גנן מומלץ הראשון בגינון

האם ייעוץ עסקי יכול לתרום לגנן?

בימים האחרונים אנו מקבלים פניות רבות מצד בעלי מקצוע שונים שמבקשים לדעת האם יועץ עסקי יכול לתרום להם. מדובר בבעלי מקצוע שעוסקים בתחומים שונים לגמרי. אחת הפניות שהגיעה אלינו דרך המייל כללה את השאלה שהוצגה בכותרת המדריך. שאלה זו ריתקה אותנו. שכן, לא ידענו את התשובה אליה. לכן, בחרנו להתמקד בה ולבחון האם ייעוץ עסקי אכן יכול לתרום למי שעוסק בתחום הגינון. הישארו אתנו ותגלו את כל התשובות בנושא.

 

הקדמה – תכירו מקרוב את הייעוץ העסקי

לא פעם אנו כותבים מדריכים בנושאים שנראים לנו כברורים ומוכרים לכולם. לאחר פרסום המדריכים, אנו מקבלים פניות מצד גולשים שמבקשים לדעת את ההגדרה של המושג הבסיסי שבו המדריך עסק. כך שהבנו כי עלינו תמיד לפתוח בהקדמה קצרה שתציג את המושג שלעיתים נראה לנו כמובן מאליו.

הפעם, נציג בפניכם בקצרה את הייעוץ העסקי. אם שמעתם עליו אבל טרם הכרתם אותו מקרוב, אתם צריכים לדעת כי מדובר בהליך מקצועי שכולל פגישות עם מאמן שמכיר את התחום באופן מעמיק. במהלך הפגישות דנים בכל מיני תחומים שנוגעים לעסק ומביאים לשינוי בחשיבה ובתפעול בעת הצורך.

הקדמה - תכירו מקרוב את הייעוץ העסקי

 

האם ייעוץ עסק יכול לתרום לגנן?

בירור קצר שערכנו בנושא העלה תשובה חיובית לשאלה זו. אם אתם עוסקים בתחום הגינון, עליכם לדעת כי ייעוץ עסקי יכול לכוון אתכם ולהביא לשינוי מהותי בעסק. יצרנו קשר עם כמה גננים לאחר שפרסמנו פוסט בנושא בפייסבוק.

ציינו בפניהם כי אנו כותבים מדריך בנושא וביקשנו לדעת אם הם לקחו חלק בעבר או לוקחים חלק כיום בהליך של ייעוץ עסקי. גילינו כי 8 מתוך 10 גננים שפנו אלינו קיבלו ומקבלים עדיין ייעוץ מסוג זה. אפילו קיבלנו המלצה על יועץ עסקי מוסמך שמכיר את התחום באופן מעמיק. לא הצלחנו להשיג את מספר הטלפון שלו, אבל יש לנו את הכתובת לאתר שלו למקרה שתרצו: roeyamos.co.il .

האם ייעוץ עסק יכול לתרום לגנן

 

חשיבות הבחירה ביועץ עסקי מוסמך שמכיר את תחום הגינון

יש המון יועצים עסקיים שיציעו לכם את השירותים שלהם, אבל לא כולם בקיאים בתחום הגינון. עליכם להיות בטוחים כי אתם פונים אל מי שיש לו ניסיון מעמיק בתחום. שכן, כך, תוכלו לדעת כי הוא יוכל לתת לכם את ההכוונה הראויה בתחום זה.

חשיבות הבחירה ביועץ עסקי מוסמך שמכיר את תחום הגינון

 

טיפ לבחירה נכונה של יועץ עסקי בתחום זה

אם אתם רוצים להיות בטוחים ב – 100% שאתם בוחרים ביועץ עסקי שיש לו ניסיון בתחום הגינון, אתם יכולים לפנות אל מכרים שעוסקים בתחום. תשאלו אותם מי הוא היועץ העסקי שליווה אותם ותשאלו האם הוא מקצועי ומומלץ. אם תקבלו עליו המלצות – תוכלו פשוט לפנות אליו. אם תקבלו ביקורת שלילית, תצטרכו להמשיך בחיפוש.

טיפ לבחירה נכונה של יועץ עסקי בתחום זה

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת כי ייעוץ עסקי יכול לתרום לגנן. כעת, יש לכם את המידע, כך שעליכם רק לפנות אל יועץ שמכיר את התחום.

תוכן עניינים
לקוחות ממליצים
מאמרים נוספים

[search_professionals_city category="gardners"]