גנן מומלץ הראשון בגינון

האם ניתן לאתר נזילות בעזרת מצלמה טרמית בגינה?

נזילות בצנרת הן אחת המחלות הגדולות של ענף הבנייה. מדובר על בעיה שחוזרת על עצמה באין ספור מבנים, וללא טיפול יסודי קשה מאוד לפתור אותה. הבעיה היא שלרוב טיפול כזה דורש חישוף של קטעים נרחבים בצנרת, מה שאומר הרס ונזק רציני, וכמובן גם תיקון אחרי הטיפול בצנרת. בדיוק בשביל זה כדאי מאוד שתכירו את הדרך החדשה והמתקדמת לזיהוי ואיתור של נזילות ללא צורך בהרס של חלקים גדולים.

 

איך נזהה נזילה?

כדי להבין שיש לנו בעיה אנחנו קודם כל צריכים לזהות אותה, רק אחרי שאנו בטוחים שיש נזילה אפשר להתחיל לחפש אינסטלטורים. ישנם כמה מאפיינים לנזילות שחשוב לשים לב אליהם. המאפיין הראשון והברור ביותר הוא כתמי רטיבות ומים. אם בגינה שלכם יש פתאום שלוליות קטנות או אזורים רטובים בלי סיבה נראית לעין, הגיוני שהצנרת נוזלת.

מאפיין נוסף הוא חשבון מים נפוח. אם הסכום של חשבון המים נראה לכם חשוד, כדאי לבדוק האם יש נזילה. כדי לבדוק את זה סגרו את כל הברזים בבית ובדקו אם מונה המים ממשיך לרוץ, אם כן, כנראה שיש לכם נזילה. מאפיין נוסף לנזילה הוא לחץ מים נמוך בברזים.

איך נזהה נזילה

למה חשוב לטפל בנזילה כמה שיותר מהר?

כמו שהסבירו לנו המקצוענים מחברת תרמו פרו, חשוב מאוד לטפל בנזילות כמה שיותר מהר ולא לדחות את הטיפול לזמן נוח יותר. מים יכולים לגרום לנזקים רבים למבנים ולגינות, וככל שהטיפול יהיה מהיר יותר הוא גם יהיה פשוט יותר לביצוע. בנוסף, הנזילה עצמה גם עולה לכם כסף מכיוון שחשבון המים שלכם מתנפח, וגם פוגעת באיכות החיים כי לחץ המים בברז שלכם יורד

למה חשוב לטפל בנזילה כמה שיותר מהר

איתור נזילות בעזרת מצלמה טרמית

עד לפני זמן לא רב, איתור של נזילה היה סיפור מורכב מאוד שדרש מומחיות רבה. איתור נזילות עם מצלמה טרמית הוא פיתוח חדש יחסית עם יתרונות עצומים שפשוט שינה את התמונה לחלוטין. מה שעושים בפועל הוא סריקה של הצנרת עם מצלמה טרמית, את הצילומים מקבל איש מקצוע שיודע לפענח אותם ולקבוע מה מקור הנזילה ברמת דיוק גבוהה מאוד.

#מה שמסייע לו בפענוח הוא הבדלי הטמפרטורות שבקיר שאותם המצלמה קולטת, כאשר האזור הקר והלח יותר הוא כנראה אזור הנזילה. אחד היתרונות הכי גדולים הוא בדיקה מהירה של מקור הנזילה בלי צורך לחשוף קטעים ארוכים מהצנרת.

היתרון הנוסף הוא גם האפשרות להוציא דו"ח איתור נזילות שיכול לסייע לכם להוכיח שהנזילה לא אירעה באשמתכם. היתרון הכי משמעותי הוא כנראה היכולת להגיע ישירות אל מקור התקלה ולתקן אותה בלי צורך בהרס וחשיפה של קטע גדול מהצינור.

איתור נזילות בעזרת מצלמה טרמית

 

סיכום

אם יש לכם נזילה בגינה חשוב לטפל בה כמה שיותר מהר. שימוש במצלמה טרמית הופך את הזיהוי למהיר מאוד ואת הטיפול למדויק הרבה יותר.

תוכן עניינים
לקוחות ממליצים
מאמרים נוספים

[search_professionals_city category="gardners"]