה חוסכת כסף בחשבון החשמל?

בשנים האחרונות, בעקבות מצב האקלים העולמי, יש התמקדות גוברת באורח חיים בר קיימא ובהפחתת צריכת האנרגיה. בעלי בתים פרטיים ובתי עסק בוחרים להתקין תאורה סולארית בגינה שלהם, מאחר וזוהי דרך ידידותית לסביבה וחסכונית להאיר את האיזור. עם זאת, יש אנשים שעדיין ספקנים בנוגע ליכולת של תאורה סולארית בגינה לחסוך להם כסף.

על כן, במאמר זה נבדוק את התשובה לשאלה זו ונסביר לכם מה שחשוב לדעת על תאורה סולארית.

 

מהי תאורה סולארית?

קודם כל, בואו נסביר מהי תאורה סולארית. תאורה סולארית לגינה היא מערכת תאורה חיצונית שמשתמשת בפאנלים סולאריים לצורך הפקת חשמל באמצעות אנרגיית השמש. האנרגיה שמגיעה מהשמש נאגרת בסוללות המחוברות לתאורה ומאפשרות להאיר גם בערב, כשהשמש כבר שקעה.

תאורה סולארית מסוג זה יכולה לספק תאורה עבור גינות פרטיות, פארקים, שבילי אופניים ושלל איזורים חיצוניים אחרים. חלק מהאורות הסולאריים מגיעים גם עם חיישן תנועה, שמאפשר הפעלה של האור רק כאשר הוא מזהה תנועה- דבר שעוזר  לחסוך עוד יותר בחשמל ואנרגיה.

מהי תאורה סולארית

 

מהם היתרונות של תאורה סולארית לגינה שלכם?

תאורה סולארית לגינה היא בחירה פופולרית מאחר שהיא ידידותית לסביבה, חסכונית בכסף וקלה להתקנה. גם עוצמת האור שהיא מפיקה היא מספקת ומאפשרת הארה מיטבית של הגינה שלכם. תאורה סולארית גם אינה מצריכה תחזוקה רבה מדי, וההתקנה שלה מתבצעת בקלות.

מדובר גם בתאורה בטיחותית ביותר, גם אם יש לכם כלבים וחתולים שנוטים להסתובב בגינה ולהסתקרן מעצמים זרים. יתרון נוסף הוא שנורות אלה אינן מושפעות מהפסקות חשמל, ועל כן הן יכולות להוות מקור אנרגיה אלטרנטיבי מוצלח.

מהם היתרונות של תאורה סולארית לגינה שלכם

 

האם תאורה סולארית אכן חוסכת כסף בחשבון החשמל שלכם?

התשובה בקצרה היא כן. תאורה סולארית לגינה יכולה לחסוך כסף בטווח הארוך. בעוד שהעלות הראשונית של רכישה והתקנה של תאורה סולארית עשויה להיות גבוהה יותר מנורות רגילות, העלות השוטפת של שימוש בנורות סולאריות נמוכה באופן משמעותי. הסיבה לכך היא שתאורה סולארית אינה מסתמכת על קווי החשמל שבבית ובמקום זה משתמשת באנרגיה סולארית מתחדשת.

השמש היא מקור אנרגיה חינמי לחלוטין! על כן לאחר כיסוי העלויות ההתחלתיות, אין עלויות חשמל שוטפות הקשורות בשימוש בתאורה סולארית. בנוסף, לתאורה סולארית שפועלת על אנרגיית השמש יש תוחלת חיים ארוכה יותר בהשוואה לנורות הפשוטות שיש לנו בבית. על כן יש חיסכון כספי גם בעלויות התחזוקה ואין צורך להחליף אותן לעיתים קרובות.

האם תאורה סולארית אכן חוסכת כסף בחשבון החשמל שלכם

 

לסיכום

תאורה סולארית היא פתרון מצוין לגינה שלכם מאחר והיא ידידותית לסביבה, יעילה ופשוטה לתפעול. יתרון משמעותי נוסף הוא שבטווח הארוך תאורה סולארית בגינה חוסכת לכם כסף בחשבון החשמל, וזאת בגלל שהיא אינה מתחברת אל מערכת החשמל הביתית. על כן מומלץ לשקול תאורה סולארית לגינה שלכם, וזאת בשביל לחסוך כסף, לעזור לסביבה ולהאיר את הגינה שלכם כראוי.

תוכן עניינים
לקוחות ממליצים
מאמרים נוספים
מה עושה הנדסאי אדריכלות נוף?

לאחרונה אפשר לשמוע יותר ויותר אנשים מדברים על  ״אדריכלות נוף״ ובצדק. מדובר באחד התחומים המעניינים ביותר בתחום הבנייה והתכנון העירוני. אדריכלות נוף משלבת חשיבה יצירתית, יכולת מקצועית נרחבת,

קרא עוד »

[search_professionals_city category="gardners"]