גנן מומלץ הראשון בגינון

האם אפשר לגדל אוגרים בחצר?

אף אחד לא טורח ללמד אותנו ואת ילדינו בגן, בבית הספר או בתיכון את כל הפרטים החשובים בנוגע לגידול של בעלי חיים מסוגים שונים. מדובר בעניין שאנו צריכים ללמוד במהלך החיים, תוך שיח עם מי שמכירים בנושא או באמצעות קריאת מדריכים מקיפים, בדיוק כמו זה. חוסר המודעות בנושא גרם לנו להבין כי עלינו להוציא סדרת מדריכים שתעסוק בכל פעם בשאלה הנוגעת לגידול של חיה אחרת. הפעם יצאנו לבדוק אם זה אפשרי לגדל אוגרים בחצר. אנו מזמינים אתכם להישאר ולגלות את התשובה.

 

גידול של אוגרים בחצר –זה אפשרי אבל לא מומלץ

אפשר לגדל אוגרים בחצר. במידה ואתם מחליטים לעשות זאת, עליכם לדעת כי מדובר בעניין שאינו מומלץ. שכן, עשויות להגיע כל מיני חיות אל החצר שלכן ולהיכנס אל הכלוב של האוגרים מבלי שתדעו על כך בכלל. ראוי לציין כי חיות אלו עשויות להגיע גם במצבים שבהם מדובר בחצר סגורה ותחומה באמצעות גדר אבן. מדובר בין היתר בבעלי החיים הבאים:

  • נחשים
  • תולעים
  • חתולים
  • ציפורים ועוד

בעלי חיים אלו עשויים להזיק לאוגרים שלכם, כך שעדיף להימנע ממצב שכזה. אם תחליטו בכל זאת לגדל את האוגרים שלכם בחצר, כדאי שתכירו בדרכים שיאפשרו לכם לשמור עליהם.

גידול של אוגרים בחצר –זה אפשרי אבל לא מומלץ

 

הדבר ה – 1 שכדאי שתעשו אם תגדלו את האוגרים בחצר: תקראו מאמרים שיכירו לכם את הצרכים של האוגרים

בתור התחלה אתם צריכים לקרוא כל מיני מאמרים ומדריכים שונים שיכירו לכם את הצרכים של האוגרים שלכם באופן מעמיק. מדובר בעצם בתכנים שיאפשרו לכם לדעת מה היא הסביבה המתאימה לאוגרים, באיזה גובה כדאי להניח את הכלוב ועוד. כדי להקל עליכם, צירפנו קישור לאתר שמכיל מידע עדכני ומקצועי בנושא: http://hamster-time.co.il.

הדבר ה – 1 שכדאי שתעשו אם תגדלו את האוגרים בחצר_ תקראו מאמרים שיכירו לכם את הצרכים של האוגרים

 

הדבר ה – 2 שכדאי שתעשו אם תגדלו את האוגרים בחצר: תסגרו את האזור שבו האוגרים נמצאים

הדבר השני נוגע לסגירה של האזור. אתם כנראה לא תצליחו למנוע מזחלים וחיות קטנות להגיע אל האזור, אבל אתם כן יכולים למנוע כניסה של חיות גדולות יחסית, כמו חתול, כלב או כל חיה גדולה אחרת שעשויה להזיק לאוגר. רק שימו לב שהסגירה אינה הרמטית ומאפשרת לאוגרים לקבל אוויר ואור.

הדבר ה – 2 שכדאי שתעשו אם תגדלו את האוגרים בחצר_ תסגרו את האזור שבו האוגרים נמצאים

 

הדבר ה – 3 שכדאי שתעשו אם תגדלו את האוגרים בחצר: תעשו זאת רק לזמן מועט

אם בחרתם לגדל את האוגרים בחצר, כדאי שתדעו שהדבר צריך להתקיים אך ורק במידה והחלטתם לעשות זאת לזמן מועט. שכן, האוגרים עשויים להיות רגישים לשינויי מזג האוויר והם צריכים מקום עם טמפרטורה קבועה. לכן, הימנעו מלהניח אותם בחצר לזמן רב.

הדבר ה – 3 שכדאי שתעשו אם תגדלו את האוגרים בחצר_ תעשו זאת רק לזמן מועט

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת כי ניתן לגדל אוגרים בחצר, אך העניין אינו מומלץ. תוכלו לעשות זאת לזמן קצר בלבד, תוך בירור חוזר ונשנה שיבחן כי האוגרים אינם סובלים או מאוימים על ידי חיות אחרות.

תוכן עניינים
לקוחות ממליצים
מאמרים נוספים
מה עושה הנדסאי אדריכלות נוף?

לאחרונה אפשר לשמוע יותר ויותר אנשים מדברים על  ״אדריכלות נוף״ ובצדק. מדובר באחד התחומים המעניינים ביותר בתחום הבנייה והתכנון העירוני. אדריכלות נוף משלבת חשיבה יצירתית, יכולת מקצועית נרחבת,

קרא עוד »

[search_professionals_city category="gardners"]