גנן מומלץ הראשון בגינון

האם ישנם מתווכים המתמחים בדירות עם גינה?

עד עשרים שנה פחות או יותר – כל אדם היה יכול להיות מתווך. כיום יש צורך ברישוי רשמי של מדינת ישראל על מנת לעסוק במקצוע. השינוי הזה נועד להרחיק מהתחום כל מיני רמאים. הרמאי היה יכול לדרוש מקדמה ולהיעלם עם הכסף.

אז הבנו למה חשוב לבחור אדם שהמקצוע שלו באופן רשמי ומדופלם הוא תיווך נדל"ן, אבל האם יש מתווכים המתמחים בדירות גן? התשובות בטקסט שלפניכם.

 

האם ישנם מתווכים המתמחים בדירות עם גינה?

למען האמת – כן. יש דבר כזה מתווכים המתמחים בדירות עם גינה, ותוכלו למצוא אותם באתר המקצוענים בנדל"ן. כאמור, תחום התיווך בישראל עבר שינויים משמעותיים בשנים האחרונות. אם בעבר הערים היו קטנות ומלאי הדירות היה מצומצם, הרי שכיום בכל שכונה ניתן למצוא מספר רב של סוגי דירות. לכן מתווכי הדירות עברו להתמחות בסוגי דירות ספציפיים, או אזורים מסוימים בעיר.

האם ישנם מתווכים המתמחים בדירות עם גינה

 

איך לבחור מתווך דירות

כשאתם באים לבחור מתווך דירות כדי לקנות דירה עם גינה, או כל דירה אחרת למען האמת, חשוב שתשימו לב לאלמנטים הבאים. קודם כל, בידקו את ההמלצות של המתווך. כיום ניתן לרכוש תגובות חיוביות בגוגל או בפייסבוק בכמויות גדולות. אלפאבית ו-מטא (חברות האם של גוגל ופייסבוק) נלחמות בתופעה, אך עד שימצא לה פתרון – אתם חייבים לבדוק את ההמלצות של המתווך שמולכם.

בנוסף, מומלץ לבחור במתווך בעל גישה חיובית ונעימה. גישה שכזו תעזור למתווך שלכם למכור את הדירה מהר יותר (אם אתם בצד המוכר) או לעבור את תהליך החיפוש בצורה נעימה (אם אתם בצד הקונה). כדאי גם לבחור במתווך שבקיא בשכונה או בסוג הנכס שאתם מחפשים. מתווכי דירות אכן נוטים לשתף ביניהם מידע לגבי נכסים, אבל שירות ממתווך שבקיא בתחום לא דומה לשום דבר אחר.

איך לבחור מתווך דירות

 

למה חשוב לשים לב כשקונים דירה עם גינה

כשקונים דירה עם גינה, כדאי קודם כל לוודא שהגינה אכן רשומה בטאבו לדירה. לא מעט אנשים נוטים להשתלט על שטחיים ציבוריים עם גדרות ודשא סינטטי – ולמכור את הדירה שלהם ברווח. העירייה, כמובן, יכולה לגרש אתכם מהשטח ששילמתם עליו מיד – משום שהוא למעשה מעולם לא היה שלכם.

כשקונים דירה עם גינה, כדאי גם לבחון את מצבה. גינה שלא טופחה במשך שנים תדרוש שיפוץ וניקוי בשווי אלפי – ואפילו עשרות אלפי – שקלים. מדובר בהוצאה קטנה לעומת מחיר הדירה, ובכל זאת העובדה הזו מאפשרת לכם להגיע למשא ומתן בעמדת עליונות מסוימת.

למה חשוב לשים לב כשקונים דירה עם גינה

 

סיכום

לסיכום, ישנם מתווכים ומתווכות המתמחים בעסקאות הנוגעות לדירות עם גינה. כשאתם בוחרים מתווך, חשוב שתבחרו אך ורק במתווך מורשה, בעל המלצות אמיתיות וניסיון בשטח ובסוג הדירה שאתם מחפשים. כשאתם קונים דירה עם גינה, כדאי לבדוק שהגינה אכן רשומה לדירה המדוברת בטאבו. בנוסף, כדאי לבחון מראש את עלויות השיקום והטיפול שלה.

תוכן עניינים
לקוחות ממליצים
מאמרים נוספים
מה עושה הנדסאי אדריכלות נוף?

לאחרונה אפשר לשמוע יותר ויותר אנשים מדברים על  ״אדריכלות נוף״ ובצדק. מדובר באחד התחומים המעניינים ביותר בתחום הבנייה והתכנון העירוני. אדריכלות נוף משלבת חשיבה יצירתית, יכולת מקצועית נרחבת,

קרא עוד »

[search_professionals_city category="gardners"]