גנן מומלץ הראשון בגינון

דווקא בטורקיה – למה טיפולי השיער בטורקיה הפכו להיות כל כך פופולריים?

טורקיה תמיד הייתה יעד מועדף על תיירים מישראל. מדובר במדינה שכנה מלאה בתרבות ובנופים מרתקים. בשנים האחרונות מתקיימת תופעה של ממש בדמות תיירות לצורך השתלות שיער, במחירים שפויים ביחס לישראל. כמו שכולם כבר מבינים, הישראלים נוהרים בהמוניהם לבצע השתלות שיער בטורקיה. עד כמה זה משתלם? האם איכות הטיפול נפגעת כתוצאה מהמחיר הנמוך? כל זאת ועוד במאמר הבא.

 

השתלת שיער טורקיה מול ישראל

גברים בוגרים מתמודדים לא אחת עם תופעת איבוד השיער שעל ראשם. מי מאיתנו לא היה רוצה להשאיר עוד קצת מהשיער על הראש וליהנות ממראה של שיער שופע או אפילו סתם שיער במקום קרחת.

השנים האחרונות מביאות איתן מגוון טיפולים חדשניים ואפשרויות להילחם בהתקרחות. אלא, שהמחיר לטיפול שכזה בישראל מרקיע שחקים. בניגוד לכך, בטורקיה ניתן לבצע השתלת שיער במחיר שפוי ובאופן מקצועי כפי שיפורט בשורות הבאות. יש סיבות טובות לבצע הליך השתלת שיער מקצועי בטורקיה.

טיפולי שיער

סיבה 1 – מחיר משתלם

לא ניתן להתעלם מפערי המחירים והמגוון המוצע בתחום השתלות השיער בטורקיה ביחס לישראל. בעוד שבישראל מדובר בתעשייה יקרה ביותר ובהיצע נמוך יחסית, בטורקיה קיימים רופאים רבים המבצעים השתלות שיער, וניתן לבחור ברופא מתאים בהתאם להמלצות. כמובן שגם בטורקיה מחיר ההשתלה מושפע באופן ישיר ממקצועיות הרופא וניסיונו. בכל מקרה, מדובר במחירים טובים מישראל ובהיצע טיפולים רחב יותר באופן משמעותי.

 

סיבה 2 השתלות שיער מסורתיות

השיטה המוכרת והידועה להשתלת שיער היא FUE. שיטה זו מאפשר להתמודד עם קרחת בכל חלקי הראש ונעשית באמצעות השתלת שיער מחלקים אחרים בגוף. שיטה זו היא יסודית ואיטית שכן השתלת השיער נעשית לכל שערה בנפרד. כמו כן, בשיטה זו יש צורך לגלח את מלוא שיער הראש. שיטה ותיקה זו נחשבת לשיטה היעילה ביותר לקבלת מראה שיער מלא ועשיר.

טיפולי שיער

סיבה 3 השתלות שיער חדשנית

במקרים חמורים פחות, בהם קיים מחסור בשיער במקומות ספציפיים ולא באופן נרחב, ניתן לעשות שימוש בשיטת DHI. בשיטה זו מתייתר גילוח שיער הראש, שכן היא עובדת אחרת מבחינה טכנית. במהותה היא דומה לשיטת ה-FUE בכך  שמושתל שיער אשר נלקח ממקומות אחרים בגוף, אך בצורה נקודתית ולא בצורה רחבה. חשוב לציין, כי לא ניתן לעשות שימוש בטיפול זה לכל סוג התקרחות, אלא להתקרחות נקודתית בלבד.

 

סיכום

מקצועיות, מחיר נמוך ואפשרות לשלב טיול עם פרוצדורה רפואית – אלה הן רק חלק מהסיבות ששווה בשבילן לנסוע לטורקיה לצורך השתלת שיער. מוצע כאן שילוב של חוויה עם פתרון בעיה אסתטית.

בישראל ההיצע נמוך והמחיר גבוה, בעוד בטורקיה ההיצע גבוה והמחיר נמוך. דבר חשוב נוסף הוא שבטורקיה ניתן למצוא פתרון לכל סוגי ההתקרחות והטיפול נעשה תוך התאמה אישית לצרכי המטופל. זאת ועוד, יישאר לכם מספיק כסף לטייל ולעשות שופינג.

טיפולי שיער

תוכן עניינים
לקוחות ממליצים
מאמרים נוספים
מה עושה הנדסאי אדריכלות נוף?

לאחרונה אפשר לשמוע יותר ויותר אנשים מדברים על  ״אדריכלות נוף״ ובצדק. מדובר באחד התחומים המעניינים ביותר בתחום הבנייה והתכנון העירוני. אדריכלות נוף משלבת חשיבה יצירתית, יכולת מקצועית נרחבת,

קרא עוד »

[search_professionals_city category="gardners"]