גנן מומלץ הראשון בגינון

גן הברכות: ריגוש והבעת אהבה באמצעות ברכה

המילה ברכה היא מילה בעלת מגוון משמעויות. יש ברכה שהיא סוג של תפילה, יש ברכה שהיא איחול כללי לטוב או ברכת נימוסין, ויש ברכות שהן איחולים לרגל אירוע משמח. לפעמים אומרים על מתנה ש"העיקר הכוונה", והכוונה נמצאת במילים שבאגרת הברכה שמצורפת למתנה. עבור רבים שם באמת נמצא העיקר, בכוונה לרגש ולהביע רגשות חיבה והערכה. את המילים הנכונות והנוגעות תוכלו למצוא באתרי אינטרנט לברכות ואיחולים.

 

היסטוריה של ברכות

ישנן עדויות לגבי שליחת כרטיסי ברכה כתובים כבר בתקופת מצרים העתיקה, שם השתמשו בפפירוס שהיה הנייר העתיק, כדי לשלוח איחולים וברכות לאירועים כלליים, דתיים, מדיניים או אישיים. עדויות דומות נמצאו גם בסין העתיקה, כמעט בצידו האחר של העולם. גם בהיסטוריה האירופית אפשר למצוא עדויות לשימוש בברכות על נייר או על עץ, כבר במאה ה-14.

התקדמות התעשייה, הדפוס ושירותי הדואר, הפכו את משלוח הברכות לקל ונוח יותר וברכות נשלחו גם במברקים ובגלויות. רק בשלב המודרני הומצא האינטרנט והוקמו בו אתרי ברכות כדוגמת אתר הברכות והאיחולים הטוב בישראל.

היסטוריה של ברכות

ברכות ואיחולים בעידן המודרני

הברכות הכתובות התפתחו בתקופה בה התקשורת הכתובה הייתה העיקרית וברוב המקרים, הם היו מועברים ליעדם ונקראם שלא בנוכחות מי שכתב אותם. השינויים בתחום התקשורת ייצרו סוגים שונים של ברכות כמו ברכות שנשלחות בדואר אלקטרוני, ברכות שנמסרות בעל פה בשיחת טלפון, ברכות ברשתות החברתיות וברכות בהודעות סלולריות שונות.

אבל כל אלה לא העלימו כלל את המסורת המופלאה של כתיבת כרטיסי ברכה וכאלה ממשיכים להישלח בדואר וכן להינתן בצמידות למתנה שמוענקת לרגל אירוע אישי משמח.

 

לבחור את המילים הנכונות

בין אם הברכה שלכם נכתבת בדיו ונוצה על נייר ארוג ובין אם הברכה נשלחת בוואטסאפ מלווה באימוג'ים צבעונים וזערוריים, החלק החשוב הוא המילים של הברכה, הדרך להעביר את הרגש, המסר והאיחול של המברך למבורך.

אז איך אפשר למצוא את המילים הנכונות ביותר לאדם המבורך, המתאימות ביותר לאירוע והמלאות ביותר ברגשות שאותם אנחנו רוצים להעביר בברכה? ובכן, היום, התשובה פשוטה – יש אתרי ברכות  שיעזרו לכם לעבור את שלב כתיבת הברכה בקלות, באלגנטיות ובחן.

לבחור את המילים הנכונות

מאגר של ברכות

באתר אינטרנט ישראלי מוביל לברכות ואיחולים, תמצאו את המילים הדרושות לכם. אנשי תוכן מקצועיים, עם נפש של משוררים חרזו חרוזים וקלעו זרים יפהפיים של ברכות ואיחולים, לכל אירוע, החל מיום חול רגיל, שצריך למלא בשמחה ובאהבה ועד לימי הולדת, חתונות ובעצם לכל אירוע שתוכלו להעלות בדעתכם.

צריכים ברכה לקולגה שעזב את מקום העבודה? יש! זקוקים לברכה עבור חבר שהחלים ממחלה קשה? בטח שיש. ומה לגבי ברכות לרגל סיום קורס קצינים? סיום תיכון? סיום שנה? יש, יש ויש.

 

לסיכום

מאז תקופות קדומות וככל הנראה עד בכלל, ברכות ימשיכו לשמש אותנו גם כמחווה של נימוס וגם כמסרים של אהבה ואיחולי הצלחה, עבור אלה שחשוב לנו שידעו כמה הם אהובים. כיום, תוכלו למצוא את המילים הנכונות באתר אינטרנטי ישראלי עם מאגר ברכות בלתי נדלה.

גן הברכות ריגוש והבעת אהבה באמצעות ברכה

תוכן עניינים
לקוחות ממליצים
מאמרים נוספים
מה עושה הנדסאי אדריכלות נוף?

לאחרונה אפשר לשמוע יותר ויותר אנשים מדברים על  ״אדריכלות נוף״ ובצדק. מדובר באחד התחומים המעניינים ביותר בתחום הבנייה והתכנון העירוני. אדריכלות נוף משלבת חשיבה יצירתית, יכולת מקצועית נרחבת,

קרא עוד »

[search_professionals_city category="gardners"]